Har sawal say dut ker larna,

Har sawal say dut ker larna,
Har sawal say dut ker larna,
Phainkhnay me kami mat karna,
Moqa milay to pichay bhi dekhna,
aur 1 bat yaad rakhna,
aagay walay ka paper apna samajhna.
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3017 views       Funny

more Funny SMS Messages

Just Say 3 Wordz & W¡N A Black Coat. .No Wait No Draw,
!


!


!


!


Go Musharaf Go


4 More Detail Visit Da
"Long March"
Judge:Why Did U Shoot Ur Wife Instead Of Shooting Her Lover ???

Man: Your Honor, It Was Easier To Shoot My Wife Once
Instead Shooting 1 Man Every Week ...
Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
Smndr me pani
Pani me fish
wah!
Wah!
Wah!
Ja tujhe bye-bye
TERI GRL FRD KO KISS!ab b kaho
WAH
WAH
WAH!!!
Raat ko ek larki ne car ko rukne ka ishara kia , car kareeb aa ke ruki tu larki boli " i am sorry main samjhi taxi hai"
car wala bola " main bhi yehi samjha tha
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Three ants find an elephant asleep.

One says,”We’ll kill him!”

Other one says,”We’ll break his legs!”

3rd one says:
“choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!” ;-
KamEEnAy

BeghAirAt

KutTAy

BehAyA

ZalIl

mAnhOOs


jAhIl

GadhAy

MaIn FuZool mAin yeh Sab tUmhAre bAraY mAin SoChtA rehTa Hoon..
MeRe yEh SochnE Se pEhlE hE SmS kArdiyA kArO =P *
Teacher: Dunya K Pehle Insaan Ki Nationality Kya Thi?

Boy: Pakistani.

Teacher: Woh Kese?

Boy: Uske Paas
Na Ghar Tha
Na Aata
Na Bijli
Na Cheeni

Phir Bhi Woh Zinda Tha. :-)
U r

1

Of

those

i

Luv

2

msg

coz

its

fun

2

see

ur

eyes

goes

up

down

up

down

up

down

up

down
Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Tere Pass Kia Hai...?


.


.


.


.


.


.



Mere Pass Nokia CeLL Phone Hai Jisme BL-5C 3.7V Ki BatteRy Hai....