lo aaj say badal li

lo aaj say badal li
Lo Aaj Say Badal Li Hum Ne Bhi
Apni Soch,,,
Jo 1 sohni larki ka rishta le kar de
Ga Wohi Vote le Ga…
(kuri Do, voot Lo)
.
(‘,’) /’SaDa HaQ….
>) ) eThEy….
_l /_ RaKh…
  

Aug, 22 2013     165 chars (2 sms)     4183 views       Politics

more Politics SMS Messages

What’s the fluid capacity of
Monica Lewinsky’s mouth?
One U.S. leader!
In politics, your enemies can"t hurt you,
but your friends will kill you.
jaatey jaatey wo mujh par ehsan kar ghayee,
insurance policy sey jeena aasan kar ghayee

aur apni marzi sey badalta hoon jamhuriat k gear,
yun lagta hai naam merey Pakistan kar ghayee
(thoughts of mr.zardari)


sorry zardari g public demand hai kya karein
aaj purani rahoon sey koi mujhe awaz na dey, dard mein doobey gheet na dey ghum ka sisakta saaz na dey,
(Zardari)
hum chord chaley hein mehfil ko yaad aaye kabhi to mat rona. (Nawaz Sharif)

socha tha pyar na karein ghey, hum na rice pe marein ghey.(Pervaiz)
Government is like a baby. An alimentary canal with a big
appetite at one end and no sense of responsibility at the other.
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
*Talash-e-Gumshuda*
Naam Ch. Shujaat Hussain.
Bolnay or dekhnay say maazoor hai.
Zehni tawazan drust nahi
Apna naam Quaid-i-Azam btata hay.
18 Feb ki Sham kala Chashma pehanay Cycle ko puncture lagwanay nikla tha jis ko milay, is patay par rabta karay:
Ch. Azab-e-Elahi (Ex-CM Pokha Nanga Punjab), Lota House, Opposite Coruption Factory, Horse trading Bazar, Gujrat.
I don"t make jokes.
I just watch the government and report the facts.
-=News Alert=-
Pervez Musharaf ne Wardi Utaar di

.

.

.

.

.

Naha k Phirse Pahin Li....
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
A good leader is a person who takes a little more than his
share of the blame and a little less than his share of the credit.
Har mulk mein Munafiq hotey hein laikin lagta hai ka hamarey mulk mein un kee wafar miqdar payee jaati hai.

Naheen mantey.
Proof#1: Jab Liaqat Ali sahib ko goli lagi thi to qatil ko ussi waqt kyun mar diya ghaya tha?