Question : "Pizza Hut"

Question : "Pizza Hut"
Question : "Pizza Hut" ka opposite kya hota hai?
-
-
-
-
Answer : Pizza hatna mat...........
  

May, 19 2010     98 chars (1 sms)     3551 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: What''s The enifit Of Eating SPINACH . . . ???


Student: Eat SPINACH & U''ll Grow Up Big & Strong Like POPYE

But

U''ll Also End Up Wid A GirlFriend Like OLIVE . . . ;->. . ;->
hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->


Boy :Tum Shadi K Baad Apne Lye Alag Ghar Tu Nhi Mango Gi?


Girl : Bilkul Nahi, Bus Tum Apni Amma Ko Alag Ghar Lai Daina.
Pagal Hyn Wo Log
Jo
Pyar Main
Larkion Ko Miss Kerte Hain




Aray Miss Kerna Hai
Tou
Macharo’n Ko Karo






Jo Khud Aa K Un Ko Kiss Kerte Hyn ;->
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
yeh arzoo hai meri y


YeH arZoO hAi mErI yEh iLTaJa hAi yARoO
.
.
.
.
.
.
.
Jidhar KESC Wale Dikhe Chappal Utha Ke MAroo :p
Kajol is a terrorist and she used
shahrukh khan in 9\11 blasts!
Jimmy sher gill is his originall lover!
Now enjoy the movie "My name is Khan" :p :-D
ARZ kia hai

teri zindagi main koi gham na ho,
Teri aankh kabhi num na ho,
meri dua hai tujh ko miley aik smart si dulhan,
JIska weight 250KG se kam na ho :)
KNOWLEDGE WEEK

Afghanistan wahid mulk hai jis mein train nai chalti

Dunya mein sab se bara school CHICAGO mein hai

Dunya ka pehla operation GREECE k Doctor HYRO FILS ne kya

Dunya mein sab se Bara Hospital BAGHDAD mein hai.

Dunya mein sub se bara DARAKHT USA mein hai

Dunya ka sab se Shareef Insan PAKISTAN mein hay!


Whisky, Beer & Cigarettes Are A Person''s Worst Enemies...
.
.
.
.
Rn''t They...?
.
.
.
.
.
.
But The Man Who Run Away 4rm His Enemy Is A Coward
So Cheers... ;->

A Parody Of Zong Song
Enjoy Krte Raho
Tv Dekhte Raho
Parhae Par Kabhe Tawajja Dena Nae
Me To Mayoos Tha Paper Dekh Ke
Pharra Bhej Dya Us Ne Paegam Me
To Cheatng Karte Raho
Pass Hote Raho
Result Per Kabhe Tawajja Dena Nae
Turu Run Ru Ru Run Ru Ru Ru Ru Run
>Sbse Cool?
+Aap Ho
>Sbse Smart?
+Aap Ho
>Sbse Sweet?
+Aap Ho
>Sbse Achay?
+Aap Ho

oh hello Zyda khush Mat ho Msg Mujhko Aaya Tha!

Apko to Sirf Perhaya hai..