sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3580 views       Funny

more Funny SMS Messages

If Rakhi Sawant started acting in Ekta Kapoor soaps as the Drama Queen, what would be the name of the serials ?

Kyonki Saas bhi Kabhi Item Girl Thee
Kahin Kissing Roz
Kyaa Hoga Mika Kaa
Golden Words.:

" A Man Who Is Behind Cigratte, Drugs, Alcohol,

Is More Safe Then

A Man Who Is Behind A Girl.."
Presure cooker ne karhai se kaha: Itni kali ho koi cream qiun nahi use krti.Karhai: Main jitni b kali qiun na hon mujhe dekh kr seetiyan tu tum he martay ho!!


Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha

R U Sick suffering from fever
pathan

No I''m Muslman Suffering from peshawar:
I Never 4get My
Sincere Frndz


Whn I c Some Faults
In Them


I Keep Patient & Just
Realize That
















"Ab Har Koi Meri Terha
Perfect Tou Nahi Ho Sakta Na" ;->
MUSHARAF DOR KE PAKISTANI KI DUA
Lub pe aati hey dua bunke tamana meri
Zindgi bomb se ho mehfoz khudaya meri
Na koi bomb ke dhamakay se urha de mujhko
Muft may jam-e-shahdat na pila de mujhko
In pe jaiz hey hakomat karna
Aur hey jurm mujhe apni hifazat karna
Mere ALLAH larai se bachana mujhko
Aur sikha de koi bandoq chalana mujhko
Naam-e-Islam ki hurmat ko bacha le ya Rab
Waqt ke saray yazeedon ko utha le ya Rab
Kitne din ho gay, Kitne haftay guzar gay, Baat mahino tak bhi chali gaye, Ab tu saal bhi hone ko hai, Ab tu kehna manno, Chalo jaldi se NAHA LO
TeStInG Ur BlOoD


PlEaZ WaIt . . . .






33% COmPlEtE




66% COmPlEtE




100% DONE




RePorT

HIV +


DaRo NaHi

It MeAnS

"HoNeY In VeInS"

ThAt''s Y U R So SwEeT . . . . ;)
LIFE IS LIKE A MOVIE
WHEN U R SAD ITS MELODRAMA
WHEN ANGRY ITS ACTION
WHEN AFRAID ITS THRILLER
WHEN CONFUSE ITS SUSPENSE
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOW look at the mirror...hmm ITS .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HORROR...(heheheheh)
NOW U SMILING haina...THATS COMEDY
Ghar Se bahir Wo nakab
mai nakli,


Sari gali unke fikar
mai nikli,



Inkar Karte the Wo humari Mohabbat se,




Aur humari hi Tasvir unki
kitab se nikli.
Its just another day, but this one is the best of the year!
Happy Birthday my sweetheart
Balance Sharing Day

Today Is Balance Sharing Day,

So Send Me Maximum Balance & Give The

Proof Of Ur Friendship

With Me

Happy Balance Day... ;->