Arz kiya hai.

Arz kiya hai.
Arz kiya hai.
Adbi sher, ?
Zara tawaja farmaiye ga.
? ? ? ?

? ? ? ?

Ve GUJRA way.
VeGUJRA way.
  

May, 18 2010     105 chars (1 sms)     3011 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum bhool jane walon ko aisi saza dete hain,

WAH,WAH
IRSHAD..
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete han,

JOOTA UTARTE HAIN


aur

aur

MOZA SUNGHA DETE HAIN!:-)''
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
Boy: BUS aur LADKI ek jaise hote hai,1 jaati hai to doosri aa jaati hai.

Girl: LADKE aur AUTORICKSHA ek jaise hote hai,1 bulaao 4 chale aate hai..!
Hum tu 7 asmaaano ki sair kar aye

sub tarron se dosti kar aye

ek tera khass tha jo sath le ae

Warna ap si sochiye k ap zamin pe kaise aye ?
Life Is Difficult, Full Of Trials, Sorrow, Pain . . .
When U Fall Down. . .
JusT Stand Up Straight . . . Be Confident . . .






And Say . . . . .








"OYE YE DHAKKA KIS NE DIA" . . . ;->
Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Maine itne love letter post kiye k woh "POSTMAN k saath hi bhaag Gayee.

There are many brave men who are adventurous and are never afraid to fight..

Some join Pakistan army, others get married ... ;->
Ek Doctor Apni Beti Ki Shaadi Kis Se Karega. . .?








Socho










Thora aur Socho







COMMANDER SAFEGUARD Se





Kyun k yehi Hai Doctoron Ki awaleen Pasand ;->
Aik Admi Apnee Biwi K Hr Kam Me Nuks Nikalta Tha

Agar Wo Anda Boil Ker Dati Tu Kehta K Fry Kerna Tha

Agar Fry Krti To Kehta K Boil
Kerna Tha

Aik Din Biwi Ne Dono Bana Liye

Pehle Tu Wo Dono Andoon Ko Ghour Say Dekhta Raha
Phir Kehnay Laga ..

"Tumhay Akal Kaab Aiy Gee .. Jis Anday Ko Fry Kerna Tha Us Ko Boil Ker Dia Aur Jis Ko
Boil Kerna Tha Us Ko Fry.. " . . . . . . . ["!"]
Q: Mohabbat Ho Jati Hai Ya Kerni Parti Hai........?

Ans: Agar Khoobsurat Ho to Ho Jati Hai
AUr Agar Ameer Ho To Kerni Parti Hai

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->