Pthan

Pthan
Pthan rail ki patri pe leta tha.

Dost ne kaha kya kr rahy ho?

Rail guzri to mr jao ge.

Pthan: Abi upar se jahaz guzra, kuch ni hua,
Rail kya cheez hy..?
  

Oct, 05 2011     155 chars (1 sms)     3594 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta
Begaane Kaun Hai?








Jo Gaane B Se Shuru Honge..


Begaane
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
Sardar & Pathan:

Olympic ke Race Dekh Rahy Thy

Pathan: Yah Kya Ho Raha Hai

Sardar: 1st Aany Waly Ko Price Mily Ga

Pathan: Kocha Magar Yah Sab Log Ku Bhag Raha Hai...!
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
I live by Faith, not by my sight.So whether i See u! or not,
Iknow U R still the same :)
A sweet old friend of mine....
With no chance of improvement! =)
After Reading The Form Filled By An Applicant

The Employer Said: "We Do Have An Opening For U"

Applicant: What Is It ?

Employer: Its Called The
"DOOR" ;->
Son:papa jab sab shadi kar ke pareshan hai tu shadi kyu kartay hai?
Papa: Beta aqal badam khanay
Se nahi Thokar kha ke aati hai:->
The World Thinnest Book, Has Only 1 Word Written In it....... "EveryThing"
& The Book Is Tittled By
"WhaT WoMeN WaNt"........... ;)
Larka Larki Ko Dekh Ker Kehta Hai :
Lafz Tere Geet Mere Ghazal Koi Sunao''n Kia

Larki:
Haath Mere Gaal Tere Kaan K Neechey Bajao''n Kia ;->