JISKA EK BI DOST NA HO

JISKA EK BI DOST NA HO
JISKA EK BI DOST NA HO USKO KYA BOLTE HAIN???

..

..

..

..

..

..

..

..

"Koena Mitra" (koi-na-mitra)
  

May, 20 2010     126 chars (1 sms)     3221 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
altaf hussain ki maa ki shadi


Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->
Ek Pathan Apne
Rakshey k Paas Khara
Tha
Ek Aadmi Ne Aa kr
Poocha: Tariq Road Jao
Gy ???


Pathan:
Chala Tou Jao''n Par
Mere Rakshay k Paas
Kon Khara Hoga ?? ;->
"Apni Zindagi Main
Ronaq Aur Dolat
Ka Dher Dekhna
Chahate Ho Tou
Apna Zameer Baich
Dalo

Aish-o-Ishrat
Main Raho Ge"

~ Janab-e-Mohtaram
Asif Ali Zardari ~
Chandi ka ghora soney ki
lagam

msg parhne walo ko
mera salam

Pepsi Coke peene walo
kabhi pani piya karo

Free k msg parhne walo
Kabhi msg bhi kya karo.->
WhaT wiLL a kiD SinG wHo paSsed hiS KG ExaMs...?





GuEsS..








pLz yaAr iTs siMpLe..../













hE wUd siNG.../






KG Kiya Re
KG Kiya Re
Why Did The Statue

Of Liberty Have

To Be A Woman?

The Head Had To

Be Hollow To

Make A

Restaurant In It!
Naya Daur ...

Boy: Main Tumhare Liye Aasman Se
Chaand Taarey Tod K La Sakta Hoon !!!

Girl : Is ki Zarurat nahi, Ab Tou Aata , Ghee , Chawal
Aur Generator Se Kaam Chalega ... ;->
Shayiri chor kar pakoray baich raha hun Wassi,
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaleja moun ko aata hy
Anjaam-e-Faraz daikh kar ;-)
Situation,

Whn 1 Hr Wi|L Be Back...

1st Frnd:Beth Ja Yaar Abhi To 10 Bjay Hain
Ghar Ja Kr Kya Krna Hai?

2nd Frnd:Nahi Yaar Naye To 11 Bjay Hain


Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->