Log Kehte Hain K

Log Kehte Hain K
Log Kehte Hain Ki Achche Log Mar K Sitare Ban Jaate Hain,

Magar Hum Kehte Hain Ki Marne Ke Baad Bhi..

Aap Jaise Log

Ghost Ban Ke Hume Daraate Hai..
  

May, 18 2010     157 chars (1 sms)     3686 views       Funny

more Funny SMS Messages


After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)


Camera man studio mein bachay se:
meri taraf dekho is cameray se kabootar niklay ga....

bacha:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

focus adjust kar chawlan na mar... ;->
You are one of the most CUTE persons in the world!!
Just a second, don’t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..
2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai
Ek Pathan Doosre Pathan Se
''''Yaara Mujhe Tou Samajh Nahi Aata
K Log Mahina Mahina Kese Nah Nahate . . .?
Mujhe Toy 28wain Din Hi Kharish Shruu Ho Jati Hai . . . '''' ;->
Identification of Student
1.Books in bag,Faisalabad
2.Books in hands,Sialkot
3.Rolled books in jeans,Lahore
4.Without books but mobile in hands,Karachi
We Rock
American.
Chinese.
Pakistani.
Chand par ponch gay
3no ne nechay jhank kar dekha to zamen pr 1 lambi line nazr aye.
American ye funelait ki building he
Chinese nhi ye
Dewar-E-Cheen he.
Pakistani paglo na ye koi building he or na koi dewar

ye pakistan mai UTILITY STORE k bahir aata lena walo ki line hay.
Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Tere Pass Kia Hai...?


.


.


.


.


.


.



Mere Pass Nokia CeLL Phone Hai Jisme BL-5C 3.7V Ki BatteRy Hai....
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)


Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->
Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->