He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3081 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lati Hy
"Mohabbat"
Judaai Main Rung



















16 Da
"Haleeb"
Tey 12 Da
"Tarang" ... ;->
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,


Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.
Sapne ki tarah tujhe saja k rakhon,

Chandini raat ki nazron se chupa k rakhon,

Meri taqdeer mere sath nahi Warna
Zindagi bhar Tujy"MURGA" bana k rakhon :->
The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->


Girlfriend Chahey
Jitni Bhi Buri Ban
Jaye,
Kabhi Us Sy Dosti Mat
Torna
Kyun k
Paani Chahey Kitna Bhi
Ganda Ho Jaye,
aag Bhujane K Liye
Kaafi Hota Hy ;->
Bolaa dukaan-daar,ke kyaa chahiye tumhain

Jo bhii kaho ge merii dukaan per wo paoge

Maine kahaa ke kutte ke khaane kaa cake hai

Bolaa yahiin pe khaaoge yaa leke jaaoge...
1 tha Chooha..
.
.
.
.
.
.
.

Aur nahi hai bus 1 hi tha@
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Mohabat Itni Karu K Farq Na rahe

Intezar itna karu k Waqt na rahe

Bahrosa itna karu k Shak na rahe

Aur

aur

aur

Miss Itna karu k Dooooori na rahe :) :)
Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
Old phrase:
A Bird in hand is better than 2 in Bush.
..
.
New phrase:
A Boot on Bush is better than 2 in foot.:-)