U know my engagemnt is fixed

U know my engagemnt is fixed
U know my engagemnt is fixed










Its after 73 days









Surprised!










After 73 days its 1st april n u r the first fool of this year.:-D
  

May, 19 2010     184 chars (2 sms)     3065 views       Funny

more Funny SMS Messages

HAPPY BIRTHDAY to U dear!
Aapko kya laga Aap nhi bataoge to hamay pata nhi lagega k aaj
"International Donkey Day"
hay.
Naughty ab thnx bol k sharmnda na krna.


Before Marriage:-

He: yes! atlast it was so hard 2 wait
she:do you want me 2 leave?
He: No! don’t even think about it
She: do you love me ?
He:ofcourse! over n over!
She:have u ever cheated on me?
He:No!y r u even asking?
She:will u go on wid me on picnic?
He:every chance I get!
She:will u hit me ?
He:R u crazy?I’m not that kind of person!
She:can I trust u?
He:yes..
She: Darling!

After marriage…
Now simply read from bottom to top
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao..

NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)''
Boy: Papa Sach Or Raaz Me Kia Farq Hai?

Papa: Tum Mery Bety Ho Ye Sach Hai,
Tumhara Dost Arshad B Mera Hi Beta Hai
Ye 1 Raaz Hai ;)
Collage Ki Ladki.

Ghar Ki Kidki.

Dono Taadne K Lye Use Hote Hain . . !!
Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
''TV on kro abi abi Govt
Pakistan ne ordinance
jari kya hai

K

Khubsurat logon ko is
mulk se nikal dya
jayega



Aap to 100%







Save ho

Ufffffff mera kya bany ga*.''
B careful!
1Unkown No Se Apko sms Aa Sakta Hy
Jis Se Screen Pe Meri Foto A Jye Gi Plz Dekhe Bina Delete Kr Dain QK Pehle He Aadha Karachi Dewana Ho Chuka Hy ;->


English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P