sardar

sardar
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
  

Nov, 02 2011     265 chars (2 sms)     3561 views       Funny

more Funny SMS Messages

In The Year 1952 There Was A Teacher In A Village,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Now He Is Retired...!!
Aao Ehad Kare''n k
3 Cheezei''n Haath Se
Kbhi Nhi Jane De''n Ge

Sharafat



Sadaqat


Aur















Un Ki Girlfriends ... ;->
Tum hoti to aisa hota, tum hoti to waisa hota Tum is baat pe itna hasti, tum uss baat pe itna khush hoti, Tum is baat pe ye kehti,tum uss baat pe wo kahati shukar hai tum nahi ho!!!

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Jo
Ho Gaya
Wo Ho Gaya
Jo
Hona Hoga
Wo Hoga
Or Jo Nahi
Hona Hai
Wo Nahi Hoga
Q K Jo
Hona Hai
Wo Tu
Hoga Hi Hoga
Ab Dekhna Hai
K Kia
Hoga..?
OR
Kia Nahi
Hoga
Hönay Ko Tu
Kuch Bhi Hoga
Yahi
Sochna Hai
K Kia
Hoga..?
Agar
Kuch Hoga
Tu Theek
Hoga OR
Nahi Hoga
Tu Bhi Theek
Hoga
OR
Theek Nahi Hoga
Tu Kuch
Kaisay Theek
Ho Ga..?
Ab AAP Batao K Aagay Kia Hoga..?
Kisi Or
Ko
AAP
Bhi
Bhejo
Acha
Time Pass Hoga
Nai ho ga tu wo pagal ho ga.... ;->
Gulaab ko b kamal bana dete,
uski ik ada par kai gazal bana dete,
kambhakt marti nahi mujh par larkiyan,
warna CHAND par b TAJMAHAL bana dete.


Jab koi baat bigad jae

jab koi mushkil badh jae

toh


toh

toh
Hoth ghuma,

seeti baja,

seeti baja k bol

bhaiya...

ALL IZZ WELL
2011 is coming

Wish u a very
Happy new year
Valentine’s day
Basant
23rd march
14 august
Eid ul fitr
Eid ul azha
Friendship day
Mother, father
Dadi, dada
Nana, nani
Children’s day
Happy b’day
365 good mornings
After noons, evenings’
& nights

Roz roz ka drama nahi
Hota mujh se
Ab pura saal mat kehna
SMS nahi kia
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
What’s the similarity between chewing gum & begum(wife) ??
.
.
.
.
.
.
.

Both are sweet at the beginning
and
become tasteless, shapeless and chipku in the eNd…
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''