"I''m going on vacation

"I''m going on vacation
"I''m going on vacation . Could you suggest a thrilling crime story ?" Santa asks to Banta. "Here this one is so suspenseful you won''t be able to put it down" replies Banta. "only on the last page do you find out that the gardener did it".
  

May, 24 2010     241 chars (2 sms)     4996 views       Funny

more Funny SMS Messages



Wife:Please bike taze na chalao
mujhey dar lag raha hay.

Sardar: Agar tujhy bhi dar lag raha hay
to meri tarah ankhein band kar lay.:P
Na Gas Hy Na Aata Hy
Na Bijli Hy Na Paani Hy
Yeh 2007 Ki Kahani Hy
Na Benazeer Hy Na Bugti Hy
Ye Qatal League Ki Karstani Hy
Allah Better Our 2008. . .
Americans invented a machine that catches thieves.
they took it out to different countries for test.
In US in 30mins it caught 20 thieves
In UK in 30mins it caught 50 thieves
Spain in 30mins it caught 100
thieves
Ghana, in 30mins it caught 600 thieves.

Pakistan,
in 15 mins






the machine was stolen.
Dil Jala Kar Muskurate Hain Wo,

Apni Aadat Se Kahaan Baaz Aatey Hain Wo,

Hum To Poora Din SmS Karte Hain Lekin,

Ginti K ek do SmS Kar K So Jatey Hain Wo ;->

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Best sms of the Year.

"a mother makes her son "gentle" in 20 years,

But...


A girl can make him "mental" in 20 sec."

GEO larkio....!!;-)
Beauty
Is
The
Power ...
By Which
A Woman
Charms
A Lover
And
Terrifies
A Husband ...
1friend:
Yaar Mera Mobile Kharaab Hogaya Hai
Koi Acha Sa Dentist Batao
2friend: "Dentist Wo Kiu?
1friend:
Yar Mere Mobile Ka Bluetooth Kharab Ho Gya Ha
so Sweet is ur SMILE???


so Sweet is ur STYLE???


so Sweet is ur VOICE???


so Sweet is ur EYE?????


see .......how Sweetly I LIE
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
''Pahle to tune mujh ko tukh lagae doctor sale aur kehta hai ke paisay maine nhe waseem ne lenay hain sale Faraz hamain to Doctor ne lota waseem main kia dum tha main ne degree wahan se li jahan student kam tha aa raha ho main jald hi sale amjad tere ma ki..................................''
I Thought Of Suicide Went 2 Railway Trak but got ur SmS & aftr Reading it I thought of Life, U Inspired Me
Coz
If A uselass Person Like U Is Alive Y Shud I Die?? :-D