2 Liter Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .

2 Liter Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .
2 Liter Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .


2 LitR Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .


Na Aye YaQEen To Laga Lo 1.5 Litr Ki Pepsi. .;->
  

May, 17 2010     148 chars (1 sms)     3157 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz kiya hai-
Apke chehre par udasi aur ankhon mein nami hai,
Apke chehre par udasi ankhon mein nami hai
TATA namak Istmal karo aap ko IODINE KI KAMI HAI
Dad 2 Son: When I beat You How do you control ur ANger?
Song: I start cleaning toilet.
Dad How Does that satisfy u?
Son:I clean it With Your Toothbrush



I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ...
Woh chumle ek baar to aati nahi neend
unki awaz sunte sunte hi raat jaati hai beet.
isiliye kehati hoon yaaro
ye risk na uthao
morten JALAO MACHCHHAR BHAGAO !!! :)
aj raat 2 bar 11 baje ge or 2 bar 12 kon kehta hai k guzra waqt dobara hath nhi ata arey pakistan mai sab possible hai yar geo zardari
Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->

Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->
Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->


Santa Singh tried to light his cigarette. He struck the first match on the match box, but it didnt light.

He tried another, It didnt light too. The third one finally lit his cigarette, carefully blew the match out and put it in his vest pocket.

“What for did you put that match in your vest pocket?” asked the another man.

Santa replied, “Thats a lucky match stick. Ill use it again.”
Nurse-congrats: Aapke jurwa bete hue hain.....
Santa: Ye to hona hi tha...
Nurse- Kyon?
Santa: Jab dekho KBC PART-2 dekhti rahti thi, Mil gaya na UMEED SE DUGNA
Wese to ap k saray he kam oltay hotay hain,

bas aik mobile he hai jo ap sedha pakartay hain.

Aj zara is mobile ko b olta pakrain aur ye parhain

6u!l!ws d33>l
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH