2 Liter Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .

2 Liter Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .
2 Liter Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .


2 LitR Me Cheen Puhanch Gai Meri Taxi. . .


Na Aye YaQEen To Laga Lo 1.5 Litr Ki Pepsi. .;->
  

May, 17 2010     148 chars (1 sms)     3148 views       Funny

more Funny SMS Messages

Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''
''Teacher: Translate This Punjabi Sentence Into English

Ethay Tey Anni pai Hoi Aye.

.
.
.
.

Sardar:
A Blind Girl Is Sleeping Here..
You can do so much in 10 minutes time. . .

Ten minutes, once gone, are gone for good. . .

Divide your life into 10-minute units



&




















sacrifice as few of them as possible in meaningless activity." ;->
5 Signs U Need To Be A Taliban:
1. U Have More Wives Than Teeth
A2. U Own A $5000 Rocket Launcher But Can''t Afford Shoes.
3. U Refine Heroin But Haue A Moral Objection To Beer.
4. U Think Vests Come In 2 Sttyles : Bullet Proof And Suicide.
And Most Significantly !
5. U Wipe Your Arse With A Stonee....
''Badli hai duniya, kuchch kuchch main bhi badal gaya hoon,
Pahle bekaar tha ab S/W Programmer ban gaya hoon,
VC aaye to VB mein daal do, VB aaye to VC mein daal do,
Seedhe seedhe sabko museebat mein daal do,''
Ye Mardam Shumari Ki service hai . ager ap larka hai to 1 sms . larki hain tu 2 Sms kare. Or ager Apka ka taluq Tesri Makhluq se hai tu koi Sms na kare

Teri Dosti Main Deewane Ho Gaye,

Tujhe Apna Banate Banate Begane Ho Gaye,

Pukaar Le Ek Baar Pyar Se Mere Dost,

,
,
,

Bandar Ki Awaaz Suney Zamane Ho Gaye.
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''
Soldier to General:
Sir!
A small enemy group is attacking..

General:
Quickly bring me my red shirt..
"After Enemyz Defeat"

Soldier:
Sir why d red shirt??

General:
In red shirt if i got shot, my soldiers would''nt see my blood so they wont b discouraged..

Soldier:
Sir 100 enemy tanks are attacking..

General:
Hurry up!
Bring me
My Yellow Trousers.... ;->
HEIGHT OF SUSPICION
Man asking his Wife" Who is the father of second child"

When....His wife delivers TWINS
My Eyes Bear
Uncountable Tears ... :(


B''coz U''re Away From



I Wish U Were Here



To Cut These Onions
Instead Of Me ... ;->