He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)


Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain.
What is the difference
Between

1)Call Girl
2)Girl Friend
3)Wife?




Ans:
1)Prepaid
2)Postpaid
3)Unlimited

.......>?
Banta was amazed to find Santa playing chess with his dog.
He watched the game in astonishment for a while.

"I can hardly believe my eyes!" Banta exclaimed.

"That"s the smartest dog I"ve ever seen."

"Nah, he"s not so smart," Santa replied.

"I"ve beaten him three games out of five"
A MQM boy & MMA girl fall in love,MQM Boy say "Marjaunga Tere Khatir=Jiye Mahajir Jiye Mahajir".. :->MMA Girl say''s Mujay Bhi Tumse Pyar Hay, Bus Aik Mushkil Dushwar Hay. Jo America Ka Yaar Hay Wo Ummat Ka Gaddaar Hay.. :->

2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->
Wife : Luk A Thief Has Entered Our Kitchen

N He Is Eating D Cake Prepared By Me

Husband: Whom Shud I Cal

Now Police Or Ambulance..
How Do You Know
When A Woman
Is About To Say
Something Smart ... ???

















She Starts Her Sentence
With




"A Man Once Told Me..."
;->
Teacher : Mein chahti hun ki tum jeewan me teji se aage badho..
Raaste ki rukavaton ko kuchal do...

Student : Toh saaf kahiye na ki aap humein blue line bus ka driver banana
chahti ho..
The worst way of missing some one is...
























like sitting next to a sexy babe and you cant have her. ;->
Student seeing Monkey out of the window and the Professor scolds him-
"why r u seeing d monkey outside,wen i am in d class
:)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674