1 din bandar bola

1 din bandar bola
1 din bandar bola: Maa meri dulhan kon he plz meri shaadi karwaado

Maa boli: dekh teri dulhan SmS parh rahi he.
Agar parh k muskrae to shaadi paki... :-D
  

Jun, 14 2010     157 chars (1 sms)     2404 views       Insult

more Insult SMS Messages

Meray Piyarey Doost! Ye Tum...
.
.
.
.
.
.
Paglon Ki Tarah Kya Dhoond Rahey Ho?! Ye Tum...
.
.
.
.
.
.
Paglon Ki Tarah Kya Dhoond Rahey Ho?! Ye Tum...
.
.
.
.
.
.
Paglon Ki Tarah Kya Dhoond Rahey Ho?
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
Abe Khajur,
Zoo se bhaage hue Langur,
abe Sade hue Kele ke Chhilke,
Chuse hue Aam, Circus k Retired Bander,
(Aisa kisi ko na kehna Feel hota hai).
No Visits
No Calls
No SMS
No Missed Calls
I"m worried kya hoa zoo walon ne dobara pakar liya kya?
Q: Wat do you call an intelligent woman?

*

*

*

*

A: A Rumour!
American: hamaray haan dogs bomb dhoondh letay hain Japanese: hamaray haan to fish ball se khelti hai Pakistani: hamaray haan to bandar bhi sms parh leta hai
Aurat ko qudrat ne:
Khoobsurat chehra diya,
Hirni si aankhen di,
Resham se bal,
Gulab se hont,
...Pyar bhara dil diya
aur phr...
Zuban de kar sabh satyanaash kardiya

ha ha ha
I saw U on ROAD today.
U were lukin SO fine,
Ur face SO divine,
Ur walk SO perfect.
My HEART started singing a Sweet Song:
WHO LET THE DOGS OUT!
Soowar ke bachhe!

Ullo ke patthe!

Kutte ke pille !

Gadhe ki aulaad !

Bhains ke bachhde,

Bakri ke memne,

Sab kitne chote-chote,
Piare-piare hote haina.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haan ji..
kya chahiye?








kuch dhoondh rahe ho?









shayad sms..










yahaan factory lagi hai kya.
Chalo Apna kaam karo...?
Suraj na badLa
Chand na badLA
Na bdla ye asman
Kitna badaL gya inNsan
(\./)
/.".) "--- ,,
\,,/"( ,_ ,_ ; ) // //
Kitna badl gya tu meri jan.


Akk de bootey gulab disde.


Neheran de pani laal disde.

Jadon diyan chaliyan lundey diyan paintan.

Aj de mundey nawab disdey....