Hamare Office Main

Hamare Office Main
Hamare Office Main Jo Jo Bhi Bolta Hai, Sirf Wahi Sunta Hai Kyon?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyonki Jo Jo Hamare Office Mein Ek Bande Ka Naam Hai Aur Woh Bahut Dheeme Bolta Hai....Isliye Sirf Wahi Sunta Hai.
  

May, 18 2010     209 chars (2 sms)     3125 views       Funny

more Funny SMS Messages

BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
Friends Will Share An Umbrela With You When Its Raining ...

But

Best Friends Will Grab The Umbrella From You

And

Yell

"Run LOSER Run" :->
Fizayen Kehti hain Pyaar kro

Baharain kehti hain Aankhain Chaar kro

Magar Ghar walay kehte hain

Abhi Umar kam hai beta

PehLe B.COM tu Pass kro
Bijli ki yad main

Pakistani Qoum kuch arsay bad bijli ki yad main bachon kay name is tarha rakhy gi

Boys:
Chaudhry Transfarmer
Meter Khan
Haji Taar memon
Sheikh Stabilizer
Molana Deep Freezer
Jumper Badshah
Mian Cut out

Girls:

Fridge un Nisa
Istree Bano
Tubelight Bai
Miss Low Battery
Saver Apa
Wapda Perween
Trip Bibi
If a black cat crosses you, when u r going somewhere, wat does it mean


????


*


?


**


**


**


**


?



*


It means that black cat is also going some where ..........;->
Once There Was A Crow,
Nashe wich betha se oh,
Usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
Ik chidi rahi c ro,
Crow ne ched diti c oh,
Chidi de piyo ne fir kutteya crow,
Crow sharminda gaya c ho,
Hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- Peg La Ke Kisi De Dhi Behan Nu Naa Chedo...!
Breaking News By Geo : "

Wazarat E Bijli Nay Load Shedding

Khatam Krnay Ka Elaan. . . . "


Sorry,

Abhi Itna He Suna Tha


K Light Chali Gai .
Man Was Complaining 2
A Frnd
''I''d All
Money, A Beautiful House
A Big Car, D Luv Of A Prety
Gal Thn Its All Gone

Frnd: Wht Hapend?

Man: My Wife Found Out ;)
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
can u give one word in english...
for the phrase.."Apne kiye pe paani pher na...!!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
its so simple...
the word is
"FLUSh
Dewangi Se Kum Na Thi Kuch Apni Justuju
Hum Bewafa Jahan Ma Wafa Dhondte Rahe
Mehromiyo K Dor Ma Kin Hasrato K Sath
Hm cholon ki BIRYANI me BOTI Dhondte Rhe ;->
1 Shadi MeiN
DulhAn Ka Phle
ManGetr Bhi SaJ
DhaJ K AyA Hua Tha

Ksi Ny Pocha K
Kia Ap DuLha
hO?

Usny kaha

Nhi Me Semi
Final MeiN Har
Gya Tha
Runner Up Hn