1 Day God Tested

1 Day God Tested
1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)
  

May, 13 2010     152 chars (1 sms)     3264 views       Funny

more Funny SMS Messages

Biggest Mystery of Maths:


1000s of years passed,

Millions of theorems derived,

Crores of formulas made,

But stil...




X is unknown!!!
WhaT IS Emotion?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Your enemy falls from 7th floor on your brand new Mercedes car and you don't know whether to laugh or cry :S


Koi Takleafday Cheez Rastay Se Hatana Neki Hai . . .




Awo Sub Mil Kar
ZARDARI Ko Rastay Se Hata Dain . .=P;->
Nayi-Nayi Shadi Thi
Naya Tha Zamana
Dulha Bechain Tha
Sun-Ne Ko Gana
Dulhan Ne Shuru Kiya
Gana





"Bhaiya Mere Rakhi Ke Bandhan Ko Nibana"
Ek Din 1 Farishta Janwaroo Ko Unki Zat Bata Raha Tha
Sher-Jutt
Cheeta-Rajput
Hathi-Butt
Zebra-MAlik
Khota-Pathan
Khota Replid O Pai Jee Mai Khota hi Theek Aan
I
*
*
*
*
knøw
*
*
*
*
U
*
*
*
*
R
*
*
*
søøø
busy
*
*
*
*
is liyè
*
*
*
*
*
sms màin kuch nàhi
likkhà k àap kø pàrhnà
pàrey gà ;->
what did clive lloyd say to michael holding during a presentation ceremony??






i am cliverly holding the mike..and speaking lloydly..
agar koi acha lagta hy tow wo acha nai, acha main hu, ore agar koi mjy bura lagta hy tow jaan lo k bura woi hy....


q k main tow acha hu
Aik raat ko 3 baje mera phone baja

''Jee yehan SAIMA MEHFOOZ hai?

Meinay kaha

''Pagal k putar, iss waqt agar Saima meray pas hoti to kya woh Mehføøz hoti''?
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
Agr 16 crore awam dua krke
PAKISTAN ko world champion
bana sakti hai to,

ek bar phr dua karen k ek momin
apni BV k pas chala jae,

(AMEEN)
pray 4 Mr Zardari ;->
Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai