sabaq phir parh0 Sadaqat ka

sabaq phir parh0 Sadaqat ka
teacher:
sabaq phir parh0 Sadaqat ka Amanat ka Shujaat ka

pathan:
lo kar lo bat!
Apna yad hota nhi or sadaqat amanat aur shujaat ka bhi parhen.
  

May, 13 2010     150 chars (1 sms)     2873 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj
achanak
hath
pe
ek ansu
gira
main ne
us
se
poocha
ay
aansu
tum
kyun
bahir
aaye
ho?



Aansu bola:


"Abey apne kam se kam rakh"... ;->
Raat ko 2 pathan chat pe so rahay thay,

Pehla dusray se bola:

Yaar maachis
kahan hai?

.

2nd:

Teeli jala k dekh le yahin kahin
hogi...!
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
Meaning of PAKISTAN

P. Pyaar
A. Aman
K. Khushhaali
I. Insaaf
S. Shaanti
T. Tarakki
A. Aazaad adliya
N. Not available here.
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR

Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->
Teri eik angrai laine se mera dum sa nikal jata hai
.
.
.
.
.
.
aey zalim
aey qatil
.
.
.
.
.
.
.
Body spray lagane mein tera kya jata hai.. ;->
Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)
Nurse-congrats: Aapke jurwa bete hue hain.....
Santa: Ye to hona hi tha...
Nurse- Kyon?
Santa: Jab dekho KBC PART-2 dekhti rahti thi, Mil gaya na UMEED SE DUGNA
agar koi acha lagta hy tow wo acha nai, acha main hu, ore agar koi mjy bura lagta hy tow jaan lo k bura woi hy....


q k main tow acha hu
If Saif anf Kareena marry, kareena will start dating Salman....Why?




Because She will become Kaif (KAreena-saIF)... and will become Katrina Kaif ;-)
''Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu....?''