''4 things bOys dO in exam hal:

''4 things bOys dO in exam hal:
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     3147 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....


.



.


.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.''
1 Saab Nay Apni Shadi Ki Movie Reveres

Chala Kar Daki

Wo Dekna Chata Ta K Adami "Azad"


Hotay Waqt Kasy Lagta Hay...
1 Baat Tou Btao ?

Plz Is Ko Mazaq Me Mat
Talna

Gol Mol Jawab
Nhi Chale Ga

Dekho

Kuch Baatai''n
Zindagi Me Bohat Ahem
Hoti Hyn

Sach Sach Btana













LIGHT HY ;->
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hy ???






SoChO !








SoChO !










Aur SoChO !














Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hyn ! ;->
Manager 2 Sardar :- Aapki shadi ho gayi ???
Sardar :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Sardar :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......


Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
1 DOST Ne Pathan Se Pocha!
SHADI Ka Kb Tk Imkan Hai?
Pathan Kafi Sharmila Tha
Bola!
3,4, BAHNO K Rishte Aye Huwe Hain
Or 1 Behen Se To Baat Bi Chal Rahi He.
Interviewer: To Bataiye PANI Ke Bina Insan Kaise Marega?

Santa: PANI Nai Hoga To Insan

Tairega Kaise?

Aur Tairega Nahi To Doob Jayega!!!
''Badli hai duniya, kuchch kuchch main bhi badal gaya hoon,
Pahle bekaar tha ab S/W Programmer ban gaya hoon,
VC aaye to VB mein daal do, VB aaye to VC mein daal do,
Seedhe seedhe sabko museebat mein daal do,''

Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
What is the difference
between "A
Locomotive Engineer"
& "A Teacher" ?


.

.

.

.

.

.

.

One Minds The Train,
Where As
Other Trains The Mind...
;->
U know my engagemnt is fixed










Its after 73 days









Surprised!










After 73 days its 1st april n u r the first fool of this year.:-D