School me master

School me master
School me master ne chhote sardar se puchha,
jisme koi kami na ho use kya kahte he,
chhota sardar bola kamina.
  

May, 19 2010     113 chars (1 sms)     3410 views       Funny

more Funny SMS Messages



Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Hello G

G, G


Acha G

Han G


Acha



Acha



Really


Na Oye


Phir


Sachi


Phir


Haan


Kaise


Acha


G


Haan


Kia?





Oh Nahi G
Sorry Wrong Number!
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
''DEKHO NA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KISI NEY BLANK SMS SEND KIYA HAI YE BHI KOI SHARAFAT HAI KYA?''
Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->
Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;
Musharraf Ne Qaum Se Khitab Kerte Huye Kaha K Pakistan Mey Buhat Jald Gurbat Khatam Honay Wali Hai........ Aur Koi Gareeb Nahi Rahe Ga....



















Sach Hi TaU Kaha Hai.....


Kyunki Sarey Garib Tau Mar Jaye Ge....



GEO MUSHARRAF.................
Q) Aisa kaunsa motion hai jisse insaan badaa uncomfortable ho jaata hai ??
.
.
.
.
.
Naa.. its not EMOTION
.
.
.
.
.
A) LOOSE MOTION :))
Line marne k bohat se tareqe hein, jin me se chand darj-zeel hein:











1: Pakki pencil se,
2: Kachi pencil se,
3: Marker se,
4: Pen se..! :-p
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
Mene to sarak pe khari larki se faqat
Time poocha tha Faraz...

K kitne Bajey.?




Wo boli,
9 baje Quaid e azam k mazaar per.
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!