sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3562 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ladkewale:ladki ka nam kya h?Ladkiwale:hmari pyari,apki pyari,sbki pyari RAMPYARI..ladke ka nam kya h?Ladkewale:hmara gu,apka gu,hm sbka gu JUGGU!!
''"Aisa aadmi jo ghalti pe ho or Maafi mang lay wo "AQALMAND"

"aisa shakhs jo ghalti pe na ho mgr phr b Maafi mang lay wo,
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
"Husband:-D"''
Did U Knw Dat

When Sum1 Annoys U

It Takes 42 Muscles
To Frown

But

It Takes Only
4 Muscles To Extend
Your Arm Out

And

Smack Dat Bastard In
The Head ... ;->
On this special day,
best wishes go to you,
that this wonderful love u share,
lasts your lifetime through.
Kya aap jante hai


ki gawaar kisko kehte hai?


wahi jo anguthe ka Istimaal karte
hai.


waise aap iss waqt


kis ungali ka Istimaal kar rahe hai? ;-)
Patient : What are the chances of my recovering doctor?

Doctor : One hundred percent. Medical records show that nine out of ten people die of the disease you have. Yours is the tenth case I''ve treated. The others all died.
What did Tarzan think when he saw a dead cheetah??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yuppie.... New Shorts . . . ;->
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.

Whn V Drink
V Get Drunk
Whn V Get Drunk
V Fall Asleep
Whn V Fall Asleep
V Comit No Sin
Whn V Comit No Sin
V Go 2 Heaven

So

Lets All Get Drunk &
Go 2 Heaven
1 Krayedar Ne Raat 1:00 Pm Bje Malak Mkan Ka Door Khtkhtaya

Or Kaha K Me 5 Month Ka Kraya Ada Nhi Kr Skta.

Malak Mkan Ne Kaha K Ye Baat To Tum Mujhe

Morning Bhi Bta Skte The.

Krayedar Ne Kaha Mene Socha

K Is Tenshion Me

Akela Hi Kyun Jagta Rahun.
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
Never Mind People. . .

When They Say U''re Mad

B''coz
They Always Mean To Say You

M = Make

A = A

D= Difference. . .