He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3065 views       Funny

more Funny SMS Messages

Thinking Of Lady Banker ...

Lagta Hy K Mere Husn Mein Kami Aati Jarahi Hy


Q K

Logo''n
Ne
Ab
Mujh se
PAISEY
Gin
Ker
Wapis
Lene
Shruu
Ker Diye
Hain ... ;->
Santa cuts sides of the capsule
before taking it?
Guess why?
.
.
.
.
.
.
.
To avoid the side effects!

Whn V Drink
V Get Drunk
Whn V Get Drunk
V Fall Asleep
Whn V Fall Asleep
V Comit No Sin
Whn V Comit No Sin
V Go 2 Heaven

So

Lets All Get Drunk &
Go 2 Heaven
Mjkoo Tou Tere Chahre Pe Ye Gham Ni Jachta,







Sorry Yar Tmhre

Hise Ka Roza Mai

B Tou Ni Rakh Skta..;->:-|
Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Dunya ka sab se Romentic Mulk kon sa hai??????
.
.
.
.
.
Pakistan Kyun?
?
?
kyun ka yahan har ghar me
rozana candle light dinner hoti hai.
thank you Wapda
New About

" FARZANA"


In barishon se dosti achi nhe"FARZANA"

Bura hy zamana chalo shabash ghar ja k nhana... ;->
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
Zindagi Hai Tou Mushkilain Hain...




Mushkilain Hain Tou Hosle Hain...




Chirrya Hain Tou Ghosle Hain...



Aasha Hai Tou Bhosle Hain.... ;->
Indian:
Humare pass kanjar hain,
kutte hain, Sowar hai.
Tumhare pass kia hai?


Pakistani:
Tum humara muqabla kabhi nhi kar sakte,
Humare pass ZARDARi hy =P ;->
Ppl say opposite attracts...
So I sincerely ''HOPE''
you meet somebody
who is attractive,
honest,
intelligent,
and
cultured










Not Like U Jahil :P