1 Day God Tested

1 Day God Tested
1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)
  

May, 13 2010     152 chars (1 sms)     3279 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay

Socho Kyun?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-''
1 Pathan Ne 1 Bachi Se Pocha
Beta Kn Se Class Mai Parti Ho ?
Bachi:Kachi Mai

Pathan:Kachi Kon Si Class Hai?
Bachi:Hamre Class Mai Farsh Nahe Hai
Is Lye Hum Ausey Kachi Class Bolte
Hai . . . . . ;->
''Samandar k Kinare Baitha Hon FARAZ!

Kabhi na Kabhi to Leher Aaye Gi

Qismat Badle ya Na Badle

Kam az Kam

Chappal to Dhul Jayegi. :-)''
Aik raat ko 3 baje mera phone baja

''Jee yehan SAIMA MEHFOOZ hai?

Meinay kaha

''Pagal k putar, iss waqt agar Saima meray pas hoti to kya woh Mehføøz hoti''?
Man 1 sitting wid dog.
Man 2:"ur dog bites"?
Man 1 :"no"
Man 2 sits and d dog bites!
Man 2 angrily."u said he doesnt bite"?
Man 1:"That is nt my dog".
Wife: Btao Tmhe Main Kitni Achchi Lagti Hoon
Husband : Bahut Zyada
Wife : Phir Bhi Kitni
Husbnd : Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 1 Aur Le Aaun.
There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->
eXams r thereat da paper u starethe

answer is no wherewhich makes u

pull ur hairthe grades r not

fairbut just like da past 14

years

we don''t care ;->
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
President:
“Shetani”


Prime Minister:
“Gillani”


Army Chief:
“Kiyani”


Speaker:
“Zanaani”


“Aata Na Roti”

“Bijli Na Paani”


Wah Re Pakitani

Teri Ajab Kahani...

Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->