Sardar k donon kaan jal gaye, Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye? Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di Doctor: Doosra kaan kaisay jala? . Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Sir to student: batao Pyar ot ishq main kiya farq hai?
Student: Sir pyar woh ha jo aap apni beti se karte hain
or ishq woh hai jo main apki beti se karta ho
Sardar Apni Girl friend Ko I Love You Kehta hai or gir jata ha
I love you kehta ha orr phir girr jata ha. Girl :yeh Kia kar rahe ho ?
Sardar: Oye I''m falling in Love :) Haha
Ek Sheikh Doctor K Pass Gya Or Bo|A K Ghar Ja Kr Mareez Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:Chlain Doctor Shb.
Ghar Puhanchay To Docor Ne Pocha K Mareez Kahan Hai?
Sheikh: Mareez Koi Nahi Hai,
Taxi Wala 500 Mang Raha Tha,