Question : "Pizza Hut"

Question : "Pizza Hut"
Question : "Pizza Hut" ka opposite kya hota hai?
-
-
-
-
Answer : Pizza hatna mat...........
  

May, 19 2010     98 chars (1 sms)     3559 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P
Larkion Ki Adaein Aaj Tak Samaj Nai Ayi . . . .

" Kuch Kehdo Tu Muo Phula Leti Hain Aur Kuch Kardo Tu Peait Phula Leti Hain . . . . "
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya


NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->
Jab Se Sardi ki Hui Hai Pehli Baarish,

Jism main Muslasal ho gai Hai Kharish,

Kuch Machcharon, Khatmaloon ki Bhi Hai Wajah,

Begum ne Bistra Alag Karney Ki, kee Hai Guzarish. :-)
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..

Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.
Zardari Teri Sharafat Pe Kis Ko Na Hoga Shak, , ,


Halki Halki Bhook Main Halka Phulka TUC . . . /:-)
"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!