jhooti dunya kahan ja rahi hai

jhooti dunya kahan ja rahi hai


Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.

Wah Wah!

Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.


Khud Paad Maar K Kehte Hain,
Ye Badbu Kahan Se Aarahi Hai. :-)
  

May, 05 2010     174 chars (2 sms)     3381 views       Funny

more Funny SMS Messages

Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
Asif Zardari ne
Islamabad men
Nawaz Sharef k
Sath MilKr
Coca Cola pi
Or Nawaz Sharif
ne Kaha K Judge
Kab Bahal Hongy?

To Zardari ne Kaha







BRRRRRRRRRRR!!
Knock knock...



Any1 there?



Oh good,hi i have a delivery 4u...


()"""() ,@
( ''(;)'' ) ,@@@
=(,,)=("'')<-@@@
(""),,,("") "@@

Roses specialy 4u...

HaPpY BiRtHdAy!!!
''*I
*Miss
*You


Tumhari Yaad mein hum is Qadar Rote hain


Tumhari Yaad mein is Qadar Rotey hain


k

k


Parosi b Hamare Aansuon se Kapre or Bartan Dhote Hen''


Husband: agr tm india me hoti to wha log zror tmhari pooja krty,
Wife:kya me husan ki devi jesi lgti hn?
.
.
.
.
.
Husband:
Nhi yar,
kali mata lgti ho.. =P ;->
13th Birthday Messages

Welcome to the teens.

You''re not a kid anymore.

Happy Coming of Age.

Happy 13th Birthday.
Elahi aj ye farman likh de,
Har khushi sms parhnay wale k naam likh de,
Agar uski khushi k lye kisi ki jan chahiye,
tu us maut pay "PERVAIZ MUSHARAF" ka naam likh de.
A Day Will Come . . .

When the whole world will, CELEBRATE:

YOUR NAME

YOUR FAME

YOUR PERSONALITY

YOUR THOUGHTS

YOUR VIEWS

But keep in mind,

April Fool comes once a year.

Congratulations!

It''s Gonna B Ur Day After 4 Days JAn|x . . . :p ;->
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
I Love U


Yes I Love U



Sach Main


Please Beleive Me Yaar



I Love U






Kyn K Doctor Kehte Hyn

''''Paagalo''n Ka Elaaj Pyaar Se Hii Hota Hy'''' ;->