whoever says money can buy

whoever says money can buy

Whoever Says
''Money Can''t Buy
Happiness''
Is A Fool ...

Money Can Surely Buy
Happiness ...

Give Me Some
And
Watch Me Smile ... =P ;)
  

May, 05 2010     151 chars (1 sms)     3019 views       Funny

more Funny SMS Messages

''aaj pink panther ki barsi hai,us k liya plz yeh sms kam se kam kisi 1 cartoon ko zaror send karen , main ne apna farz poora kar diay ,ab ap ki bari hay..


Taxi driver to sardar:-

Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi

sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it’s your lucky day,
I found the rubberband!
DIL Badal Na Dena SIM Ki Terha

MOHABBAT Low Na Krna BATTERY Ki Terha

PYAR Kam Na Krna BALANCE Ki Terha

Hamesha Meri ZARURAT Mehsus Krna CHARGER Ki Terha ... ;->
Madhuri

Bipasha

Mallika Sheravat

neha dhupia

Rani mukherji

isha deol

twinkle khanaa

“sabhi ki or se tume Rakhi ki bahut badhai.....“


Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.

Under The Black Cloth,
Fire Of Love Burn



Nahi Samajh Aayi Na!

Metric Kitha Hunda Tey Samajh Aandi Na


Matlab


Kali Kurti De Thaley
Agg Ishq Di Baley. :-)
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,
Benazir ko goli lgi,
bkhtawar asfa rone lgi,
rote rote bhok lgi,
khale bilawal mom phli,
mom phli me dana nhi,
zrdari tmhara papa nhi
pnjab wale bche, musharf bhai sache, sache sche jayenge shekh rashid ki dulhan layenge,

conda leza kali, so nkhro wali,

ek nkhra tot gya bush ka mu toot gya.

Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
Tum Itne Khubsurat Ho, Tum Se Bahar Bhi Sarminda Hai,
Kabhi Bhul Se Bhi Kabristan Mat Chale Jana
Warna Murde Kahe Uthange, Abhi Hum Bhi Jinda Hai..
Having A Crush Is Like A Cigar..

It Starts Wid Fire..

Continues Wid Smoke..& Dies In Ashes But Who Cares?

We R Chain Smokers! ;-)