In order to become

In order to become
In order to become the master, the politician poses as the servant.
  

Jun, 11 2010     68 chars (1 sms)     3893 views       Politics

more Politics SMS Messages

Aetzaz Ahsan Found A Jin ...

Jin : Kia Hukm Hy Mere Aaqa ???

Aetzaz : Foran Judges Ko Bahaal Kerwao ... !!!

Jin : Aaqa Hukm Do , Chawalian Na Maro ... ;->
The more you read and observe about this Politics thing,
you got to admit that each party is worse than the other.
The one that"s out always looks the best.
I M Holding On Ur Rope
Got Me Ten Feet
Off The Ground

And I M Hearing
What U Say
But I Just Can''t
Make A Sound

U Tel Me That
U Need Me
Then
U Go And Cut Me Down
But Wait...

U Tel Me That
Ur Sory
Didn''t Think Id
Turn Around
And Say Late

That Its Too Late

To Appologize

Its To Late.
zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee
Aj Dil Di Kehn Nu G Karda,

Tere Dil Wich Rehn Nu G Karda,

Khushian De K Tenu Tere Dard Sehn Nu G Karda,

Rab Jane Tera Mera Ki Rishta,

Bas Tenu Apna Kehn Nu G Karda......
Hakumat k New Year 2008 Par Awam ko Toofa:
1.AATA Band
2.GAS Band
3.BIJLI Band
.
.
.
.
.
Agar Awam Ki Haava Bhi Band Karna Chahta Hoo Too Cycle Par Mohar Lagain
Arz kia hy.
Ye dolat bhi lelo,
Ye shuhrat bhi lelo,
Bhaly cheen lo hum se hamari jwani,
mgr mujh ko lota do wo bachpan ka sawan,
wo kaghaz ki kashti, wo barish ka pani,
!
REMIX.
Ye zardari bhi LeLo,
Ye Altaf bhi LeLo,
Ye imran bhi LeLo,
Ye Molana bhi LeLo. Bhalay cheen Lo hum se
hamari hina rubani
Magar humko Lota do qeematein purani
wo Aata
wo Chini
wo Bijli
wo Pani
Bri mehrbani. Bri mehrbani
New sms ha abhi markit ma aaya hai ghuma do!
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Politics, it seems to me, for years, or all too long,
has been concerned with right or left instead of right or wrong.
*Talash-e-Gumshuda*
Naam Ch. Shujaat Hussain.
Bolnay or dekhnay say maazoor hai.
Zehni tawazan drust nahi
Apna naam Quaid-i-Azam btata hay.
18 Feb ki Sham kala Chashma pehanay Cycle ko puncture lagwanay nikla tha jis ko milay, is patay par rabta karay:
Ch. Azab-e-Elahi (Ex-CM Pokha Nanga Punjab), Lota House, Opposite Coruption Factory, Horse trading Bazar, Gujrat.
Lo bhai Pakistanio!
.
.
.
Khoon to Zardari choos gaya,
Ab Gosht Sher kha jaye ga…
OR
Reh gai khaal,
Wo to hy he shokat khanam ke…
Yeh Bhazi Khoon ki Bhazi hai
Yeh Bhazi tum hi haro ga
Har ghar se Bhutto nikla ga
Tum kitna Bhutto maro ga

Jiye PPP
Jiye BHUTTO
Jiye BENAZIR