what is the diff. b/w

what is the diff. b/w
what is the diff. b/w egyptians mummies and pakisatnimummies?
Children are afarid of egyptians mummies and fathers are afraid of
pakistani mummies
  

May, 21 2010     149 chars (1 sms)     3254 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?


Dho0m Ka Part 2 Bna To Naam rakha.

Dhoom do (2)


Ab Amitabh Ki Film "PAA" Ka Part 2 Bnay Ga To Nam Ho Ga

"PAA DO

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
A man will pay $2 for a $1 item he needs.

*A woman will pay $1 for a $2 item that she doesn''t need.*
FOUR Flowers
Especially For U . . .

--(<@


--(<@


--(<@


--(<@


1st For Frienship


2nd For Happiness


3rd For Care



4th Kaan K Uppar Laga Lena
Ek Dum Mast Lage Ga Mere Dost ;->
what did clive lloyd say to michael holding during a presentation ceremony??






i am cliverly holding the mike..and speaking lloydly..

Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
Aik GADHA tha,


Wo Sms Parh Raha Tha,

Usay Pata Tha k Sender ne Usay GADHA Kaha Hai,

Wo Phir b Sms Parh Raha Tha..

Beychara GADHA Jo Tha!
Khuda kare k ye saal apko raas aajaye.
Jesay aap chahey
wo aap k paas aajaye.
aap sara saal kanwara na rahey.
aap ka rishta lay kar aap ki saas aajaye.
Student Mathmatics Ke Sir Se

Sir Is Swal Ko Solution Karke Kar Do

Sir: Ye To Bachoo Ka Swal Hai

Student: Tabhi To Aap Se Pucha Hai
What husband calls their Wives??????
1st year Barby Doll..........
2nd year China Doll.........
3rd year Baby Doll.........
............&.............
4th year PanaDoll.............
..............HAHAHA...........


Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->