Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki

Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
  

May, 15 2010     220 chars (2 sms)     5735 views       Funny

more Funny SMS Messages

Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!
1 ghar main twins peda huay to saas ne kaha:

"lo batao, humaray Pakistan k halat dekh kr ab bachay bhi akelay atay huay dartay hain...
JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega!
''Do Lover Park Mai Bethe Chips Kha Rahe The Ankhon Mai Ankhen Daal K,

Girl Sharma K:
Ap Itne Ghor Se Kiya Dekh Rahe Ho?

Boy: Thoro Thoro Kha
"Bukhi"..''
what will himesh say to magnify a picture..?







Zara Zoom Zoom... ;->
In battle Sardar was wearing mosquito net
instead of bullet proof jacket
why?
?
?
?
Saradar replied
O jis wich machar nai war sakda
goli kithon lange gi
Once there was a Well educated man who could talk, write and understand English but he could not read, why???
.
.
.
.
.
.

Kyonki uski "read" ki haddi tuti hui thi.
L ======
O ======
V ======
E ======



L=Loss of Money.
O=Out of Mind.
V=Vaste of Time.
E=End of Life.

SO,
Don''t LOVE


Sirf Line Maaro!
;-)
On a romantic day sardar’s girlfriend asks him,
“Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”
Santa to his mother-Maa Khush khabri hai
Ma-Bol beta
Santa-Hum 2 se 3 ho gaye hai
Ma-Beta hua ya Beti
Santa-na Beta na Beti, Teri Bahu ne Doosri Shadi kar li hai!
Mr Anis ''walking on the road suddenly bend &touched the road &said furiously''fittay moonh,loki thokk vi enj sutday ney,jivein ruppeya peya hovay..