Real Heart Touching Story

Real Heart Touching Story
Real Heart Touching Story
"A b0y sent the most expensive bird that c0uld speak 40 languages as a birthday gift 2 his g.f.
next day he asked about the gift.
b.f:hows the bird??...
g.f:very tasty:-)
  

Oct, 05 2011     196 chars (2 sms)     3829 views       Funny

more Funny SMS Messages

''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
Your Mark Sheet Has Just Arrived .

English 100 - 00

Urdu 100 - 01

Maths 100 - 00

Science 100 - 00

Haramipan 100 - 100

A+ Excellent
Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!
Jitni Chahat Se Tumhain Dekha Hai

Itni Chahat Se Kuch Aur Nahi Dekha

Dekhne Do Apne Chehre Ko Jee Bhar Ker Humain

Muddat Hui In Aankhon Ne Koi BEGAIRAT Nahi Dekha ;->

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->
AiSi kN sI cHeEz HaI Jo INsAn pAnI MaI khA sAktA HaI




SoCho







s0cHo










sIMpLe

JaN|x

GoOatA . . . ;->
Apko ek Cheez sikhatay hain!

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Sabar kaise karte hain :) :)
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Ladkiya Burkha Pahanti

Hai Chehra Chupane Ke Liye,

(Wa Wa)



Repet Once Again






Do Aankhe Khuli Rakti Hai

"LADKO" Ko Patane Ke Liye,
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........

My name iz khan ka
Part 3 a anay wala hy . . .

My name iz gujjar n i m not a kanjar... ;->