He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3073 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q) Why did Kareena leave Shahid ???
.
.
.
.
.
.
.
Because she was practising the ART OF LEAVING :))
Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->


Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
It''s v easy
2 eat Sweet Choclate,
Speak Sweet Words,
Watch
Swet Dreams
Bt
It''s v Difficult
2
Find A
Sweet Person. bt I Salute U
"Tusi menu lab ei lya"
kyun aajkal homework kam orkut zyada hai
lagta fail hone ka pura-pura iraada hain......
kal tha top per aaj 40 bhi zyada hain
lagta fail hone ka pura-pura iraada hai
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
o o o o o ...

school ki inn classes me,
boring si ek teacher hai
jabse mila hai orkut
badla har ek manzar hain
dekho jahaan mein neeli neeli iss screen tale
dost naye naye hain jaise milte hue
orkut mere khwaabon mein jawaabon mein sawaalon mein
har din chura orkut ko main laata hoon khayalon mein
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
School vs University
School=Pencil, Rubber, Sharpner, Scale,
Uni=Ek balpen wo b frnds se cheena hua,
School=Class me enter hony se phly May i come,
Uni=Bina batae he mobile kan se lga k class se bhr,
School=bag me hr sbjct ki book & copy,
Uni=Yar aik paper to phar k de de,
School=Class test me star,
Uni=Full moon hi naseeb hota hy yar
School=Dost mje wo wali class felow achi lagti hai, 2nd ok
Uni=Jigr bachi chek kr, dusra oye shram kr bhabi hai teri
Wondrful school days&LOVELY UNI LIFE.
Ek Charsi Eyes Donate Kerne Gaya
Aftr Operation
Dr Asks: Kuch Kehna Chahte Ho ?
Charsi: Jis Ko Bhi Aankhai''n Lagana Usay Bata Dena
Ye 2 Cush Lagane K Baad Khulti Hyn . . . ;->
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Aqwaal-E-Zarreen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bardasht Karna Seekhain.



PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
''"""wo
aksar
mujh
sy
kaha
karty
thy?


"TUMHAIN
APNA BANA KAR HI CHORENGY."



us
nay
bilkul
aisa
hi
kiya???



""APNA BANAYA
OR

CHOR DIYA...''