Pthan

Pthan
Pthan rail ki patri pe leta tha.

Dost ne kaha kya kr rahy ho?

Rail guzri to mr jao ge.

Pthan: Abi upar se jahaz guzra, kuch ni hua,
Rail kya cheez hy..?
  

Oct, 05 2011     155 chars (1 sms)     3573 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shahbaz Sharif:

Zardari Ki Beti Aj Phir Kisi K Sath Gai Hai . . .

Nawaz Sharif:

Koi Baat Nai 5 Baje Wapis A Jai Gi . . . .

Zardari:

Nai Bahi Ge 6 Baje Ay Gi Ghanta Agy Ho Gya Hai ...=P;->


Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
Sincere Apology: If u dont like any of my SMS n dont like 2 read,
then plz dont hesitate,
feel free to..... throw ur mobile!!

SANIA MIRZA Details:



Age: 19



Sex: Female



Weight: 56 Kg



Height: 165 Cm



Colour: Normal



Boy Friend:Assi Hor Kon.



Brother:Tusi Hor Kon . ("_")
''What is the Difference Between Dost and Condom?

1. Dost musibat mai kaam aata hai aur Condom Musibat Aane hi nahin deta.

2. Date per Dost sath ho aur Condom na ho to Girlfriend naraz ho jati hai.

3. Dost k Saath Zindagi k liye lekin Condom ka Saath kuch lamhay k liye hota hai.

4. Dost juda ho kar Dhoka deta hai aur Condom phat kar.

5. Dost Anmol hota hai aur Condom 6 rupay k 4 Miltay hain...''
''Hari Hari Ghaas Per Ghadey Ghaas Cher Rahae HeN




Wah Wah Wah Wah Wah Wah ......



Shero Shairi Aati Nahi Ham Sei Shairi Ker Rahae Hen............''
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Choto:MoM Ap Jab Guest K

Samnay Khana Lagati Ho To Teen

RotiaAN Rakhti Ho To Wo Do Khata Hai

Phr Tum Teesri Kyun Rakhti Ho?

MoM:Teesri Roti Hmari Izat Hoti Hai. .
Ek Din Mehman Aya Khana

Khatay Waqt Choto Pas§ Betha Tha,
Mehman Ne Jab Dosri Roti

Khanay K Baad Teesri Roti Uthai,

To Choto Cheekha Maa. .
Mehman Hmari Izat Per Hath Dal Dia. . .
Attention

It''s Very Important Msg


Allah Ka Shukar Srilankn Team Par Karachi Me
Hamla Nahai Hoa Warna
Dabal Sawari Par Qayamat
Tak Pabandi Lag Jati... ;->
Peer,
Beta, Koi Mannat Maango
.
Mureed,
Please Mujhe Phir Sy Un-
Married Kar Dein.
.
Peer,
Beta, Mannat Maango Jannat
Na Mango,,,