ThErE iS a DiFfErEnCe

ThErE iS a DiFfErEnCe
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
  

May, 15 2010     171 chars (2 sms)     3281 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
.7....
..8...
...6..

(L)(O)(V)(E)
(P)(Y)(A)(R)
(C)(H)(A)(H)(T)

Yeh Taveez Mujhe Mobile
Wale BaBa Ne Diya Hai
Ke Yeh Taveez Main Jiss
Number Per Bhi Send Karon
Ga Us Number K Istemal Karne
Wale ko SMS Parhte Hi Mujse
Mohabbat Ho Jayegi...

Ab Tum Hi Batao Yeh Kaam KAr Raha Hai K Nahi ??
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
Pakistan me
1 samandar

5 darya

9 dame

1843 nahren

638246 kuwain

98834672 nalkey

93167346 tankiyan

734219465 tOtiyan

Pr DOST,
ap nahate phr b nhi hO? :-D
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
In a pond there are 10 fish,
1 of them dies,
And the water level of the pond
increases. . . How?




Think








Can''t answer









I Tell U









The other 9 fish are crying ;->
Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->
Molvi Was Addressing In Masjid:
"Janab Aaj kal Cable K Channels Bht Gandey Aa Rahe Hyn"

1 Pathan Bola:
Nahi Nahi , Humarey Ghar Tou Bilkul Saaf Aa Rahey Hyn
Aap Wire Chck Krwao ...
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Aik Sheikh Sahab Ko Current Lag Gya.

Bachon Ne Kaha Aba Jan Ko Bachao.

Sheikh Sahab Kehtay Hain: "Mujhay Choro, Daikho Bahar Unit To Nahe Gir Rahay Hain?" :-D
Kya Tum Gareeb Ho?
Reply With

"Yes Or No"










Agar Ameer Ho To 50 Ka Balnce Share Karo.



Agar Gareeb Ho To Ye Message Kisi Äur Ko Forword Käro!