Memons Background

Memons Background
Memons Background

Garments Market Ka Don Kaun?

Memon
Zubair Motiwala

Capital Market Ka Don Kaun?
Memon
Aqeel Karim Dedhi

Chamber Of Commerce Ka Don Kaun?
Memon
Siraj Kasim Teli

Karachi Ka Don Kaun?
Memon
Farooq Sattar

Underworld Ka Don Kaun?
Memon
Dawood Ibrahim

Jiye Mqm
Memon Qoumi Movement.;-)
  

May, 15 2010     327 chars (3 sms)     2966 views       Funny

more Funny SMS Messages

The latest slogn of boys:
Pakistan is our nation
Girls are our Destination
Dating is Our Occupation
Flirting is our Profession
Leave about Education
''change tu mai manda hoya raag k saare ghanda hoyaa balens tenu kalya sajna maseet de jena chanda hoyaa''
Aik ganda msg sunaon?


aik larka hota hai,


wo gatar main gir jata hai
Aye Haye :_
*Ganddaaaaaa*
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Judge: Tum qabool karte ho k tumne kapre ki dukaan se 5 baar chori ki hai, to kia kiya churaya?
Chor: Janab ek saarhi.
Judge: lekin ek saarhi ke liye tumhe 5 baar chori karne ki kia zaroorat thi?
Chor: "4 baar meri biwi ko saari pasand nahi aayi thi...
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
What a married man says after years of marriage:- My marriage is made of Trust & Understanding, she doesn’t Trust me & I dont Understand her.


when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)
Who said english is easy???Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid..
Yaar Tum Se Ye Umeed
Nhi Thi
Tum Ne Ye Kehte Waqt
Kuch Tou Socha Hota
Aakhir Tum Ko Zarurat Hi
Kia Thi k Tum Mere
Bary Me Logo''n ko Ye
Btao k












I m So Sweet ;->
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)