"I''m going on vacation

"I''m going on vacation
"I''m going on vacation . Could you suggest a thrilling crime story ?" Santa asks to Banta. "Here this one is so suspenseful you won''t be able to put it down" replies Banta. "only on the last page do you find out that the gardener did it".
  

May, 24 2010     241 chars (2 sms)     4993 views       Funny

more Funny SMS Messages

If A Man Smiles All The Time ...




He Is Probably Selling



Something


















That Doesn''t Work ... ;->

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Zor se chali hawa.. urr gaya pappu..

wah wah!

zor se chali hawa urr gaya pappu..

phir?

phir kya?

Ruk gai hawa.. gir gaya pappu.. :P
Common sense :D

Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
dum guy was filling up application form for a job.
He was not sure as to what to be filled in column
"Salary Expected".

After much thought he wrote : Yes!
Ghar Se bahir Wo nakab
mai nakli,


Sari gali unke fikar
mai nikli,



Inkar Karte the Wo humari Mohabbat se,




Aur humari hi Tasvir unki
kitab se nikli.
Teacher:IF EUROPE IS 2WARDS UR LEFT SIDE. . . .

AFRICA 2WARDS RIGHT SIDE. . .

AND ASIA IN FRNT . . .

DAN WAT WIL B AT UR BACK SIDE?

studnt:SIR . . . . .

MENE ami SE PEHLE HE KAHA THA K SIR MERE phati pent DEKH LE GEY . . . . . . . . . ;->
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!


Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya