Memons Background

Memons Background
Memons Background

Garments Market Ka Don Kaun?

Memon
Zubair Motiwala

Capital Market Ka Don Kaun?
Memon
Aqeel Karim Dedhi

Chamber Of Commerce Ka Don Kaun?
Memon
Siraj Kasim Teli

Karachi Ka Don Kaun?
Memon
Farooq Sattar

Underworld Ka Don Kaun?
Memon
Dawood Ibrahim

Jiye Mqm
Memon Qoumi Movement.;-)
  

May, 15 2010     327 chars (3 sms)     2963 views       Funny

more Funny SMS Messages

AftEr
thE
rEs0uNdInG
sUcCeSs
oF
thE
INdIaN
bLoCk
buStEr
fILm"TaRaY zAmEeN pAY"
wE
pAkIsTaNiS
prEsEnT


















"pAtRoL AaSmAn pAY"!
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..
Dosti Insaan Ki Zarurat Hy

Dilo''n Pr Dosto''n Ki Hukumat Hy

Aap Jese Dosto''n Ki Waja Se Yahan Hyn Hum

Werna
"HOLLY/BOLLY WOOD" Ko bhi Humari Zarurat Hy ... ;-
''Naa hame haarna aata hai, Naa hame jeetna aata hai,
Hame to sirf ladki ko dekh ke seety bajana aata hai.''
The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...















A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON .. ;-) ;-)
Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->


UpDate Msg...!!!


Ek KAna Kisi Larki Ko kEsay Purpose Kray gA?


.
.
.
.
.
.
.
.


Ek Nazr mE bhI Pyar Hota HAi mainay suna hai.


Now GirL RepLied


Muhbt Naam HAi MAn KA
Shro AnkhoOn Se HotI hai
Larka HO agr Kana tO
Khtam Wahin pe Hoti HAi
Ye to Muhbt Hai
haAn ye Hi muhBt hAi


::sMs G@Mblr::
A gud frnd iz like a Donkey,

bcoz a gud friend carries the load of dificulties and pains in friendship.

U do same & U r my gud frnd,so U r my cute Donkey GUD LUK
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->
When a man talks dirty
to a woman, it''s sexual
harassment.when a woman talks dirty to a woman talks dirty to a man,
it''s$3.95per minute.
aap ko miss karna roz ki baat hai
aap ko yaad karna aadat ki baat hai
aap se door rehna kismat ki baat hai
magar aap ko jhelna himmat ki baat hai