@ HI Meri Jaan

@ HI Meri Jaan
@ HI Meri Jaan



.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Nikal Rahi hY sARDI se!
  

May, 19 2010     262 chars (2 sms)     4352 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Sardar told his servant:
Go and water the plants. Servant
it’s already raining. Sardar: So what?
Take an umbrella and go.

New Degrees Of
"DOG"






DOG, DOGER, DOGEST ...






Congratulations To
Justice Justice
Abdul Hameed "Doger"
For Achieving 2nd Degree
Of DOG ...
Teacher to Sardar:''Make a sentence in which one word is repeated twice."
Sardar:''If Lara Dutta marries Brian Lara, She will bcom Lara Lara Bolo tararara.
Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.
Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, "What other problem Can there be greater than this one?
Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
Reh reh kar mujh ko to bas ek hi khayal aata hai....
reh reh kar mujh ko to bas ek hi khayal aata hai....
woh kambakht na jane kaunse sabun se nahata hai!!
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Aaj Bohat He Rehmton+Barkton Wali Raat Hy

Aaj Raat Apna Khas Khiyal Rakhna

Suna Hy Farishty


SHAITANO Ko Dhond Dhond K PHAINTI Laga Rahy Hain.
So B Carefull.
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
Duniya mey sub sy
himmat wala kon?


"Dhobi."


Coz, wo kabi b kisi k ghar
jakar bolsakta
hy:sahib,bibiji ko bolo
kapry utar kr rakhn,m
abhe ata hoon....-;>
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?”
circuit:”simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.