''4 things bOys dO in exam hal:

''4 things bOys dO in exam hal:
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     3135 views       Funny

more Funny SMS Messages


Don''t study too much that you forget your ownself!!
Or in the end you wud be...

Like..
Isac Newton boiled his watch in place of egg while he was noticing time from the egg in place of watch..

Albert Einstein ever in his life didn''t comb his hairs..

N above all,
Lous Pasteur forgot the wedding dat of his wedding..

Hosh se GEO!!

From:
Back benchers association..

Yes!!
We talk with arguments.
Question!Aysi Ki Tessi Kab Hoti Hai ???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans:Jab Lose Motion Lage Hon Aur Pajame Ki Giraah Na Khuley
Wife saw sign board. Banarasi saree 10 Rs.Nylon saree 8/- Cotton saree 5/-
Wife:give me 500 Rs.I''ll buy50 sarees.
Hsbnd=Andhi, istri ki dukan hai
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
Do You Know Why The Spelling Of Women Starts With W??

Because All Quetions In The World Start With W..




Such As

Who?
Why?
What?
When?
Which?
Whom?
Where?
Ek couple date pe tha, Dad ne

dekh liya !!!

Dad ne call kiya..beta kaha ho ...?

Beta := exam dene aaya hu !

Dad := "par dhyan se, agar es

exam ka result aa gya to jan se mar dunga
Tamam bewaqufon ko ittela di jati hy...



.

.
.

.
.

.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.


.

Tum to aise dekh rhe ho jese ye ittela tumhare liye ho
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
Aik dafa MIRZA GHALIB
bathroom gaye tu un ko apnay mehboob ki yaad i.

Unhone ne foran aik sher kaha,


"Ankhoon main hai tera aks,



Aur hath main hai "LUX"
AGAR APKO LAGTA HAI KI AP
BEAUTIFU HAIN,

SMART HAIN,

CHARMING HAIN

TOU


KUTTA PALIYE…

SAAP PALIYE..

SHER PALIYE









Magar
KUDA K WASTE
GALATFAIMI MAT PALIYE. . . ;->


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*