sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3572 views       Funny

more Funny SMS Messages

''No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz































Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
wen i was sad; u were thr...



wen i was crying; u were thr...



wen i was unhappy; u were thr...


ab mujhay pata chala k saray fasad ki jarh TUM ho..!!
Girl: Aisa khat likh sajna
Meri umar beet jaye parhtay parhtay

Boy:
(i=0i>xE''I1i+:e_y#a#>#"e!%; =*?#@?w@''e*,e(p+>i*Le sajni ab parh ;)
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
Subha shaam teri Yaad aave hai,
Sari sari raat jagavey hai,
Karne ko to kar lu call tujhe,
Per kambakhat customer service ki larki balance low batavey hai,
Ye lo ik hi seekh bachi thi tumharay hissay ki khalo tum nay to pocha nahi.

par hamain akelay khanay ki adat nahi.

khalo kia yad karogey
Jo Dil Main Hai USay Jatate Rehna

Jise Chahte Ho Usey Btate Rehna


Nahi Tou




Nahi Tou



Us Ki Shaadi Me ''''TENT'''' Aur ''''KURSI'''' Sajate Rehna ;->
WiFe: WhAt WoUlD YoU LiKe To Do ToDaY?

HuSbAnD : Im NoT SuRe. LeTs ThInK ...

WiFe : No, LeTs Do SoMeThInG ThAt YoU CaN Do, ToO.
Sleeping Disease Etiology

Caused By: Lecturer

Host: Student

Reason: Frequent Classroom Exposure

Symptoms: Swinging Of Head,Frequent Falling On The Table,Automatic Closure Of Eyes

Signs:
Rednes Of Eyes
Ptosis,Short Handwriting,
Loss Of Consiousnes

Spread:
Studt 2 Studnt

Treatment:
Leave Da Class ;->


The Worst Thing About
Censorship Is






























[ Deleted By
Censorship Bureau ] ;->