1 Day God Tested

1 Day God Tested
1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)
  

May, 13 2010     152 chars (1 sms)     3249 views       Funny

more Funny SMS Messages

If U''re Not Using Your Smile

U''re Like Man With A

Million Dollars In the Bank

And

No

Check Book



Insaniyat Ko Pizza Pe
Laga k Kha Sakty
Hyn ... !!!












Don''t Wonder






I Tell You The Reason










Because





Insaniyat Bhi Ek
CHEESE Hy ... ;->
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Aap ki valantian partner bhej rahi hon. ok
(\ /)
/¤¤) "^----;";
\,,/"( , , )\\
// \\ // \\
Ab thanx boll kar rulana mat;-)
RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.
Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
SMS SMS SMS


SMS SMS SMS



SMS SMS SMS

SMS SMS SMS


S
M
S

SMS




S
M
S



S M S



S-Weet
M-orning
S-tarts now..
"GOOd Morning"

keep smiling.
Taecher, Student Se:
Batao Soney Aur Laitne Main
Kia Farq Hy ???

Student: Sr, Hum Soney K Liye
Lait Tou Skte Hyn
Lekin
Laitne K Liye So Nahi Sakte ... ;->
A Chini was in hospital.
SANTA went to meet him.
Chini said “CHING CHONG, MOU.CHU CHA” & died.
SANTA went china 2 know the meaning,
that was:-
KUTTE OXYGN K PIPE SE PAIR Utha.
''Mohabbat ka sirap ho tum,
Tension ka capsule ho tum,
Aafat ka injection ho tum,
Par kya kare jhelna padta hai,
Kyonki... DOSTI ka oxigen ho tum.''
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
indian President to Musharraf:hamare pas Ashwaria hai
Bipasha hai Shushmita hai. Tumhare paas kiya hai?

Musharraf: Hamare paas jagah hai sub ko le aoo..