Log Kehte Hain K

Log Kehte Hain K
Log Kehte Hain Ki Achche Log Mar K Sitare Ban Jaate Hain,

Magar Hum Kehte Hain Ki Marne Ke Baad Bhi..

Aap Jaise Log

Ghost Ban Ke Hume Daraate Hai..
  

May, 18 2010     157 chars (1 sms)     3683 views       Funny

more Funny SMS Messages

3 Ways To Catch A Tiger

Newton''s:
Allow Tiger To Catch U , Then Catch It ... !!!


Einstein''s:
Chase Tiger Until It Become Tired , Then Catch It ... !!!


Pakistani Police:
Catch A Local Cat & Beat It , Until It Accepts Its A Tiger ... ;->
Naya Daur ...

Boy: Main Tumhare Liye Aasman Se
Chaand Taarey Tod K La Sakta Hoon !!!

Girl : Is ki Zarurat nahi, Ab Tou Aata , Ghee , Chawal
Aur Generator Se Kaam Chalega ... ;->
''udhar aap majbur baithe hai
idhar hum majbur baithe hai...

baat ho bhi to kaise
jab dono taraf do kanjus baithe hai..
A Student Attached A 100 Rupee Note To His Test Paper N Wrote,

''Rs 1 For 1 Mark''

The Paper Checker Sent Him Rs 81 Back N Wrote

''U Got 19 Marks Keep D Change''
what is the name of bruce lee''s sister in law?
.
.
.
.
.
.sA-l33
Pakitan Means In 2008

P = Petrol 68.89 Rs Ltr

A = Aata 26 Rs Kg

K = Khud Kash hamle

I = Ilm Ki Kami

S = Sarko''n Pe Paani

T = Traffic Jamm

A = Awaam Helpless

N = No Electricity :-<
IT''S A GIRLS WORLD :-

If a Girl laughs loudly shez cheerful, If boy Laughs loudly he''s Mannerless...

If Girl talks sweetly she is charming, If Boy talks sweetly he''s a flirt...

If a girl is shoping she''s trendy, if boy is shopng he''s wastin money...

If Girl is silent,she''s feelin sad, If a Boy is silent,he''s being rude...

If Girls walk in a group its a Group, If boy walks in a group its a Gang...

If girl cant come 4 a date, she''s busy. If boy cant, he''s lier...

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.


Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
Line marne k bohat se tareqe hein, jin me se chand darj-zeel hein:











1: Pakki pencil se,
2: Kachi pencil se,
3: Marker se,
4: Pen se..! :-p
Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->



Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->