The Most AMAZING CRICKET MATCH

The Most AMAZING CRICKET MATCH
The Most AMAZING CRICKET MATCH In The History...
Played on 30th Sept,09 b/w PAK & AUS...
But The Looser Was ...

.
.
.
.
.
.

INDIA! =P =D
  

May, 13 2010     150 chars (1 sms)     3404 views       Funny

more Funny SMS Messages

ARZ kia hai

teri zindagi main koi gham na ho,
Teri aankh kabhi num na ho,
meri dua hai tujh ko miley aik smart si dulhan,
JIska weight 250KG se kam na ho :)
Gulaab ko b kamal bana dete,
uski ik ada par kai gazal bana dete,
kambhakt marti nahi mujh par larkiyan,
warna CHAND par b TAJMAHAL bana dete.
In Our Life, Six Things Can Come At Any Time

...

1- LOVE

2- FRiENDSHiP

3- MONEY

4- ILLNESS

5- DEATH

6- ?



Su Su

"Is liye kar k sona!"
Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN” ;)
Mallika at Airport. Bhikhari: behanji 1 rupiya dedo.
Malika gave him 1000 Rs.
Secretary: why U gave him 1000 Rs..?
Malika: pehli bar kisine behan kaha.
Education is such a wonderful and precious thing...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I wonder why it is wasted on us... ;->
Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
True bravery is to arrive home …
fully drunk..
a late night out..

and mom waiting with a jharu
in hand and you ask

“hey mom, abhi tak jaag rahi ho.”
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->
Aao Ehad Kare''n k
3 Cheezei''n Haath Se
Kbhi Nhi Jane De''n Ge

Sharafat



Sadaqat


Aur















Un Ki Girlfriends ... ;->
zindagi main tum buhat gay jaoo gay
*
*
*
*
*
*
*
*
jahan bhi jaoo gay
*
*
*
*
*
*
*
*
loog yehi kahain gain
*
*
*
*
*
*
*
*
chal be chal
AGAY NIKAL !!!!!!!!
Teacher:
Mein Teri Maa Hoti To Mein Tujhe

2 Dino Me Sudhaar Deti...





Student:
Madam
Kal Tak Mein Apne Papa
Se Baat Kar Ke Bata Dunga.