"I''m going on vacation

"I''m going on vacation
"I''m going on vacation . Could you suggest a thrilling crime story ?" Santa asks to Banta. "Here this one is so suspenseful you won''t be able to put it down" replies Banta. "only on the last page do you find out that the gardener did it".
  

May, 24 2010     241 chars (2 sms)     5012 views       Funny

more Funny SMS Messages




If YOU
Love
Someone
Just
Dont''t
Tell

B''cos
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Iss mai uss masoom ka kya kasoor...

wo kyon sazaa bhugte
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.

Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
I heard that good looks can kill?
.
.
.
.
So, please don?t look at me
.
.
.
.
I don?t wanna see you die.!!
I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
To hear wat is unspoken,

To see wat is unseen,

To feel widout even touching,

is d miracle calld
.
.
.
.
SCHIZOPHRENIA

n people think its love how stupid ;->
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.

Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->

Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
What is Éduçati0n ?

Educati0n is an 0raganised system thr0ugh whch we waste 0ne half 0f our life t0 learn h0w 2 waste the remaning half 0f 0ur life.