COMING SOON …!!!

COMING SOON …!!!
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
  

Nov, 01 2011     144 chars (1 sms)     4125 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yar bohot afsos ha muje tum
pe ma tu tum pa itna bharosa
krta tha aur tum ne mery
aitemaad ko tor dya ha tum ko
pata ha k tum ny bohot bara jhout
bola hy muj sy.
Tum ny kaha tha k ab meri koi
lover nai ha tu..
.
.
.
.
phr yay kon hai???
(\./)
/.”.)”^——;”;
\,,/”(gulabo)\
…….//\\ //\\
Larkiyan shalwar k neechy
kiya penanti hain?


SOCHO




AUR SOCHO



GUESS?




Phir SOCHO..




Inta Ajeeb to mat
SOCHO,





Pagal na bano




"chappal pehnti hain"
A dirty msg

1 cockroach hotel gya aur waiter sai kaha

1 plate bulghum 1 fry nak or nuzla

1 glass vomating shake le aao

But hath safeguard se dho laina plz
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?

Pathan:AMROOD khanay

Bandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;

pathan. pata ha:

Main AMROOD sath laya hon..
Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...
''Tumhari Kanjoosi Dil Ko Bah
Gai,

Mujhey Bhi Apne Balansce Ki Qader
Aa Gai

Sochaab Tum Ko Message Na Karon,

Magar

Ye Kambakht Dosti Teri Yaad aa Gai,''
Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)


Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.
duniya ka sab sey barda joke,



"mujhe bardy joke nahee aatey"
better luck next time
Teacher: "pappu ne dopahar ka khana khaya" Es ka future tense batao?

Student: "pappu thori deir baad poti karay ga ...

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?