what is the diff. b/w

what is the diff. b/w
what is the diff. b/w egyptians mummies and pakisatnimummies?
Children are afarid of egyptians mummies and fathers are afraid of
pakistani mummies
  

May, 21 2010     149 chars (1 sms)     3260 views       Funny

more Funny SMS Messages

Phone ki ring baji.
Husband: Phone mere liye ho to kehna mein ghar pe nahin hoon.
Wife phone pe: Wo ghar pe hain.
Husband: Maine mana kiya that...
Wife: Phone mere liye tha!
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!
Santa apni biwi k offic gaya to dekha Boss k godi me baithi dictation le rahi thi.
Santa-Chal Laajo,aisi jagah kam nahi karna jahan staff k liye kursi b na ho!.

In School Canteen,There Was A Basket Of Apples With Notice Written :

"Don''t Take More Than 1, God Is Watching!"

A Little Further There Was A Box Of Choclates,
A Naughty Child Wrote:
"Take As Many As U Want. God Is Watching The Apples":-)!

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Katil Lagta Hai Aadmi
Jab Uske Haath Main TALWAAR Hoti Hai

Us Se Bhi Katil Lagti Hai AURUT
Jab Uske Badan Pe Na KURTA Na SALWAAR Hoti Hai

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Ek kanjoos Pathan ne mithayi ki dukaan kholi aur mulazim k liye akhbaar mein ishtihaar diya.

"EK MULAZIM KI ZARURAT HAI
Par
.
.
.
.
Sirf SUGAR k marez raabta karen"
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..
Aik janaza dekh kar larki
muskurae,

Aik bazurg bole beti jawan mout par muskaraya nae krte,

Larkhi:baba kya karo wada kiya tha jb b milenge muskura ke milenge.
Believe in God!
Pray 2 god always n everytime.

Pray

Pray

-
Pray

I SAID PRAY!
NOT press-press!
Bandar ko mobile diya to aisa hi karega
If I had a flower for

each time I thought of My Mother,

I could walk in my garden forever.

Happy Mothers Day