Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai
Ek Pathan Doosre Pathan Se
''''Yaara Mujhe Tou Samajh Nahi Aata
K Log Mahina Mahina Kese Nah Nahate . . .?
Mujhe Toy 28wain Din Hi Kharish Shruu Ho Jati Hai . . . '''' ;->
Identification of Student
1.Books in bag,Faisalabad
2.Books in hands,Sialkot
3.Rolled books in jeans,Lahore
4.Without books but mobile in hands,Karachi
We Rock
American.
Chinese.
Pakistani.
Chand par ponch gay
3no ne nechay jhank kar dekha to zamen pr 1 lambi line nazr aye.
American ye funelait ki building he
Chinese nhi ye
Dewar-E-Cheen he.
Pakistani paglo na ye koi building he or na koi dewar
ye pakistan mai UTILITY STORE k bahir aata lena walo ki line hay.
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)