Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki

Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
  

May, 15 2010     220 chars (2 sms)     5747 views       Funny

more Funny SMS Messages

If ur world is spinning around
and
ur heart is beating fast..
Do u think its love?
?
?
?
Na Munna Na
it’s called High Blood Pressure
ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!
A beautiful young bride said to her 80 years old husband: "Sweetie, lets go upstairs and make love".He replied: "Make a choice, I can''t do both''''
Alwayz Love Wife
No Life Without Wife
Wife Se Pyar Kro
Waife K Saath Wafdar
Aur Imaandar Rao
Ye Mat Socho
























"Wife Kis Ki Hy" ... ;->
Begum: Mujhe kisi mehngi jagah le k chaliye na ji.

Shohar: Chalo tayyar hojaoo..Petrol Pump chalte hain.

GEO MUSHARAF..!


Exams ke 4 din pehle syllabus dekha to yaad aaya,
Kuch To Hua Hai Kuch Ho Gaya Hai,

Exams ke din paper dekh kar yaad aaya,
Sab Kuch Alag Hai Sab Kuch Naya Ha
Scientists all over the world r wondering how long a human being can live without a brain... Kindly tell them ur age...


Kuch Is Liye Bhi Doston Se Raabta Kam Rakhta Hun ...
.....JAn|xXx.....

Jo Milta Hai Kheta Hai Yaar
Gold Leaf To
Pila... =P ;->
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->
wOt wilL i nAme mY sOn iF hE fAllS iN lOve Only Once???...








EKLoveYA :-
03343004071

1 shaks ko ye NO khuwab me nazar aya usne 100 ka easy load karwa dia,1 ghantay me us k dil ki murad puri ho gai.
2sre ne isko jhot samjha 3 din uske pet me dard raha 3sre ne is number main 10 rupe ka load bheja 2sre din usko 50 rupe zameen Se mle Mera farz tha apko btana aage ap ki marzi.