Arz Kia Hai . . .

Arz Kia Hai . . .
Arz Kia Hai . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

Wah Wah . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

PHILIPS LET''S MAKE THINGS BETTER . . . ;->
  

May, 19 2010     175 chars (2 sms)     3221 views       Funny

more Funny SMS Messages

Faraz In English Mood

A Lot Of Pottato In A Lot Of Rice FARAZ...



Served With Ketchup Tastes Very Nice...
Yum Yum
''Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Wah...

Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Par kabhi socha na tha k SURPRISE main apna Husband saath layegi.@''
Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?

Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,

Phir bhi ye bolta hai

"Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga
Smile is the sec0nd best thing U can d0 with yr lips...

Of c0urse U kn0w the first 0ne :)

?

?

Its keeping ur m0uth shut !! :D
A mother and son were doing dishes while the father and daughter were watching TV in the living room.
Suddenly, there was a loud crash of breaking plates, then complete silence.

The daughter turned to look at her father.
Daughter: It''s mummy!
Father: How do you know?
Daughter: She didn''t say anything ;->
Pathan raat ko machardani laga kar
so raha tha, Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.

.
.
.
.
.
.
PHATAN:Lo ye kh0cha machar humko
torch le kar dondh raha hai :
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai

Hm to Aise Hi Paise Urate Hen..
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.


Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,

Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge!
Arz kiA hy:

Mosam ne Li angrai,
or hum ne phr Li Razai.
IceCreAm se hy Larai,
MongphaLi hi sirf ghr me aai.
Cold drink se mu mor Liya,
Chai se nata jor Liya..


Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
No1 can ever b satisfied wid 3 things in life:

1.mobile

2.automobile

3.girlfriend

Bcoz dre is always a better model available in future. . . ;->