ThErE iS a DiFfErEnCe

ThErE iS a DiFfErEnCe
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
  

May, 15 2010     171 chars (2 sms)     3261 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wanted" A Heroen for Pakistani Movie
Height "koi b chaley ghee"
Waist "Minimum 36''
Age "Starting from 38"
Tone "bharkein mar saktee ho"
Action "Machine gun utha aur chala saktee ho"
hai

smart

bohot
wo


hai

bheja

ne
jis
or
hoon
raha
parh
se


niche
ko
msg
jo
hoon
stupid


womain







confused
A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
Larka:
Jaan aj tum ne kiss karty
waqt jab apny mon se mery mom main BUBBLE -GUM dali tu boht maza aya..

Larki:
Janu wo BUBBLE -GUM
nahi BULGHUM tha..


ha ha ha ha ha
Q: When Do You Congratulate Someone For Their Mistake. . .?

























Ans : On their Wedding. . . ;->
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->
Teri Jheel Si Aankhon Me. . .




Doob Jaaane Ko Dil Chahta Hai








Agar Yaqeen Nahi Aata
Tou Suno




















"GHURRRUP" . . . ;->
Nokrani:
Malkin aap udaas kyun ho?

Malkin:
Tumhare sahab apne office ki kisi larki se pyar karte hen.

Nokrani: Nahiiiiii.... Sahab mujhe dhoka nahi de saktay.
Doctor:
Ye syrup 2 spoon subha,
2 dopahar,
2 raat ko,
3 din tuk lena hay

Pathan:apna dawai apna pas rakho
hamara ghar me itna chamach(spoon) nahi hy

4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinking''s 2stdy 4next exam-:-D
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...
There are 2 words in a person''s life
that will open many doors for him..





















Push and Pull