''4 things bOys dO in exam hal:

''4 things bOys dO in exam hal:
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     3164 views       Funny

more Funny SMS Messages



Doctor:Madam, your husband needs rest
and pease so here are some sleeping pills.

Wife: Doc, when should I give them to him?
Doctor:They are for you.!!

parho ge., likho ge.,
ho ge Kharab...



Chori karo ge., Daka dalo ge.,
Bano ge Nawab...

(ASIF ALI ZARDARI)~~^~~
Friends are like fish...u have to sit patiently and 4 a long time to find a gud one...JUS LIKE I CAUGHT U!!!SO BETTER STAY NICE OR I''LL FRY U
American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->
Student k dard ko university kya jane

College k rivajon ko parents kya jane

Hoti hai kitni takleef paper likhne me,

Wo kambakht paper check karne wala kya jane??
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.
1 Admi Public Bathroom Gya
Aur 1 Hour K Baad Nikla.

Bahr Betha Huwa Jamadar Bola
20 Rupe Bhai G
Admi Bola: Bhai Mai Bathroom Mai Betha Tha
Net Cafe Mai Nahe:-P
2008
Quomi Phal: ?

Sabar Ka Phal

Quomi LIbas: ?

Kala Coat

Quomi Khail: ?

Muzakrat

Quomi Dua: ?

Aye Allah ...! LIGHT A Jaye
Do You Know Khanani & Kalia Ka Case Lamba Kese Ho Gaya?

.

.

.

.

.

On Ka Kehna Hai Ke Hum Se
Bara Chor Or Pakistan Ko
Lotne Wala To Is Mulk Ka Sadar Hai ;)
Aik SARDAR jee NE APNI SAGAI(ENGAGEMENT) TOD DI.

BATAO KYUN?...







SOCHO SOCHO……






BECAUSE LADKI KUNWARI THI.





STRANGE NA ..



BUT SARDAR Jee HAS RESON FOR THAT?


















- SOCHO Socho





BECAUSE HE BELIEVES THAT

JO LADKI AB TAK KISI KI NAHI HUYEE, WO MERI KYA HOGI.

BALLE – BALLE