He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3080 views       Funny

more Funny SMS Messages

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->


Mirasi ka bacha school dakhal ho gya

teacher ny kaha
2 ka pahara sunao?

Wo bola:

"Tae fer tusi nal dholki wajao". :-)}
;-)Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.
Mallika at Airport. Bhikhari: behanji 1 rupiya dedo.
Malika gave him 1000 Rs.
Secretary: why U gave him 1000 Rs..?
Malika: pehli bar kisine behan kaha.
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
BRUCE LEE Was A Great Man..

But After His Sister Gave Birth To A Baby He Became An Ordinary Man

Why?
.
.
.
.
.
.
.
Coz He Became MAMU LEE.
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''
Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
Once upon a time there was a sexy girl.












.
.
.
.
.
.
.
Sharm karo begharato mulk de halat
vekho te apne jazbat vekho.
Five Reasons Why We R Friends
. 1

. 2

. 3

. 4

. 5

Thapper Maron Kya??

Our Friendship is unconditional.
Reason dhoondho geShame on u..