sabaq phir parh0 Sadaqat ka

sabaq phir parh0 Sadaqat ka
teacher:
sabaq phir parh0 Sadaqat ka Amanat ka Shujaat ka

pathan:
lo kar lo bat!
Apna yad hota nhi or sadaqat amanat aur shujaat ka bhi parhen.
  

May, 13 2010     150 chars (1 sms)     2868 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jivan mein Paisa, Pyar, Dost,Birthday,

sab kuch aata hai jata hai.

Par tode gaye daant phir nahi aate.

Samajdar ho; Umeed hai,MSG bhejte rahoge.
Wife: Aap Buhat Mote Ho Gae Ho..

Pathan: Tum Bhi To Kitni Moti Ho Gai Ho..

Wife: Main Maa Banne Wali Hu..

Pathan: Main Bhi To Baap Banne Wala Hun... =P ;->
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->


Husband wife mein larai hoi,
Husband ghar se chala gaya,

Husb:Rat ko phone pay,”Khanay mein kia hai”
Wife:Zeher.
Husb:Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:D
Teacher: "BAHR-UL-KAHIL"
Kisay kEhtAy hAin?

StudEnt: Jo bEhrA oR KahiL Ho
Usay Bahr-ul-kahil
Kehtay hAin.
Benazir ko goli lgi,
bkhtawar asfa rone lgi,
rote rote bhok lgi,
khale bilawal mom phli,
mom phli me dana nhi,
zrdari tmhara papa nhi
pnjab wale bche, musharf bhai sache, sache sche jayenge shekh rashid ki dulhan layenge,

conda leza kali, so nkhro wali,

ek nkhra tot gya bush ka mu toot gya.
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
stupid questions with smart answers....
boy:may i hold u r hand?
girl:no thanks its not heavy.
boy:plz say u love me..
gorl:u love me..
girl:if we get engaged will u give me a ring?
boy:sure whats u r mobile no..
girl:darling,i want to dance like this for ever
boy:dont u ever want to improve...
Ek admi aadi raat ko apni moti biwi se bola
k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
BIWI : Ek dum.
Aadmi : To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.
1 Admi Public Bathroom Gya
Aur 1 Hour K Baad Nikla.

Bahr Betha Huwa Jamadar Bola
20 Rupe Bhai G
Admi Bola: Bhai Mai Bathroom Mai Betha Tha
Net Cafe Mai Nahe:-P
A simple bye make us cry,

A simple joke make us laugh,,

Simple care make us fall in love.

I hope my simple SMS make u think of me...!!!
Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P