COMING SOON …!!!

COMING SOON …!!!
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
  

Nov, 01 2011     144 chars (1 sms)     4110 views       Funny

more Funny SMS Messages

Umeedo''n kI Shama Dil Me Mat Jalana

Is Jahan Se Alag Dunya Mat Basana

Aaj Mood Hai Tou SMS Ker Raha Hoon

Roz Roz Intizar Main Palkian Mat Biochana . . . ;->

(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level''


Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->


NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
Girl: Main tumhare liye sab kuch chor doongi

Boy: Maa baap ?

Girl: yes

Boy: Khana Pina?

Girl: Yes

Boy: Apni Dostien

Girl : Yes

Boy : Star Plus

Girl : Mu Shambhal kar bat kar
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye

1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
Aik ganda msg sunaon?


aik larka hota hai,


wo gatar main gir jata hai
Aye Haye :_
*Ganddaaaaaa*