sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3579 views       Funny

more Funny SMS Messages

boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Qyamat Ki 5 Nishanyan


1. Zardari Imandari Krega
2. Altaf Karachi Aayga
3. Musharaf Par Muqddma Chale Ga
4. Sheri Rehman Parda Kare Gi
5. Adliya Azad Hogi.
''MALOOM HAI AAP BOHUT BUSY HO.
;
;
;
;

;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
.
.
.
.
.
.









ISS LIYE KUCH NAHI LIKHA WARNA AAP KO PARHNA PARTA!..''
BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.


Aik pathan 2 ghantay aatay ki line mai
laga raha bari aanay par phir wapis line me lag gaya

or bola yh president 5 saal or rahay
dill khush ho gaya...:-D
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->