He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3067 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terha
Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->


1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
Pappu: Bapu idhar aa...
Jeeto: Aise nahin bolte beta, daddy ko izzat se bulate hai.
Pappu: Bapu, izzat ke sath idhar aaja
''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''
Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
Sunday mean

S=Sote raho

U=Utho der se

N=Nachte raho

D=Dekhte raho TV

A=Aram hi Aram karo

Y=Yaad karo sirf humain hii

So njoy ur SUNDAY ;->
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
Heer : Main Tumhary
Ishq Main Barbaad Ho
Gai, Ruswa Ho Gai ...

Raanjha : Tou Main
Kon Sa HBL Main
Manager Lag Gaya
Hoon... ;->
Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?

Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena