Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki

Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
  

May, 15 2010     220 chars (2 sms)     5753 views       Funny

more Funny SMS Messages

DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
Jab Sanam Teri Yaden Ati Hain
Kya Kahn Hamen POTIYAN Lag Jati Hain
Hamari Yado K Lamhe To Tmhain Satate Honge
POTIYAN Na Sahi PADD To Tumhe B Atey Honge ;->
Faqeer: Oh..Bab kuch dedo boht bhooka hun.

Pathan: 100 rupees dikhaty huwe bola 50 rupees hein tere pass ?

Faqeer: (Khush ho kar) G haan.

Pathan: To pehle wo to kharch karlo.
Sheikh Sb on death bed: Pinky,my wife, r u there?Wife: Yes i m.Sheikh Sb: Kids r u there?Kids: Yes papa v r here.Sheikh Sb:To ullu k patho dukan pe kon hai?
2 Friends ne Jungle mein ek Sher ko dekha to ek dost Darakht pe charh gaya aur doosra Zameen pe let gaya aur saans rokli.
.
.
Sher paas aya aur bola:
.
.
.
Na puttar Na.....yaha pe Zubaida aapa k totke nahi chalte.
dAd: eXam ki tAyAri hO gAyi puttAr ?

sOn: ji dAd, shOes kO pOlish kyA, peN mein iNk dALA, UnifOrm irON kiyA, skoOl bAg reAdy kiyaA

aAb sirF pAdnA baAki hAi..
Masjid k liye chande ki apeal ho rhi thi,
1 admi khara ho k kehta he me bulb lgva donga
Dosra: Me tube lgva donga
Pthan josh me a k kehta he me cable lgva donga!
Dewangi Se Kum Na Thi Kuch Apni Justuju
Hum Bewafa Jahan Ma Wafa Dhondte Rahe
Mehromiyo K Dor Ma Kin Hasrato K Sath
Hm cholon ki BIRYANI me BOTI Dhondte Rhe ;->
Kya hua missed call kyun di thi?




























90 Öut Öf 1OO Fools Would Rply For Thiz SMS, Send It 2 Ur Friendz & Check How Many Fools U Know..
A Little Bit Of Powder ...



A Little Bit Of Paint ....



Makes A Girl''s Complexion ....



Seems What It Ain''t ....
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo :D :D
Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->