He+She=Love,

He+She=Love,
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3085 views       Funny

more Funny SMS Messages

''JO AALA ZARF HOTE HAIN HAMESHA JHUK KE MILTE HAIN, SURAHI SAR NIGO HO KER BHARA KERTI HE PEMANA.''
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
''Kabhi Kabhi Yunhi Sochta Hon,

Usne Meri Muhabbat Ko Kyon Thukraya.

.
.
.

Jab K Har Dafa

Maine He Diya Tha Rakshay Ka Kiraya. :-)
Son: I Don''t Want To Go School Ma!
All The Teachers Think I Am Stupid
&
The Kids Hate Me.

Mom:No!
U Should Go, Bcoz U R The




"Principal"
Rangeen Ho Tum Rango Say Bhi Zaida Smart Ho Tum Sab Dosto Main Zaida Zaheen Ho Tum Muje Say Bhi Zaida Agar Aasa Tum Sochte Ho Tu Bewaqoof Ho Tum Had Say Bhi Zayda..!!
Agar Aap Mein
TALENT Hy
Salahiyat Hy
Aitmad Hy
Kuch Kar Dikhana Chahte HoTo Apna Time Zaya Mat Karo
Aj Hi Join Karo
"LUCKY IRANI CIRCUS"Unka BANDAR Mar Gaya He!
Farooq Sattar''s Wife To Farooq Sattar : Agar Aap Ko Kuch Ho Gaya Tou Mera Kia Ho Ga?

He Replied As Automatically:
"Hum Na Hoon Humare Baad ALTAF ALTAF"
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
Mubarak Ho Yaar Tujhe. . .

Mazay Kar Mazay. . .

Khush Hai Han. . .

Hoga He Yaar. . .

Eik Din Aur Jo Mil Gaya Tujhe Azadi Ka. . . ;->
Kal B SMS zinda tha,
Aaj B SMS zinda hy,

Tum kitne tax lagao gey,

Her mobile se SMS nikle ga.

(".)/'' Naar-e-Msg
>))
_//_

(.")/'' Zinda Bad
>))
_//_...

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O