jhooti dunya kahan ja rahi hai

jhooti dunya kahan ja rahi hai


Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.

Wah Wah!

Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.


Khud Paad Maar K Kehte Hain,
Ye Badbu Kahan Se Aarahi Hai. :-)
  

May, 05 2010     174 chars (2 sms)     3390 views       Funny

more Funny SMS Messages

“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
...
Wo mujhe keh k chali gai GO TO HELL



But pApPu keh raha hai...

AAL IZ WELL..!
AAL IZ WELL..! ;->
Believe in God!
Pray 2 god always n everytime.

Pray

Pray

-
Pray

I SAID PRAY!
NOT press-press!
Bandar ko mobile diya to aisa hi karega
Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.
Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, "What other problem Can there be greater than this one?

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
Ufone ka new package.


"Kisi b Ufone customer ka mobil set pasand anay pr



us sa cheen lejiay"


Ufone
TM HI TO HO...
Dentist''s Advice on Secret of Good Health:

Alwys treat your toothbrush like a b0yfriend.
Dont let anybody else use it & get a new 1 every 3 months.! B-)


Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->


Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Begging.
chaahey gilaa kero ,

chaahey shikwaa kero ,

mobile ka mtlab ha k ,

:: SmS Kia keroo ::

"sms boy
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)