happy foggy winter

happy foggy winter
happy foggy winter


I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
  

May, 05 2010     153 chars (1 sms)     9798 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shadi Se Pehle Larka:
"Darling! Tum Nahi Tu Mein NAhi Aur MAin NAhi Tu TUm Nahi "

Shadi K Baad Larka:
"Aaj Ya Tu NAhi Ya Main NAhi... ;->
"Humain"
"Sms"
"kro"
"aur"
"jeeto"
"3 inamat"

1.Bohat sa pyar.
2.Umar bhar ki chahat.
3.Bilkul free stay mere DIL mein.
ye offer mere ache mood tak valid hai.
Sharab ek bimari hai jo pure samaj ko khatam kar deti hai aao milkar
is bimari ko khatm Karen ek botal tum khatam karo ek botal hum khatam
After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
Woh konsa Parinda hai jo urtha nhi hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho Socho!
.
.
.
.
.
Har Mani!
.
.
.
.
Arey Simple Yaar!
Marawa Parinda..
Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi
In Akho Se Spne Churaya N Kro

Hmari DOSTI Ko Azmya N Kro

Tmare 1sms K Badle 100Cal Krdu

Pr,Shart Y He K
Tm Phone Uthaya N Kro*


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
what did clive lloyd say to michael holding during a presentation ceremony??






i am cliverly holding the mike..and speaking lloydly..
Bazu main dam rakhta hun, Dil main gham rakhta hun, Aapki dosti k baad logoun se wasta kam rakhta hun, Pata tha mujhe SMS aayega, Isliye disprin sath rakhta hun!