@ HI Meri Jaan

@ HI Meri Jaan
@ HI Meri Jaan



.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Nikal Rahi hY sARDI se!
  

May, 19 2010     262 chars (2 sms)     4355 views       Funny

more Funny SMS Messages

BaChA: YeH TeRa PaKiStAn hAi yA mErA PaKisTaN hAi?
PAPA: bEtA nA yEh TeRa PaKiStAn hAi Na yEh MeRa PakiStAn hAi, yE uS kA PakiStAn hAi jO SaDDaR-E-pAkiStAn hAi
samachar patro ke kuch majedar add.
)==>kya aap anpadh hai?
nisulk madad ke liye likhe.
)==>auto repare-nisulk pik-up or dilivery.
ek bar hamari sewa lijiye or aap
fir kahi nahi jayenge.
)==>teacher chahiye-pre-schol ke liye teen saal ke teacher ki jarurat hai,
anubhawi ko wariyata di jayegi.
)==>second hand caar-dhokha khane ke liye kahi or kyu jate hai/hamare paas aayiye
)==>kutta bikri ke liye-sab kuch kha leta hai,
bachho ko to bahut pasand karta hai
Yad-e-khuda dillo mein jagata hai WAPDA

Khalq-e-khuda ko shab-o-roz jgata hai WAPDA

Band kar ke bijli sulgti doophar mai

Dozakh ka aks youn dikhata hai WAPDA

Doctor:
Aap k Shohar ko mukamal aram ki zaroorat hai..!

Ye neend ki goliyan Le Jayen

Biwi:
Ye mein inhen
kis waqt doon?

Doctor:
Jab mein aaon... =P ;->
Sardar Wrote BILL GATES
Abt PCS & WINDOWS Problmz

1- My Child Learnd
MS WORD Nw He Wants
MS SENTENCE

2 - Find Only RE-CYCLE
But No RE-SCOOTER
I Need It, As I Owe A
Vespa Scooter

3 - I See MS OFFICE But I
Need MS HOME, As I Use
PC At Home

4 - Finaly, Howz Dat
Ur Name Is GATES But
U r Selling WINDOWS ... ;->
Woh chumle ek baar to aati nahi neend
unki awaz sunte sunte hi raat jaati hai beet.
isiliye kehati hoon yaaro
ye risk na uthao
morten JALAO MACHCHHAR BHAGAO !!! :)
31 December ko
is Sal Karachi
Mien Loadshiding
Ka Akhri Din
Hoga!!!

Bohat Bohat
Mubarak Ho!

Congratulation!

...
...
...
...
...
...
...
...
Baqi Loadsheding
Agley Saal
1st January 2012
Se start Hogi!!!
" Love can neither be created nor be destroyed; only it can transfer from One girlfriend to another girlfriend with some loss of money
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!

What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!
Bhoot Ki Beti Apni Maa Se Boli,
Maa Main Kitni Dravni Hun!

Maa Boli Beti Zaida Ghumand Acha Nhi

Abhi Tu Ne Msg Parhne Walay Ko Nahi Dekha... =P ;->