@ HI Meri Jaan

@ HI Meri Jaan
@ HI Meri Jaan



.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Nikal Rahi hY sARDI se!
  

May, 19 2010     262 chars (2 sms)     4366 views       Funny

more Funny SMS Messages

Rule of success:

Always consult a girl before doing any important task in your life.








And act exactly OPPOSITE to her advice..
samachar patro ke kuch majedar add.
)==>kya aap anpadh hai?
nisulk madad ke liye likhe.
)==>auto repare-nisulk pik-up or dilivery.
ek bar hamari sewa lijiye or aap
fir kahi nahi jayenge.
)==>teacher chahiye-pre-schol ke liye teen saal ke teacher ki jarurat hai,
anubhawi ko wariyata di jayegi.
)==>second hand caar-dhokha khane ke liye kahi or kyu jate hai/hamare paas aayiye
)==>kutta bikri ke liye-sab kuch kha leta hai,
bachho ko to bahut pasand karta hai
I Pray Tht
Any Person Who Tries
To Steal Our
Happiness

May His Hips Begins To
Itch Badly
&
His Arms Grow Shorter
So Tht He Can''t Reach
His Hips To Scratch It ;->
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..
Wh8''s d difference b/w
unethical & ethical
advrtising?

Unethical advrtising
uses falsehood 2
deceive d Public,
Ethical advertising uses
truth 2 deceive d
public ;)
Arz kiyA hAi . . .

ZindAgi nE diyE bAhot sE sitAM




WAh WAh







ZindAgi nE diyE bAhot sE SitAM








wAh wAh




KhudA ki KAsAM
EID khAtAm... :d ;->
Burusli Aur Kawa Agar Gana

Gayen To Koun Se Styal Me Gange.




























Socho. . .



































QAWWALI

§M§ K¡||3r
Teri Mohabat Teri WAFA Hi Kafi Ha

Tamam Umar Ye AASRA Hi Kafi Ha

DAWAT Karo Meri Magr Takleef Na Karna

Mere Liye Bas
BiRYANi
QORMA
TiKA
or
PEPSI Hi Kafi Ha=)


Everyday I wait for ur msg,
But everyday u 4get.
Frm now onwrds
if anyday u 4gt,

then


I''ll jump from
TRAIN WHEN IT STOPS!

Stop smiling,Im serious.
As by xperience my advice 4u friends-

have only one girl friend otherwise ur life will b very sad like me ,

1side Aishwarya puling me 4 cinema other side Sania pulling me 4 Tennis

and kareena keeps sending luv messages 2 me! Silly gals!Wat can i do?

Hey Wait.I''m getting a call from katrina kaif….


Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"