Hamare Office Main

Hamare Office Main
Hamare Office Main Jo Jo Bhi Bolta Hai, Sirf Wahi Sunta Hai Kyon?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyonki Jo Jo Hamare Office Mein Ek Bande Ka Naam Hai Aur Woh Bahut Dheeme Bolta Hai....Isliye Sirf Wahi Sunta Hai.
  

May, 18 2010     209 chars (2 sms)     3136 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar was busy removing
a wheel from his auto.
A man asks sardar why are
you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board.
Parking is only for 2 wheeler
Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->

Har Safar me Aapka sath Hum denge,
Aapne Pyar ki saugat
Hum Denge,
Girne lage to hath hum denge,

Or

Na bhi gire to?

1 laat hum denge.
:-D
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
Kal agar me mar bhi jaon ae dost!! Gham na karna Aansu bhi na bahana Bus seedhay oper chale aana.Party karenge
If u don’t have a gf/bf, don’t have a nice job, don’t like partying & dancing, just have a boring life, then don’t worry just log on to
.
.
.
.
.
www.rabba chukk lay.com


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!