1 Day God Tested

1 Day God Tested
1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)
  

May, 13 2010     152 chars (1 sms)     3270 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
A Modern Artist

Is The One

Who Throws Paint On Canvas

Wipes Ir Off With A Cloth

And

Sells That Cloth ... ;->
Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
Jab Se Para Hun Tere Ishq Mein JANU,

Kuch Is Tarhan Se Meri Zindaghi WIRAAN Ho Gayi,

Kal Tak Jo Mera OFFICE Tha GARMENTS Ka,

Aaj Woh
CHADDI-BANYAN
Ki DUKAAN Ho Gayi...!
What Will U Call A Crow Who |s Very Hard???












A-Crow-t
Aik Pathan Dosry Se Asi Kiya Cheez Hai

Jo Hamary Pas Hoti Tou Hum Bi Dosri

Qomo Ki Tarha Izaat Walay Hotay Dosra




"Demag" Yar..... :->
mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya
Best sms of the Year.

"a mother makes her son "gentle" in 20 years,

But...


A girl can make him "mental" in 20 sec."

GEO larkio....!!;-)
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
A lady broke a signal & was presentd in front of judge
LADY: Ur honor plz let me go
i am a school teacher I am getting
late for my class

JUDGE: Ahaa so u r a teacher,
I have waited for this moment all my life,
now write down

"I WILL NEVER GO THROUGH A RED LIGHT"

5000 TIMES AND I WILL LET U GO ;->
Chicken ready? Yes Boss. Fish ready? Yes Boss. Omlet ready? Yes Boss. Mutton ready? No Boss. why...? BAKRA abhi sms parh raha hai boss.