lo aaj say badal li

lo aaj say badal li
Lo Aaj Say Badal Li Hum Ne Bhi
Apni Soch,,,
Jo 1 sohni larki ka rishta le kar de
Ga Wohi Vote le Ga…
(kuri Do, voot Lo)
.
(‘,’) /’SaDa HaQ….
>) ) eThEy….
_l /_ RaKh…
  

Aug, 22 2013     165 chars (2 sms)     4189 views       Politics

more Politics SMS Messages

Ya Allah is election mei “sher” ko pinjray mei rakhna,
“cycle” ko raaste mei rakhna,
“Kitab” ko bastay mei rakhna,
“Teer” ko kaman mei rakhna,
“Tarazu” ko dukan mei rakhna,
“Patang” ko asman mei rakhna,
Hum ko apni Hifz-o-Aman mei rakhna,
aur Sirf “Bat” ko Meidan mei rakhna.
Vote 4 Pakistan Thereeq Insaf
Tabdele lae …
Ager ek Kashti main
Musharaf
Nawaz Sharif
Chaudry Shujat
Aur Arbab Ghulam Rahim
Ja rahe hon n Achanak Kashti Doob jae
To aapke Khayal main kaun bach jaega ??

.

.

.

.

.

Main bataun..

.

Pakistan!
The flood of money that gushes into politics today is a
pollution of democracy.
BENAZIR BHUTTO B=Brave
E=Efficient
N=Noble
A=Able
Z=Zealious
I=Intelligent
R=Reliable

B=Bounteous
H=Honorable
U=Unique
T=Tolerant
T=Telented
O=Oriental
Great Loss For
P=oor
P=eoples of
P=akistan.
In order to become the master, the politician poses as the servant.
aaj purani rahoon sey koi mujhe awaz na dey, dard mein doobey gheet na dey ghum ka sisakta saaz na dey,
(Zardari)
hum chord chaley hein mehfil ko yaad aaye kabhi to mat rona. (Nawaz Sharif)

socha tha pyar na karein ghey, hum na rice pe marein ghey.(Pervaiz)
P o l i t i c i a n ...

One Who Shakes Your Hand Before Elections

And

Your Confidence After ... ;->
Lo bhai Pakistanio!
.
.
.
Khoon to Zardari choos gaya,
Ab Gosht Sher kha jaye ga…
OR
Reh gai khaal,
Wo to hy he shokat khanam ke…
I don"t make jokes.
I just watch the government and report the facts.
Tou Ajj Qoum ny Sabit kr dia
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote Shair da
Ty Khaal Shoukat Khanam di
jaatey jaatey wo mujh par ehsan kar ghayee,
insurance policy sey jeena aasan kar ghayee

aur apni marzi sey badalta hoon jamhuriat k gear,
yun lagta hai naam merey Pakistan kar ghayee
(thoughts of mr.zardari)


sorry zardari g public demand hai kya karein
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.