Arz Kia Hai . . .

Arz Kia Hai . . .
Arz Kia Hai . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

Wah Wah . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

PHILIPS LET''S MAKE THINGS BETTER . . . ;->
  

May, 19 2010     175 chars (2 sms)     3222 views       Funny

more Funny SMS Messages

kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!
I f

A t

F i r s t

Y o u

D o n '' t

S u c c e e d ,

F a i l u r e

M a y

B e

Y o u r

S t y l e ... =P
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
What is the difference
Between

1)Call Girl
2)Girl Friend
3)Wife?




Ans:
1)Prepaid
2)Postpaid
3)Unlimited

.......>?
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:p:p
Agar koi achha sa Msg he to use Jaldi Se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Paper par likh kar almari me band kar do.
Kahin galti se SEND na ho jaaye,
Kanjoos.
height of rishtedari...




Ek ladka Gadhe ke samne gir gaya
Ek khubsurat ladki ne dekha aur boli:kyun, apne bade bhai k paon chhu rahe ho?
Ladka:jee haan, Bhabhi ji


In which case-MAN start Swetting

in 10 mins & WOMAN wan 2 go On & On..



Think..


shopping
''1 Aadmi ny rat ko ghr jaty huay aik bht khubsort jwan lrki ko lift di,

Achank rsty main boht tez tofani barish shuro ho gai or un dono ko aik hotel main Room lena pra,

Itfaq sy room b sirf aik he khali tha,

Dono so gay or subha uth kr apny apny ghr chly gay.

MORAL:
mery sms gandy nahi hoty.
''Pakistan m 1 serway
howa
k
kinti Grils

" @bi " say Dosti kerna Chahti hain,



y

Result:
srif 7% ne kaha-YES

Aur


93% ne kaha kamari aesi Qismat kahan''
Telephone Ki Ghanti Bajti Hy

Receiver: Kon ?

Caller: Me Chaudry

Receiver: Zaleel , Kameenay , Ghatya Insaan

Caller : Meri Gall Te Suno Main "CYCLE WALA" Chaudry Nahi . . .
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!