COMING SOON …!!!

COMING SOON …!!!
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
  

Nov, 01 2011     144 chars (1 sms)     4113 views       Funny

more Funny SMS Messages


Wife 2 Husband: Tumhen Pyar Karna Nahi Aata.


Husband: To Kya Ye 5 Bache Gamley se Nikle hain? :-p
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
Farishta Murday Say: Main Hisaab Lainay Aaya Hun
Murda: Ayay Ho Mere Zindagi Mein Tum Bahar Bun K
Farishta: Hisaab Shoru
Murda: Pocho Zara Pocho Mujhay Keya Huwa Hai
Farishta: Allah Ko Yaad Kiya
Murda: Kabhi Bhoola Kabhi Yaad Kiya
Farishta: Kiya Tum Allah Say Dartay Ho
Murda: Pyar Keya To Darna Kiya
Farishta: Main Ja Raha Hun
Murda: Akailay Na Jana Mujhay Chor K Tum...
Farishta: Tum Cheez Keya Ho?
Murda: Main Cheez Bari Hon Mast Mast... ;->
Girl n Boy were siting alone in d garden..

Girl-Do something which makes my heart beat faster..

Boy-Runaway ur father is coming!!!
:-D

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Wife-1baat bolti hu,Par maarna nahi.Hus-Batao. Wife-Me Pregnant hu! Hus-Its
GoodNews.Wife- Shadi k pahle dad ko bataya to bohot maar padi thi
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
Nokrani:
Malkin aap udaas kyun ho?

Malkin:
Tumhare sahab apne office ki kisi larki se pyar karte hen.

Nokrani: Nahiiiiii.... Sahab mujhe dhoka nahi de saktay.
Wats dhE diffrence between a mosquito n a fly
.
.
.
.
.
.
Fly can Fly...
but
Mosquito cant mosquito...
Jis tareh exam me

qustion assan hote hai

aur answer muskil,

usi tereh apke liye

msg padhna bahut assan he

per forward kerna bahut muskil,Na mumkin.