He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3069 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Logon Se Pange B Honge,
Ghar Men Dange B Honge,
Agar Mujhe Msg Na Kiye To..
=
Aap k 12 Bachchay Honge,
=
=
2 Ganje, or baki Nange hongay''
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha
Aap



aChey



Sachey


pYarey


ImaNdaR


SamAJhdar



AqalmAnD



ShareeF



Logoon sey
dur rehain!!

Warna woh
bhi "biggar" jaen gey


Ek Sheikh Ki Beti Ka Operation Hua
Doctor Ne Kaha Pathri Nikli Hai
Sheikh Bola Lao Mujhay Do
Doctor Ne Kaha Woh Kya Karo Gay
Sheikh Bola Itni Mehngi Mili Hai Bechoon Ga.
merey pyar kee umar ho itni sanam








tu mar b jaye to,meri khushi na ho kam


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
If Some1 Asks Me Whom Do I Love The Most
I Would Sit Next 2 U
Put My Arms Around U
&
Say Proudly
I Love Animals
Especially Dis Monkey
Hi, aap ki 1 Photo chahiye jaldi send karo kion ke 1 kitab chaph rahe hae us ke main page ke liye us kitab ka name hae




"Qabar ka Murda"
Lamha lamha
Faza mein
Ek
Shoar ho rha ha,

Bina SmS k
Dil
Bore ho rha ha,


Ye network
Ki kharabi ha
Ya
Mera

YAÄR

Kuttay ki neend
So rha hai...
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.
Hum to mohobat k
panchi hain,




piyar k geet gungunate
hain,




Nafrato ka to hume
kuch malom nahi,




Jo bhi bachi milay us pe
line zaror marty hain;->
Wh8''s d difference b/w
unethical & ethical
advrtising?

Unethical advrtising
uses falsehood 2
deceive d Public,
Ethical advertising uses
truth 2 deceive d
public ;)