Hamare Office Main

Hamare Office Main
Hamare Office Main Jo Jo Bhi Bolta Hai, Sirf Wahi Sunta Hai Kyon?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyonki Jo Jo Hamare Office Mein Ek Bande Ka Naam Hai Aur Woh Bahut Dheeme Bolta Hai....Isliye Sirf Wahi Sunta Hai.
  

May, 18 2010     209 chars (2 sms)     3133 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-


Sardar’s Leave application

Dear Sir,
My wife is ill.
As there is no other Husband
in the family to look after her,
Kindly grant me leave for one day.
When I waz a kid my
mom told that angels
live in heaven ...


Now I know that it is
not true


B''coz if angels live in
heaven




Why am I here ... ;)


BoY: NeeNd mE h0 to sApNe BhEjo,
JAag rAh¡ h0 to YAdEiN bhEj0,
Ro rAhE h0 t0 AnSu BhEjo,

sMs pArh rAhi h0 to REpLy BhEjo..

GirL: ToiLET mE ho, kyA BhEjoN? ;->


LOVE IS LIFE
LIFE IS WIFE
WIFE IS KNIFE

and
KNIFE IS DANGEROUS
aby yaar jaldi tv lagao zardari ko mardia hai.































kia hua roz afwaah sun rahy hona aaj aik humari tarafsy sahi ;-)
Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
Choose 1 Option:

If U r..
muslim=make me a easyload of 100Rs

If U r..
christen=sms me

If u r..
hindu=miss call me

If u r..
sikh=no answer

Ab faisla kar Lo!
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Ach''hon Se Bhi Ziada Tum Ach''he Ho.
Sach''chon Se Bhi Ziada Tum Sache Ho.
Maine Us Se Kaha Mujhe Tum Se Mohobat Hai.
Us Ne Kaha Sharm Karo Abhi Tum Bache Ho)~