Queen of England

Queen of England
Bush & Queen of England were riding in a horse carriage,
one of the horses farted,
Queen feeling awkward & embarrased said
''There are certain things
even Queen of England
can''t control''

BUSH: ''Oh my God,
& i thought it was one of the Horses''
  

May, 13 2010     256 chars (2 sms)     3256 views       Funny

more Funny SMS Messages



Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s !
.
.
.
Yeskia . . . . . ;->
Arz Kia Hai

Tm Dost Ho Mere Sada K LIye

Main Zinda Hoon Teri Wafa K LIye

Ker Lena Lakhon Shikwe Humse Magar

Kabhi Topiyan Na Dena Khuda K Liye ;->
Read
Is Dafa 3-jan-2010
Per Date Kuch istarah Ho Gi.





1 Larki Meray Sath Front Per Hogi,

Or Baqi Teen Back Saeat Per Hon Gi.
Amazing Na..

This Wll Never Happen Again In Life,



BecOZ Soon They Will Get Married.;->


So Don''t Jealous.
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->
D Bst Present 2 Give

2 A Frnd:

HONESTY

2 Ur Enemy:

4GIVENES

2 Parents:

GRATEFULNES

2 God:

OUR LIFE

2 Me:

Nokia N95

Video I-Pod 80gb

PS3/Xb0x

HP/Sony Laptop

Home Theater

Digital Camera 12.0

BMW Latest Model

Thats All.

I M "Down 2 Earth Persn

Wid Simple Dreams.
DoORse dekhA to sh3r khAdA thA

DoORse dekhA to sh3r khAdA thA
.
.
.
.
pAsS gAyA hi nAhi

tUjhme hiMmAt hAi tO tU jA k3 dikhA!!!
Wife:''''Tum ny kahbi socha hai k meri shaadi kisi aur sy ho jati to kitna acha hota?''''

Husband:''''Nahi! Main kisi aur admi ka bura nahi cha sakta''''
Bachpan mei ki muhabbat . . .

Jawani mei howe barbad . . .

WAH WAH . . .

Ticket thi FAISALABAD ki or pohanch gaye HYDERABAD . . . ;->


A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y











mujhe pata tha pura parhey bina
tujhe Sukoon thori aaey ga le mar

"Z"

GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)