''4 things bOys dO in exam hal:

''4 things bOys dO in exam hal:
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     3159 views       Funny

more Funny SMS Messages

31 December ko
is Sal Karachi
Mien Loadshiding
Ka Akhri Din
Hoga!!!

Bohat Bohat
Mubarak Ho!

Congratulation!

...
...
...
...
...
...
...
...
Baqi Loadsheding
Agley Saal
1st January 2012
Se start Hogi!!!
0321 arab 63 crore 07 lakh 89
thousand 3 rs only.

ye mera bank balance nahi he to
kya hua

mera mob no. to he.tum SMS karte
raho
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
Gal : Mere lips kharab hain.
Doctor : Kiss kitni bar kia?
gAL : Saal main 1 bar.
Doctor : Kharab nahin zang lag gia ha


Police wala Thanay mein ek Mulzim ko bohat mar raha tha,aur us per bohat saray ilzam laga raha tha.

Isi doraan Usko ghar se fone aya k us k ghar beta paida huwa hai,
fone sun kar us ne doosron ko bataya, Mulzim ghussay se cheekha Or kehnay lga

"PA DE PA DE A V CASE MERE UTTAY PA DE"
This sardarji goes to see Jurassic Park and when the Dinosaurs start approaching, he was hiding under his seat when his friend asks him ;kyon sardarji, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai.; Sardarji replies ;Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai, lekin voh to janwar hai, usko kya pata"
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
Some Translations in Urdu...!!

Wassup babe..?
=
Munni,upar kya hai..?

Listen buddy,dat chick is mine..!
=
Suno dost,wo murghi meri hai..!

R u nuts..?
=
Kya aap akhrot hain..?

Rock da party..!
=
Patthar maro jashan mein..!

Lets hangout..,
=
Chalo bahar lataktey hain.....
Phool Main Phool,
Phool Jama Phool,
Phool Daar Phool,
Phool Hoon Phool.
Ab Isko Lafz ''Phool'' K Bagair Parho.?


AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Pathan to Teacher: I'm going ka kya matlab hota hai ?

Teacher: Mein ja raha hun.

Pathan: Matlab bataye bagher to yaha se tera baap bhi nahi ja sakta.