Politics, it seems to

Politics, it seems to
Politics, it seems to me, for years, or all too long,
has been concerned with right or left instead of right or wrong.
  

Jun, 11 2010     120 chars (1 sms)     3799 views       Politics

more Politics SMS Messages

mein shohrat ka talib naheen,
mein protocole ka talib naheen,
mein aalishan bangley ka talib naheen,
mein rupeye jama karney ka talib naheen,






"Bus mujhe President bna do baqi kaam mein khud kar loon gha"
Larki khubsurat honi chahiyeh ……………………….
.
.
Q ky ……..
.
.
.
.
.
..
Shareef to Nawaz shareef be hai……
mustafee ho gaya yaro mush,
na kar paya kuch b bush,

jan chootey hai aik aamar sey,
kyun na hon Pakistani khush
mustafee ho gaya yaro mush,
na kar paya kuch b bush,

jan chootey hai aik aamar sey,
kyun na hon Pakistani khush
yeh baat hum sab ko tasleem kar leni chahiye k kaheen na kaheen hum sab kee neeyat mein khot mojhood hai, agar aisa na ho Zardari(house of neeyat khot) president k liye apply kyun karey?
Teacher Pathan Sy:
Qatil kisay kehtay hain?

Pathan:
Pata nahi..?

Teacher:
Agar tum apni Biwi ka Qatal kar do to tum kya kehlao gay...?

Pathan:
"ZARDARI"
A patriot must always be ready to defend his country against his
government
Aj Dil Di Kehn Nu G Karda,

Tere Dil Wich Rehn Nu G Karda,

Khushian De K Tenu Tere Dard Sehn Nu G Karda,

Rab Jane Tera Mera Ki Rishta,

Bas Tenu Apna Kehn Nu G Karda......
Pawy gusa kro
Pawy rowo
pawy pitto
pawy rola pao
Pawy aby nu daso
Pawy mobil tor deo
80 ty
.
.
.
Apna vote ( sher nu pa dita a)
(-,-)
<) )>
_/ /_Aaahoo!
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Politics, it seems to me, for years, or all too long,
has been concerned with right or left instead of right or wrong.