''4 things bOys dO in exam hal:

''4 things bOys dO in exam hal:
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     3148 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
Subah sMs

sham sMs

din me sMs

rat me sMs

ghar me sMs

office me sMs

college me sMs


aakhir kya hai ye sMs


S-Sub
M-Milkar
S-Socho...............;->
Zindagi Mai 1 Larki Itni Pyari Lagi

Us K Hath Ki Daal B Hamen Nihari Lagi

Jane Kia Jado Tha Uski Personality Mai K

Married Hone K Bawajud Hamen Kunwari Lagi ;->

Real Story

At A Privat Party Meera Was Invited!
Suddenly Meera said Sumthing Dat There Was Pin Drop Silence!

Meera: Waiter Meri Coke Mei SNOW Daal Dien Plz.
What Is The Meaning Of S.H.O . . . ? ? ?


























Sau ( 100 ) Rupay Hain Oye . . . ;->
At A Bus Stop A Man Entered The Bus
And
Shouted Out Loudly


''''Dont Try To Move From Ur Seats''''




















Tariq qulfi Wala Aap Chal Kr Tuwade Kol Aayega ;->
Jatt Proposes to a Girl :

Kutta mar gaya razai vich…
Main paagal ho gaya teri judai vich…
Fernail te machar beh nai sakda
Te main tere bin reh nahi sakda!!


Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->
In case there is a breakoff between Saif and Kareena, he will have his tattoo changed to ........ guess wot guyz....

.
.
.
.
.
.
.
.

KAMEENA..:))
1 man shadi se pehle superman,
shadi ke baad gentleman,
10 saal baad watchman,
20 saal baad apne hi jaal me fasa spiderman.
Agar kisiko kisise pyaar hojaye toh kya karna chahiye????









think!!!!!!!!!!!!










dono ki shaadi karwa deni chahiye...
SAALON KA BHOOT UTAR JAAYEGA....... ;->
One Day Teeth and Tongue were in Conversation..


Teeth Said:
"If I just press u a little, you will get cut"


Tongue Replied:
"If I misuse one word against someone, all ur 32 will come out of the mouth... =P ;->