Kya Halat Hogyi Hai Zamane Ki,

Kya Halat Hogyi Hai Zamane Ki,
Kya Halat Hogyi Hai
Zamane Ki,

Sabko Aadat Hogyi Hai
Paise Bachane Ki,

SMS To Company Ne kab
K saste Kar Diye,

Par Fitrat Nahe Badli
Chilar Bachaney Ki..-;>
  

May, 19 2010     173 chars (2 sms)     3022 views       Funny

more Funny SMS Messages


Lahore Mai Kuch Dair Pehle Operation Shuru ho Chuka hai:

Aap Logon se Request Hai, Plz Dua Kijiye


Khuda Jaane Ab Kya Hoga?


Ladka ya Ladki..!! :-)
Pakistan main Police aor Wapda
ki Performance ki misaal aisi hy jaisy

Aap ne Ghar ki Rakhwali k liye
Kutta pala ho aor wo,

aap ko hi subah Shaam
"kaaty" baghair Ghar k
andar Na aany dy...=P;->
1 Pathan Or American Dinner Me

Paaye Kha Rahe The,

American K Hath Me Bakri Ki Zaban A Gai ,

American Bola What S This?

Pathan Bola " This Is Language"
1 Pathan roti k uppar roti rakh k kha raha tha

B.V boli: Khan saheb kia hoa?

Pathan: Tabiyat kharab hai
Doctor ne double
roti khaney ko
bola hai. . . . ;->
.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.

.

.

.

.

.

Moong phali mein dana nahi. hum tumharey Nana nahi...
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.
Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''
Real Story

At A Privat Party Meera Was Invited!
Suddenly Meera said Sumthing Dat There Was Pin Drop Silence!

Meera: Waiter Meri Coke Mei SNOW Daal Dien Plz.
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!