Pthan

Pthan
Pthan rail ki patri pe leta tha.

Dost ne kaha kya kr rahy ho?

Rail guzri to mr jao ge.

Pthan: Abi upar se jahaz guzra, kuch ni hua,
Rail kya cheez hy..?
  

Oct, 05 2011     155 chars (1 sms)     3589 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar Aapki Girlfriend Pareshan Hai

Ya Udhas Hai

To

Ye Taweez Usko Send Karo

Khush ho Jaye Gi.


<0><3><3><4>
<3><0><0><4>
<0><7><1>
ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
Whats The Difference Between Compelete & Finished ?

.
.
.
.
.
.
If U R Find Gud Wife U R Compelete

Otherwise U r Finished .!!
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.

Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !

Bapo Ne Kaha Zong Ka Msg Pakage Krwalo,

Maa Ne Kaha U-F0ne Ka Msg Pakage Krwalo,

Paro Ne Kaha Mobilink Ka Msg Pakage Krwalo,

Aik Waqt Aye Ga Jab Sab Kahain Ge Dev Babo,

Ptcl Ka Msg Pakage Krwalo... ;->


My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!
Hum raat ki tanhai mein,
Aapki aawaz sunte hai,
Chand se aapka jikar karte hai,
Mat aao hamare khawabo mein,
Hum bhoot-preeto se bahut darte hai..



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
Munna bhai: Circuit ye valentine day kaun sa din hai?
Circuit: Simple bhai aajkal valentine day ‘Kiss Day’ ko kahete haiN...