it takes 1000 worker

it takes 1000 worker
It Takes 1000 Workers To Built A Castle

Elven Players To Win A Match

Eight Semesters To Complete Engineering

Two Hearts To Make Love

But

A Single Woman Is Enough To Make A Home Sweet & Happy

Let Us Thank Our Mother

Love U Mom . . . =)
  

May, 03 2010     256 chars (2 sms)     3415 views       Funny

more Funny SMS Messages

Qus: What is The Extreme Height of Stupidity?



Ans: Two Phathans Sitting iN Riksha and Fighting For Corner Seat..!!!
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..
HUTCH K CEO Ne Mujhse Kaha Agr Tum Meri Ladki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

Fir Kya Hua?








Hutch Is Now
''VODAFONE''
...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Musharaf: Agar mey Plane sey 1000 ka note phenkoon, to?

Adviser: Aik Pakistani ka bhala hoga.

Musharaf: Agar 500 k 2 note, to?

Adviser: 2 ka bhala hoga.

:-) Musharaf: Agar 100 k 10 note, to???

:-m

Advider: Is tarah to 10 ka bhala hoga magar aap jump laga do to poorey Pakistan ka bhala hoga...!
Ek Pathan Apnay Betay K Sath Lakriyan Kaatnay

Jangal Gaya. Wapsi Mein Rasta Bhool Gaya.

Pathan Ghussay Se Apne Betay Ko Maarnay Laga

Aur Bola: Kambakht Main To Rasta Bhool Gaya Hun,
Tu To Ghar Ja.
Pathan Ne 1 Ghar me Chor¡ K¡,Sab Kch Lutne K Bad Jayenamaz B Utha L¡.

Malik Bola Ye Jaynamaz To Chor Jao

Pathan: Khocha Hm Tum Ko Kia Kafir Nazar Ata he


Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
Sardar to doctor:
"mein susu subah 6 buje karta hon & poty 7 buje"
Docter:"tu es mein problem kya hai"?
Sardar :"oo jee meri ankh 8 buje khulti hai"
Have u seen a monkey wrapped in plastic?
No???
Quickly see your driving license.
Arz kia ha..

Karachi main agar agaye talibaan..

Wah wah..

Kia arz krdia ha mene

karachi main agar agaye talibaan,,

to kesi lage gi burqay main shiri rehman.
Shaadi K Baad ... !


Pehla Maheena
"FAKHAR Ka"


Doosra Maheena
"JABAR Ka"

Aur

Phir Us K Baad
Sarey Maheeny















"SABAR K Hotey Hyn" ;->