Politics, it seems to

Politics, it seems to
Politics, it seems to me, for years, or all too long,
has been concerned with right or left instead of right or wrong.
  

Jun, 11 2010     120 chars (1 sms)     3808 views       Politics

more Politics SMS Messages

Mubarak ho Pakistanio :p
.
.
.
.
.
.
.
Purana Pakistan repair ho
gaya naya boht mehnga tha
Larki khubsurat honi chahiyeh ……………………….
.
.
Q ky ……..
.
.
.
.
.
..
Shareef to Nawaz shareef be hai……
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
The flood of money that gushes into politics today is a
pollution of democracy.
Teacher Pathan Sy:
Qatil kisay kehtay hain?

Pathan:
Pata nahi..?

Teacher:
Agar tum apni Biwi ka Qatal kar do to tum kya kehlao gay...?

Pathan:
"ZARDARI"
Tou Ajj Qoum ny Sabit kr dia
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote Shair da
Ty Khaal Shoukat Khanam di
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Aetzaz Ahsan Found A Jin ...

Jin : Kia Hukm Hy Mere Aaqa ???

Aetzaz : Foran Judges Ko Bahaal Kerwao ... !!!

Jin : Aaqa Hukm Do , Chawalian Na Maro ... ;->
Among politicians the esteem of religion is profitable;
the principles of it are troublesome.
Government is like a baby. An alimentary canal with a big
appetite at one end and no sense of responsibility at the other.
Ya Allah is election mei “sher” ko pinjray mei rakhna,
“cycle” ko raaste mei rakhna,
“Kitab” ko bastay mei rakhna,
“Teer” ko kaman mei rakhna,
“Tarazu” ko dukan mei rakhna,
“Patang” ko asman mei rakhna,
Hum ko apni Hifz-o-Aman mei rakhna,
aur Sirf “Bat” ko Meidan mei rakhna.
Vote 4 Pakistan Thereeq Insaf
Tabdele lae …
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)