sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3583 views       Funny

more Funny SMS Messages

aap ko miss karna roz ki baat hai
aap ko yaad karna aadat ki baat hai
aap se door rehna kismat ki baat hai
magar aap ko jhelna himmat ki baat hai
iTs sUx bUt juSt fOr fUn

Poti Ka Kya Hy Poti To Poti Hoti Hy.
Iska Konsa BESAN Ban Jana Hy. BESAN Ban
B Gya To Iske Konse PAKORE Ban Jane Hain.
PAKORE Ban B Gaye To Wo Konse KHAYE Jane Hain.
KHAA B Liye To Wo Konse HAZAM Ho Jane Hain.
HAZAM Ho B Gaye To Banni Phir Uski Poti Hai Naa.
To Poti Ka Kya Hy. Poti To Poti Hai :->
Larki apney BF se!

Mera Bacha!

Mera Laadla!

Mera Gugla!

Tum Mujh Se Shadi Karo Gay?

Bolo Baby!

BF: Tum Mujhe Propose Karna Chah Rahi Ho
Ya Adopt Karna? =P

A health forum
speaker askd: ''Wh8
food causes the most
suffering for years
after eating it?''
After a long silence,
An old man answered:
''A Wedding Cake'' ;->
Aj tab tak piyenge jab tak wo samny waly 3 darakht 6 nhi dikhty.

Bar owner:
Bas kro kamino, samny 1 hi darakht hy. Ab kya jungle banaoge?
Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->


larki khoobsurat kutte k sath ja rahi thi
k Larke ne dekh ker kaha aap dono behn bhai hain
larki-// ap ko hm dono main se kon pasand hai
Larka-// yaqeenan tm
larki-// to phir is k liye apni behn le aao
hamare yahan watta satta chalta hai...=P;->:-P
2008
Quomi Phal: ?

Sabar Ka Phal

Quomi LIbas: ?

Kala Coat

Quomi Khail: ?

Muzakrat

Quomi Dua: ?

Aye Allah ...! LIGHT A Jaye
2day i have not sent Sms 2 anybody Except U.
2day i have not thought about anybody Except U.
Because my policy is?
one day one fool…..!
Daalne Laga Main
Cheekhne Lagi Wo










Hua Dard Itna
K Seh Na Saki Wo












Takleef Hui Itni
Boli Bahar Nikalo











Khuda K Waaste Haath Main
Duusri Choori Dalo . . . ;->
Qeyamat ke din, farishton ne kaha ke sub apne apne gunah likhien, sub likh rahey they, Keh achanak aap ki aawaz aai......
EXTRA SHEET PLS..!
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)