it takes 1000 worker

it takes 1000 worker
It Takes 1000 Workers To Built A Castle

Elven Players To Win A Match

Eight Semesters To Complete Engineering

Two Hearts To Make Love

But

A Single Woman Is Enough To Make A Home Sweet & Happy

Let Us Thank Our Mother

Love U Mom . . . =)
  

May, 03 2010     256 chars (2 sms)     3433 views       Funny

more Funny SMS Messages

hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->
Judge ( Chor Se ) : Maalik K Hote Huey Tum Ne Ghar Main Chori Kaise Ki . . . ?

Chor ( Sharmate Huey) : Aap Seekh Ker Kia Karain Ge Sahab . . . ;->
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
Girl hostel mai phone
aaya
Nadra,Hay Khy?
Warden ne pocha:aagay
khy lagati hay?(Surname)


Jaeab aaya:
Ab to pata nahi pehlay
SARSO KA TAiL lagati thi.->?
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hay ???
.
.
socho !
.
.
socho !
.
.
Aur Socho !
.
.
Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hain !:p
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>


Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
I had many options...
POISON,
ELECTROCUTION,
SLEEPING PILLS,
HANGING BY NECK,
COMING UNDER TRAIN,
JUMPING FROM A HEIGHT,
But...
I Chosed Education..... :->
Thief with knife:Tera paisa nikal.!
Man:Do u know who I am?
I''m P.Chidambaram the FinanceMinister
Thief:Acchha???To phir MERA paisa nikal
“Fly in the plane of ambition,
and land on the airport of success,
Luck is yours,
wish is mine
may ur future
always shine. . .
With LOTZ LOVE
“Happy BIRTHDAY 2 YOU”.
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
• When I send SMS to u, it doesn''t mean that u have to do the same... U can also send fruits, drinks, pizza, chocolates by courier. DD & Cheques r also accepted