sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3570 views       Funny

more Funny SMS Messages

''f ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I’ll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.''


Hamein to apnou nay lota.
Gairoun main kahan dam tha !

Roti. Kapra. Makan. Ko to choro..
Rat ''lotay main pani'' bhi kam tha !! ;->
What is 10 inch long, hard and 5inch broad...


guess........


think what it could be?????


try to think........


the answer is ....


Absolutly nothing..............
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!
Tragedy of life:

Just about the time

when our income gets us

to a point where

food prices dont

matter anymore,

Calories start to

matter! ;-)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Hum chaat par chade patang udane ke bahane,
Wo bhi chaat par aayi kapde sukhane ke bahane,
Uske mummy ne jo dekha ye hasi najara,
Jhadu le aayi wo bandhar bhagane ke bahane..
Why Did Lady Throw Out Her Mother-In-Law?


Bcoz..


Baba Ramdev Said


"Apni Saans Ko Bahar Nikalo..!!"
Once There Was A Crow,
Nashe wich betha se oh,
Usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
Ik chidi rahi c ro,
Crow ne ched diti c oh,
Chidi de piyo ne fir kutteya crow,
Crow sharminda gaya c ho,
Hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- Peg La Ke Kisi De Dhi Behan Nu Naa Chedo...!
Hum Fizaon K Badalne Ka Intizaar Nahi Kerte

Aandhiyon K Rukne Ka Intizar Nahi Kerte

Yaad Aati Hai Tou Sms Ker Dete Hain

Hum Kanjuuso''n K Sms Ka Intizar Nahi Kerte
Main Lanat Bhejta Hoon Tum Par Aur
Tumhari Dosti Par
Main Tum Jese Ghatya Insaan k Saath
Koi Ta''aluq Nahi Rakhna Chahta
Sirf Tum Hii Nahi
Tumhari Soch Aur Rooh Bhi Khraab Hai
Tum Jese Logo''n Ko Dost Rakhna
Dosti Aur Insaaniat Dono Ki Tauheen Hy















Soch Ker Batao ye Kis Film ka Dialog Hy .... ;->
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set Dia.

Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Set Ki Keemat Kia Hay?

Chour Ne Jawab Dia....

Teen Sal Qaid-E-Bamushaqat.
1 Dehaati Ne 5 Star Hotel Mai Chai(Tea) Ka Order Diya.


Waiter Ne 1 Chhotay Se Cup Main Chai Di.



Dehaati Ek He Saans Main Chai Pee Kar Bola:



"Bao Mittha Theak Aye. Hun Chah Liya." :-)


Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D