"I''m going on vacation

"I''m going on vacation
"I''m going on vacation . Could you suggest a thrilling crime story ?" Santa asks to Banta. "Here this one is so suspenseful you won''t be able to put it down" replies Banta. "only on the last page do you find out that the gardener did it".
  

May, 24 2010     241 chars (2 sms)     4989 views       Funny

more Funny SMS Messages


Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->

~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->
Rabba Dukh Na Dena Mere Dost ko...

Mujhe Chahe Sukh Ka Pahar Dede...

Ghoome Nayi Cycle Pe Dost Mera...

Mujhe Bhale Hi Purani Si Mecedes Car Dede... ;->
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
Arz kiya hai...


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...


(Wah! Wah!)


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...
.
.
.
.
.


RoCk3r, GEO NEWS Lahore :-D


Dho0m Ka Part 2 Bna To Naam rakha.

Dhoom do (2)


Ab Amitabh Ki Film "PAA" Ka Part 2 Bnay Ga To Nam Ho Ga

"PAA DO
Good Time
Bad Time
Day Time
Work Time
Off Time
Night Time
Happy Time
Sad Time
Sleep Time
KISI BHI Time APUN ka SMS aa sakta hai.


In which case-MAN start Swetting

in 10 mins & WOMAN wan 2 go On & On..



Think..


shopping
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
LarKiyon Se Dil LaGana Ik Bhool hY



LarKiyo K Piche jana Fazool hY



Jis Din Kisi Larki Ne ApKo Keh Dia "I LOVE U"



To Samajh Lena Us Din
APRIL-FOOL hY.
03343004071

1 shaks ko ye NO khuwab me nazar aya usne 100 ka easy load karwa dia,1 ghantay me us k dil ki murad puri ho gai.
2sre ne isko jhot samjha 3 din uske pet me dard raha 3sre ne is number main 10 rupe ka load bheja 2sre din usko 50 rupe zameen Se mle Mera farz tha apko btana aage ap ki marzi.