He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3077 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sir 2 Student

What Is D Similarity B/w Girlfrnd N Mobile ???


Student:- Sir Both R

Diconnected Wen

There Is


"No Currency"
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
NA jane kesse kesse log pallay par jatay hain zindagi ki dour main me agay barh jatay hain par kuchlog apke jassay b hotay haindo char $m$ ker do pechay par jatay hain.
U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)
Shaadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao

Par

Dukh Main Zarur Jana Chahiye ... ;-)
Teacher : " Can anybody give an example of COINCIDENCE?"
One Student : "Sir, my Mother and Father got married on the same day and at the same time."
khan to sardar:
o yarra tou jaan kiss ko daay gaa.
sardar to khan:
Allah koo
khan to sardar:
o yaraa phir khaal hum koo daay daina!!!!!!!!!!!!!
Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
Sachey kaul krar ghawachan lag pae nein,
yaran kolon yar ghawachan lag pae nein,







A tey hona ee see, Udhar dewo ghey tey fir enj ee hoye gha na
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta
Police wala Thanay mein ek Mulzim ko bohat mar raha tha,aur us per bohat saray ilzam laga raha tha.

Isi doraan Usko ghar se fone aya k us k ghar beta paida huwa hai,
fone sun kar us ne doosron ko bataya, Mulzim ghussay se cheekha Or kehnay lga

"PA DE PA DE A V CASE MERE UTTAY PA DE"