ThErE iS a DiFfErEnCe

ThErE iS a DiFfErEnCe
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
  

May, 15 2010     171 chars (2 sms)     3266 views       Funny

more Funny SMS Messages


My name iz khan ka
Part 3 a anay wala hy . . .

My name iz gujjar n i m not a kanjar... ;->
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760
If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->
Girl: Mujhe 1 Aesa Shohar Chahiye Jo Achi Achi Baaten Kare,
Hansi Mazaq Kare,
Or Mere Liye Romantic Gaane Gaye!


Larka: Tumhen Shohar Nhi

FM Radio Chahiye
Every Sec GOD
Remembers U


Every Min GOD
Blesses U


Every Hour GOD
Cares 4 U


B''coz Every I Pray To HIM







Ya ALLAH Banda Thora Bewakuf Hai
Zara Dhyan Rakhna. . . ;->
Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
''When i open my eyes every morning i pray to God that everyone should have a friend like you.... Why should only i suffer!!!''
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
If a baby is born in
Africa...
Wh8 will b the color of
the baby''s teeth ?


















Why U waste this much
time !
How will a new born
baby have teeth ? ;->

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
''Molvi taqreer krty howy

Ap men jo LONDEBAZ OR RANIBAZ hy wo alag alag hojayen

ek admi kabhi wahn bethta to kabhi wahn molve gusy sy bola tu kia hy?

Wo bolo men chutu hon kahan bethon?

Molvi yahan aao mery sath betho...