happy foggy winter

happy foggy winter
happy foggy winter


I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
  

May, 05 2010     153 chars (1 sms)     9787 views       Funny

more Funny SMS Messages

aaj tum boht afsurda lag rahey ho, aisay lagta hai jaisay tumhein kissi ney mara hai, ghal sujhey huye, sir sey khoon beh raha hai, aur naak to kintni burri tarha zahmi huyee hai,


Iss ka matlab hai apun ka nishana sahee laga.
10




09




08




07




06




05



04




03




02



01



00




Tik


Tik





"Duzzzzz"






Shukar Hy Bach Gaye
Khudkash Sms Tha ... ;->


Apny Waado Ko Kabhi Pora Na Kro
Jab Tak Tumhary Sath
''Kutty Wali''
Na Hojaye... ;->

(Asif Zardari )
Ek kanjoos Pathan ne mithayi ki dukaan kholi aur mulazim k liye akhbaar mein ishtihaar diya.

"EK MULAZIM KI ZARURAT HAI
Par
.
.
.
.
Sirf SUGAR k marez raabta karen"
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
American.
Chinese.
Pakistani.
Chand par ponch gay
3no ne nechay jhank kar dekha to zamen pr 1 lambi line nazr aye.
American ye funelait ki building he
Chinese nhi ye
Dewar-E-Cheen he.
Pakistani paglo na ye koi building he or na koi dewar

ye pakistan mai UTILITY STORE k bahir aata lena walo ki line hay.
A sardar''s response to the comment, "THINK about it!": "I don''t have
to think-I''m sardar!"
''1 Car se ik Kawwa takra k
behosh ho geya


Aadmi kawwe ko Ghar le gya or
pinjry m band kerdiya

kawwa jaaga tu
bola:
hai Allah jail ho hai
Lagta hai Driver mer gya.''
Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
Pakistan means

P=Pistol

A=Atom bomb
K=Khud kash hamla
i=Ilim ki kami
S=Sarkon pe pani
T=Trafic jam
A=Awam''s sleeping
N=No response
Yhe he pakistan meri jaan
Mubarak Ho Musharraf Gaya..























Apni Biwi K Sath Ghoomney :-D