Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki

Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
  

May, 15 2010     220 chars (2 sms)     5761 views       Funny

more Funny SMS Messages

DaD: Mazar-e-Qaid Kaha hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar se Nikla karo
Son: Abu ,Yaqbon Sahab Kaun Hain?
Dad: Pata nahi
Son: Kabhi Ghar mian bhi ap Raha Karu !
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len


1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.

mahmood o ayaz na akati pari namaz

aur to jootay utha ka bhag aaya faraz
Last night,da moon asked me "if ur friend is not msging u,why u dont leave ur friend?


" i looked back at the moon & said

"OEY KOE BANDA GHAREB V HUNDA EY"
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Agar Allah Hamare Awam Ko Aqal Dede To Keya Hoga..?

Qazi Husen Kele Beche Ga.

Molana F.Rahman Bas Men Conductari Kare Ga.
Ch.Brothar''s Bhenson K Bare Me Dudh Jama Kare Ge..
Zardari Amrikion Ke Kutte Nehlae Ga..
Sh Rashid Hira Mandi Men Dalali Kare Ga..
Nawaz Sharef Arbion K Ount Charrae Ga..
Musharaf..

P.C Karachi K Gate Pe Pagri Bandh K Khara Hoga Mere Or Tumhare Leye Gate Kholne..
Or Altaf Hussen Bason Mei Manjan Beche Ga.. ;->
isko
Raat
Me
Prhna

Oh
Ho
Abhi
Nhi

Ary
Phr
Parh
Rhe
Ho

Ye
Cheating
He

Chalo
Agar
itni
Hi
Jaldi
He
To
Parh
Lo

I''m
da BEST... ;->


~ T r u t h ~

Of Every Ten (10)
Person
Who Talk About You
Nine (9) Will Say
Something Bad
&
The Tenth (10th) Will
Say Something Good In
A Bad Way ... ;->
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!
Frnds I''m Collecting
Quaid’s Photos
Give Ur Contribution
2 My Collection.
A Small Condition Is
It Must Be On
500 Or1000 Rupees Note