Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki

Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
  

May, 15 2010     220 chars (2 sms)     5754 views       Funny

more Funny SMS Messages

!-EXCUSE ME-!!!

What is your SMS Account No.???

I want to Check!!!

Some Error is There!!!

Kyon ki SMS Jaata To Barbar Hai!!!

Par Aata Nahi Hai!!!

UNDERSTAND!


Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Tere golden face ki beauty ne,
mere komal heart pe attack kiya,
sabko reject kiya tumko select kiya,
request hai tumse,
ise refuse na karna,
dosti ke is bulb ko kabhi fuse na karna.
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-
Who was d 1st indian cricktr 2 Bcum captain in his 1st mtch,
score 100 in d mtch & hit a 6 of d last ball 2 defeat england..?

GUESS!
.
.
.
AAMIR KHAN in LAGAAN... ;->
When Somebody.... Who''s Deeply In Love Wid U
Tells U That
U r Cure, Cute, BeautiFul, Angelic....

I Agree That''s True....


Believe Me...


I Can Swear....


Coz


Love Is Blind....... ;->
Tum




aChe






Sache





pYare






ImaNdaR






SamAJdar







AqalmAnD







shareeF







logon se
dur rehna!!

Warna wo
b "biggar" jayenge... :p
Kya zamana aaya he!

Pahle log shadi k bad jo kam karte the,
abhi wo shadi se pahle kar rahe hen!


pata he kya?

Nahen na

KHUD Kushi.. ;-)
Aurr jigrr. . . . . . ?



?
?
??
?
?























??







??







Insano mein kidhar . . . ?? :-p
High Class Beizzati

If u hav 1 father, call me.

If u hav 2 fathers, sms me.

If u hav 3 fathers, mis call me.

If i m ur father, just ignore this message. . . :P
Nahi PLZ



Neechy Mat Jao na



Kuch Ho Jaye Ga



PLZ



Dekho Mat Karo


Maan Jao Na PLZ



Warna



...Ho Jaye Ga



PLZ Mat Jao



Aaah



Dekha



Ho Gaya Na









SMS Khatam...;>