()() ('';'') Munnabhai-Yaar Mast Mas

()() ('';'') Munnabhai-Yaar Mast Mas
()()
('';'')

Munnabhai-Yaar Mast Mast Jokes

Pane K Liye

Kya Karne Ka?

Circuit-Simple Bhai,

www.smskp.com Likhne Ka
  

May, 25 2010     130 chars (1 sms)     3883 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai..
Pyar Me Aur Photograph Me Kia Similarity Hai...?










D0n0 Andhere Me Develope H0te Hai ;)
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
Ek Sawal
Dimagh Se Jawab Dena

Ek Pathan K 3 Bachy Hen

Dosry Ka Nam Pinto Hy Tu
Phele Ka Or Tesray Ka Kya Nam Hoga



Shocho

Nai Pata



Pin-1
Pin-2
Pin-3 ;->
An old to Doc: Doc, I think I''m getting senile. Several times lately, I have forgotten to zip up.
Doc: That''s not senility. Senility is when you forget to zip down

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
What Do U Call A Woman
Who Has Lost
95% Of
Her Intelligence . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DIVORCED . . . . :p


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->
Son:Me School Nahi Jaunga.
Mom:Kyu?
Son:Naukri Krunga.
Mom:4thclass Padhkar Kya Kaam Karoge?
Son:3rd Stndrd K Ladkiyo Ka Tution Lunga.