In order to become

In order to become
In order to become the master, the politician poses as the servant.
  

Jun, 11 2010     68 chars (1 sms)     3881 views       Politics

more Politics SMS Messages

Teacher Pathan Sy:
Qatil kisay kehtay hain?

Pathan:
Pata nahi..?

Teacher:
Agar tum apni Biwi ka Qatal kar do to tum kya kehlao gay...?

Pathan:
"ZARDARI"
Among politicians the esteem of religion is profitable;
the principles of it are troublesome.
Lo bhai Pakistanio!
.
.
.
Khoon to Zardari choos gaya,
Ab Gosht Sher kha jaye ga…
OR
Reh gai khaal,
Wo to hy he shokat khanam ke…
Lo Aaj Say Badal Li Hum Ne Bhi
Apni Soch,,,
Jo 1 sohni larki ka rishta le kar de
Ga Wohi Vote le Ga…
(kuri Do, voot Lo)
.
(‘,’) /’SaDa HaQ….
>) ) eThEy….
_l /_ RaKh…
Good leaders are like baseball umpires;
they go practically unnoticed when doing their jobs right.
Politics is the gentle art of getting votes from the poor
and campaign funds from the rich,
by promising to protect each from the other.
What’s the fluid capacity of
Monica Lewinsky’s mouth?
One U.S. leader!
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Har mulk mein Munafiq hotey hein laikin lagta hai ka hamarey mulk mein un kee wafar miqdar payee jaati hai.

Naheen mantey.
Proof#1: Jab Liaqat Ali sahib ko goli lagi thi to qatil ko ussi waqt kyun mar diya ghaya tha?
*UNLUCKY NUMBER*

BENAZIR BHUTTO,! born in
1953 =1,9,5,3 "9"

she has died in ,!
2007= 2+0+0+7="9"

total period from 1953 to 2007 is
54 years=5 +4 ="9"

1st suicidal attack on her ,!
18 oct. = 1+8 ="9"

2nd suicidal attack on her in which she died
27 dec. = 2+7 ="9" .:)-
Aetzaz Ahsan Found A Jin ...

Jin : Kia Hukm Hy Mere Aaqa ???

Aetzaz : Foran Judges Ko Bahaal Kerwao ... !!!

Jin : Aaqa Hukm Do , Chawalian Na Maro ... ;->
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.