what is the diff. b/w

what is the diff. b/w
what is the diff. b/w egyptians mummies and pakisatnimummies?
Children are afarid of egyptians mummies and fathers are afraid of
pakistani mummies
  

May, 21 2010     149 chars (1 sms)     3252 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Question From

Santa To Bill Gates:


"Sir,

How Is It That Your

Name Is Gates But

U Are Selling WINDOWS


~SPORTS NEWS~


The Most Dangerous Match of 2009 Coming on MAY 12 Between MQM & ANP, on the Roads of KARACHI.
Both Teams r waiting 4 this Match...
ANP called his Talented Players 4m Tribal Areas..
MQM will Play with his local but most experience Players..
Umpires: POLICE & RANGER... Live & Exclusive only on TV.. Don''t Miss it.. For more detail Visit Karachi on May 12 at 8am till 10pm.. ;->
Zindagi me kuch chizein
apka sath kbhi nhi
chorengi..!


1.Waqt

2.Dil ki dharkan

3.parchai

4.Naseeb

5.Yadain

6.Gham






Or




Or


INSHAALLAH






7,HUM.->
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Laday To Other Lady : What Do Use For Washing Dishes. . . ?



Other Lady : Oh, I Tried Many Things But Found My Husband Best. . . ;->
Musharaf To Arbab : Tera Kya Hoga KALIYA?

Arbab: Sarkar Maine Aap Ka Namak Khaya Hay.

MUSHARAF: Ab PPP Walon K JOOTAY Kha.
Classic example to prove " Girls r Selfish"
...
When i was child,many Girls wanted to kiss me.
I Allowed
&
Now i want to kiss many Girls ,but no one Allows!!:p
Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
RAM -yaar relince k har phone ke piche 3G CDMA kyu likha hota hai?

SHYAM - Oye itna bhi nahi malum 3 Gujrati Chor Dhiru Mukeshbai Anil (ambani).........;->
Ali Rides A Cycle Very Very Very Very Fast Suddenly He Stops Y?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because He Reaches His House
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Phela parrot Rs 5000 ka hay kiyon ke ye computer janta hay, doosra Rs 10000 ka kiyon ke ye computer aur driving dono janta hay Aur ye teesra Rs 700000 ka hay.

Man: Teesra kia karta hay jo itna expensive hay?

Shopkeeper: Mein ne iss ko kutch kartay nahin dekha lekin pehlay do iss ko BOSS kehtay hain.