sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3574 views       Funny

more Funny SMS Messages

~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->
Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”


Attention

It''s Very Important Msg


Allah Ka Shukar Srilankn Team Par Karachi Me
Hamla Nahai Hoa Warna
Dabal Sawari Par Qayamat
Tak Pabandi Lag Jati... ;->
Ajab shaks ho tm
Ajeeb mizaj Rakhte ho,

Sawal krne Se pehLe kam rakhte ho.

Wese to kehte Ho

"I Hate Girls"
.
Or Bashir khussry Se talukat Rakhte Ho!
Sir to student: batao Pyar ot ishq main kiya farq hai?
Student: Sir pyar woh ha jo aap apni beti se karte hain
or ishq woh hai jo main apki beti se karta ho
Sardar Apni Girl friend Ko I Love You Kehta hai or gir jata ha
I love you kehta ha orr phir girr jata ha. Girl :yeh Kia kar rahe ho ?
Sardar: Oye I''m falling in Love :) Haha
Ae Dost Baandh Le Kafan Me Botal Kabr Me Baith Kar Piya Karenge

In Ladkiyon Se To Bewafai Mili

Ab Bhootniyo Se Pange Liya Karenge.
Ek Sheikh Doctor K Pass Gya Or Bo|A K Ghar Ja Kr Mareez Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:Chlain Doctor Shb.
Ghar Puhanchay To Docor Ne Pocha K Mareez Kahan Hai?
Sheikh: Mareez Koi Nahi Hai,
Taxi Wala 500 Mang Raha Tha,
Maa: beta shadi us larki se karna jo perhezgar ho, 5 waqt k namazi ho, hafiz e quran ho, sharef ho

Beta: maa mein ne shadi karni hai DAMM nai karwana...
Atleast once in a day,
Millions of
People in
this World
stand on
Single Leg!

Guess when?




Don''t know?


Its easy!

While wearing CHADDI... =P ;->
~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->