Real Heart Touching Story

Real Heart Touching Story
Real Heart Touching Story
"A b0y sent the most expensive bird that c0uld speak 40 languages as a birthday gift 2 his g.f.
next day he asked about the gift.
b.f:hows the bird??...
g.f:very tasty:-)
  

Oct, 05 2011     196 chars (2 sms)     3839 views       Funny

more Funny SMS Messages



...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P


Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p


*Golden Words*


''''Jo Paisa De Us E Le
Lo
Aur Jo Na De Us Se
Cheen Lo ...''''



Molana
Asif Ali Zardari
;->
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
Ak pathan Techer class ma prha rha tha to ak bachey ki jaheb ma NASWAAR nazer agye Teacher ne gussey se Kha Yeh kya h Bachey na kha yeh naswaar h ma abo k lye lee kar jaa rha to daer hu gye to ma ne kha school Agyo
Techer ne kya kuch nye huta
PAA SAWEE TAH MAAZA AWEE
Chlo khair h ma b daal leeta hu
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH
pAtA hAi kiA...








chAlO rEhnAy dO....bAchu kO btAnAy wAli bAat nAhi hAi...
Scratch & Win ..

||||||||





|||||||n





||||||an







||||han







|||than














Pathan ...




Ye Kia Jeet Lia ... ;->
Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)