funny

funny
Hello G

G,G
Acha G

Han G

Acha

Acha

Really

Na Oye

Phir

Sachi

Phir

Haan

Kaise

Acha G

Haan

Kia?

Oh Nahi G

Sorry Wrong Number..
  

Mar, 27 2013     140 chars (1 sms)     4148 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ik Admi 24 Ghante Pani Me

Sanass Rokay Raha


Ajj 5 Baje Us Ki Namaz-E-Janaza

Cantt Qabaristan Me Ada Hogi
What is da similarity btween Girlz & Mobile Phones...?
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Jitney Pangey Loo Gay, Utney Functions Pata Chalein Gay...! :->
Sleeping Disease Etiology

Caused By: Lecturer

Host: Student

Reason: Frequent Classroom Exposure

Symptoms: Swinging Of Head,Frequent Falling On The Table,Automatic Closure Of Eyes

Signs:
Rednes Of Eyes
Ptosis,Short Handwriting,
Loss Of Consiousnes

Spread:
Studt 2 Studnt

Treatment:
Leave Da Class ;->


Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
India men Umer Shrif ko kisi ny Ungli kr di

umer sharif Murr k bola

Beta Utna hi nikalna Jitna kha sako...=P;->
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)
Ek Tapori ki wife: Sunte ho ji, Apne chinku ne aaj pehla aadha shabd bola.
Tapori: Achcha, Kya bola ?
Wife: Behan
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
ik admi ki nai shadi hoti hai wo apni begum se bharey huey

kareloon ki famaish karta hai jab us ki biwi kareley bana k lati

hai tu ik dhaga us k moo mein ajata hai wo nikalta hai or nikalta

hi rehta hai do min bad wo kehta hai k begum jaldi
aao mei udhara ja raha hoon....
A reasent studdi haz shon dat peepal hoo aar vary samaart end gud lukeeng maik manee spallings meestaikes... vaat ees yorr opeeniun?