He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3086 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whts The Difference
Between Doctors & Lawyers ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.


The Only Difference
B/w Them


Lawyer Only Robs U
Where As
Doctor Robs U n Kill U
As Well ... ;->
Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
ICC has decided to shorten
the duration of next world cup

it will consist of

opening ceremony

photo session

and

presenting world cup to AUSTRALIA


Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
Height Of Cowardice:
2 Persons Fighting Through Sms

Height Of Helplessmess:
Receiving No Sms For A Weak

Height Of TimePass:
A Person Snding Sms To HimSelf

Height Of Achievement:
A Person Snding Sms To A Girl Wanting To Become Frnds & Getting A Reply

Height Of Expectation:
Snding Pakistani Team An E-mail, Wishing Them To Win A Match.

Height Of Having No Work:
U r Reading Such Long Sms . . . ;->
Line marne k bohat se tareqe hein, jin me se chand darj-zeel hein:











1: Pakki pencil se,
2: Kachi pencil se,
3: Marker se,
4: Pen se..! :-p
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->

Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.
...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
TOM CrUISE went to court to prove that he is the most Handsome & good Looking on earth but he failed and came out Angrily and asked:
Yar YE Hamy koun HAi ??
pata hai mujhey "National Geoghraphy Channel" mein job mill ghayee hai, laikin aik masla hai aur wo tum hee hal kar saktey ho.



Merey Zummein bandaron par research hai, iss liye kabhi time nikal kar aaao aur apney barrey mein kuch batao,
On airport 3 men were wating 4 their sons

Hindu:
Hamare amirzade ne ana hai.

Muslim:
Hamare navabzade ne ana hai.

Sardar:
saaday v haramzade ne ana a.