aaj kal sirf 2 topics

aaj kal sirf 2 topics
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
  

Aug, 22 2013     115 chars (1 sms)     5227 views       Politics

more Politics SMS Messages

Mubarak ho Pakistanio :p
.
.
.
.
.
.
.
Purana Pakistan repair ho
gaya naya boht mehnga tha
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
Politics is the gentle art of getting votes from the poor
and campaign funds from the rich,
by promising to protect each from the other.
Larki khubsurat honi chahiyeh ……………………….
.
.
Q ky ……..
.
.
.
.
.
..
Shareef to Nawaz shareef be hai……
Those who are too smart to engage in politics are punished
by being governed by those who are dumber.
zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee
Lamha lamha waqt guzar jaye
ga…
Roh ka jism se rishta toot
jaye ga…
Abhi waqt hai 2,4 sms kar
do
kal kya pata
Nawaz Shareef 1 sms pr kitna
text lgaye ga…
mustafee ho gaya yaro mush,
na kar paya kuch b bush,

jan chootey hai aik aamar sey,
kyun na hon Pakistani khush
-=News Alert=-
Pervez Musharaf ne Wardi Utaar di

.

.

.

.

.

Naha k Phirse Pahin Li....
A good leader is a person who takes a little more than his
share of the blame and a little less than his share of the credit.
Lo bhai Pakistanio!
.
.
.
Khoon to Zardari choos gaya,
Ab Gosht Sher kha jaye ga…
OR
Reh gai khaal,
Wo to hy he shokat khanam ke…
yeh baat hum sab ko tasleem kar leni chahiye k kaheen na kaheen hum sab kee neeyat mein khot mojhood hai, agar aisa na ho Zardari(house of neeyat khot) president k liye apply kyun karey?