Arz kiya hai.

Arz kiya hai.
Arz kiya hai.
Adbi sher, ?
Zara tawaja farmaiye ga.
? ? ? ?

? ? ? ?

Ve GUJRA way.
VeGUJRA way.
  

May, 18 2010     105 chars (1 sms)     3021 views       Funny

more Funny SMS Messages

"SHAETAN"ne pocha kisi NAIK insan ka number do apun us ko tung krega! maine AAP ka number diya to"SHETAN"bola,abay marwaye ga kia,yeh to BOSS ka number hay.
Namashkar, yeh hamari faltoo SMS seva hai, is mein hum logon ko waqt-bewaqt tang karte hain. Is seva ka labh uthane ke liye shukriya, ab aap apna kaam kariye.
koi gum nahi fir bhi mann udas hai,
koi rista nahi fir bhi ek aas hai,
kahne ko to bahut hai apne,
par tu hi ek khas hai,
jyada khus mat ho ye sab bakwas hai.
How Do You Know
When A Woman
Is About To Say
Something Smart ... ???

















She Starts Her Sentence
With




"A Man Once Told Me..."
;->
"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)
One Manb read a Board "likhne wala brilliant, parhne wala idiot."

Man becomes angry, he rub board and writes,

"Parhne wala Brilliant Or Likhne Wala Idiot"
What makes a man think about a candlelight dinner?








A power failure!!
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''

She Is Kidding...




Sardar:
Translated Into Urdu...











"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->
Once Hrithik is trying to convince Preity Zinta about his love. She is so adamant that she doesn''t care... Finally, Hrithik gets a fan and starts and confesses his love... Preity Zinta is convinced and happy!

Batao kyun???

-



Kyunke preity kehti hai... "Is baat ko agar tum zara ghuma phira ke kehte, to achha hota!"