ThErE iS a DiFfErEnCe

ThErE iS a DiFfErEnCe
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
  

May, 15 2010     171 chars (2 sms)     3285 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kitne Pyar Se Likha Tha Sahil Pe Tera Naam,,,

*.*pappU*.*

Na Jane Kis ZALIM Ne GUTKAY
Ki Pichkari Maar k Laal Kar Diya... ;->
Quaidabad,
.
Malir,
.
Kalaboard,
.
Airport,
.
Colony gate,
.
Natha khan ,

aur

aur

aur
aghar time milay tou kal baqi ilaqoo k bhi gatter saff kar dena ... ;->
Pehle Log 8 Ruoee Wali Botte Peete Thay

Ab 800 Wali Peete Hain



Farq Tou Para Hai

GEO MUSHARAF . . . ;->
Saveray jaldi uth k,Naha k,Saf Jay kapre pa k,Msjid ja,ALAH agay sajde pay k,Akhan band kar k,Sache Dil nal puch,"MOLA jadon tusi aqal vandi, main kithe c"

Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
go in2 dark rum
go2 write msg...
activate dictonary,
den hide ur screen n type....

434680709278464084630

nw read!!!!!
Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao..
Love Is The Thing That ...

Enables A Woman To Sing

While She Mopes Up The Floor

After

Her Husband Has
Walked Across It
In His Barn Boots ... ;->
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
There is a ruler named Aman Singh who is a playboy. He decides to have only women in his city and that too, under the name "Shanti Devi."

To bolo Aman Singh ke city ka anthem kya hai?!

-


Socho, socho!!

-
-Nahin pata... arey zor daalo na!

-
-
"yeh sheher hai AMAN ka... yahan ki fiza hai nirali... yahan pe sab SHANTI SHANTI hai"
Dil mai app,

Ankhön mai app,

Sansøø mai app,

Har jaga app hi app,

Na jane kab hogi hamari zindagi















"JARASEEM"
se pak... =P ;->