aaj kal sirf 2 topics

aaj kal sirf 2 topics
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
  

Aug, 22 2013     115 chars (1 sms)     5232 views       Politics

more Politics SMS Messages

Hakumat k New Year 2008 Par Awam ko Toofa:
1.AATA Band
2.GAS Band
3.BIJLI Band
.
.
.
.
.
Agar Awam Ki Haava Bhi Band Karna Chahta Hoo Too Cycle Par Mohar Lagain
Lo Aaj Say Badal Li Hum Ne Bhi
Apni Soch,,,
Jo 1 sohni larki ka rishta le kar de
Ga Wohi Vote le Ga…
(kuri Do, voot Lo)
.
(‘,’) /’SaDa HaQ….
>) ) eThEy….
_l /_ RaKh…
What’s the fluid capacity of
Monica Lewinsky’s mouth?
One U.S. leader!
*Talash-e-Gumshuda*
Naam Ch. Shujaat Hussain.
Bolnay or dekhnay say maazoor hai.
Zehni tawazan drust nahi
Apna naam Quaid-i-Azam btata hay.
18 Feb ki Sham kala Chashma pehanay Cycle ko puncture lagwanay nikla tha jis ko milay, is patay par rabta karay:
Ch. Azab-e-Elahi (Ex-CM Pokha Nanga Punjab), Lota House, Opposite Coruption Factory, Horse trading Bazar, Gujrat.
teacher; batao gunahgar log toba karney k baad kahan jatey hain ?

student; sir, tahreek-e-insaf mey...
Arz kia hy.
Ye dolat bhi lelo,
Ye shuhrat bhi lelo,
Bhaly cheen lo hum se hamari jwani,
mgr mujh ko lota do wo bachpan ka sawan,
wo kaghaz ki kashti, wo barish ka pani,
!
REMIX.
Ye zardari bhi LeLo,
Ye Altaf bhi LeLo,
Ye imran bhi LeLo,
Ye Molana bhi LeLo. Bhalay cheen Lo hum se
hamari hina rubani
Magar humko Lota do qeematein purani
wo Aata
wo Chini
wo Bijli
wo Pani
Bri mehrbani. Bri mehrbani
New sms ha abhi markit ma aaya hai ghuma do!
Those who are too smart to engage in politics are punished
by being governed by those who are dumber.
Aj Dil Di Kehn Nu G Karda,

Tere Dil Wich Rehn Nu G Karda,

Khushian De K Tenu Tere Dard Sehn Nu G Karda,

Rab Jane Tera Mera Ki Rishta,

Bas Tenu Apna Kehn Nu G Karda......
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Wat did Clinton say wen accused of copying
his homework frm his galfrnd at Oxford?
I dint hav textual relations wit tat woman.
Dil main he mere Dard-e-bhutto

"Dard-e-bhutto"
"Dard-e-bhutto"
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
""Dard-e-Bhutto""
""Dard-e-Bhutto""
zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee