Arz Kia Hai . . .

Arz Kia Hai . . .
Arz Kia Hai . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

Wah Wah . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

PHILIPS LET''S MAKE THINGS BETTER . . . ;->
  

May, 19 2010     175 chars (2 sms)     3206 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
5 years,
20 subjects,
200 practicals,
2000 lectures,
20000 insults

A normal human
being cant do all this!


The remaining abnormals are called


DOCTORS..!
''{}.{},
/@ / "^----:":*
\,,/" /TOYOTA * * / ,,/\,\/ ,,/\,


Petrol 66.70 Rupay hai

Is liye Aapke Aney Haaney k Liye Paish Hai.

"KHOTA TOYOTA"

Model 2010

Petrol ka Dushman,

jab tak Dil kary Chalate raho,

5 years Maintenance Free,

Sponsered by:

Jahan Khuab Wahan KHOTA TOYOTA. :-)''
Judge: Tum qabool karte ho k tumne kapre ki dukaan se 5 baar chori ki hai, to kia kiya churaya?
Chor: Janab ek saarhi.
Judge: lekin ek saarhi ke liye tumhe 5 baar chori karne ki kia zaroorat thi?
Chor: "4 baar meri biwi ko saari pasand nahi aayi thi...
Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha
2days weather 4cast:

it wud b cloudy if u frown,

rainy if u cry, clear if u r happy,

.

.
.
.
.
.
.
.
.

sunny if u smile & stormy if u sing!
TeAcHeR:
bAtAo sAaL MaI kItNe MoSaM HotE HaIn

StUdEnT:
4 MoSaM

TeAcHeR:
koN koNsE

StUdEnT
1.HaRtAl
2.ElEcTi0n
3.ExAmS
4.HaNgAmAy

To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
''BAAP:Men Ne Tumse Kaha Tha k Agr Tum ne B.Com Kr Liya to Tumhen CAR kharid Kar Doon Ga Magr tum Fail Hogae,Tum Ne Sara Saal Kia Kya?
BETA:Men CAR Sikhta Rha..

India men Umer Shrif ko kisi ny Ungli kr di

umer sharif Murr k bola

Beta Utna hi nikalna Jitna kha sako...=P;->