ThErE iS a DiFfErEnCe

ThErE iS a DiFfErEnCe
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
  

May, 15 2010     171 chars (2 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages

143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->


Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
Zara Sochain ......






Aakhir Hum Main Kia
Ghalti Hy k








Hum Par Khuda Ka Azad
Ramzan Main Hi Kyun
Aata Hy







2005 Main
EARTHQUAKE







2008 Main
ASIF ZARDARI ... ;->


What is BUSINESS ?

Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gate’s daughter.
Son: then Ok.

Dad goes o Bill Gates.
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Than ok

Dad goes 2 the President of the World Bank.
Dad:Appoint my son as the CEO of your bank.
President:No
Dad:He is the son-in-law of Bill Gates.
President: Then OK

That’s business…!!
TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
All Schools, Colleges and Universities of Pakistan will remain close till 11th November!



For details visit:



www.inni-vi-lut-nai-pai-hoi.com
:-)
Latest News On GeO. . .


"Mushta''el Afraad Ne Karachi Main . . .









Samandar Main Aag Laga Di "



GeO Ab Lambi Lambi Chorh Kr GeO . . . ;->
BeNaZeeR
Aakhir M.B.B.S
ban hi gai...

!

kaise?
?


?

?

nahi pata?

?

main batao?
?
M= Muhtarma
B= BeNaziR
B=Bhutto
S=Shaheed..
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..