Among politicians

Among politicians
Among politicians the esteem of religion is profitable;
the principles of it are troublesome.
  

Jun, 11 2010     95 chars (1 sms)     3418 views       Politics

more Politics SMS Messages

zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee
Ager ek Kashti main
Musharaf
Nawaz Sharif
Chaudry Shujat
Aur Arbab Ghulam Rahim
Ja rahe hon n Achanak Kashti Doob jae
To aapke Khayal main kaun bach jaega ??

.

.

.

.

.

Main bataun..

.

Pakistan!
Aj Dil Di Kehn Nu G Karda,

Tere Dil Wich Rehn Nu G Karda,

Khushian De K Tenu Tere Dard Sehn Nu G Karda,

Rab Jane Tera Mera Ki Rishta,

Bas Tenu Apna Kehn Nu G Karda......
In politics, your enemies can"t hurt you,
but your friends will kill you.
Lo Aaj Say Badal Li Hum Ne Bhi
Apni Soch,,,
Jo 1 sohni larki ka rishta le kar de
Ga Wohi Vote le Ga…
(kuri Do, voot Lo)
.
(‘,’) /’SaDa HaQ….
>) ) eThEy….
_l /_ RaKh…
mein shohrat ka talib naheen,
mein protocole ka talib naheen,
mein aalishan bangley ka talib naheen,
mein rupeye jama karney ka talib naheen,






"Bus mujhe President bna do baqi kaam mein khud kar loon gha"
A patriot must always be ready to defend his country against his
government
Lamha lamha waqt guzar jaye
ga…
Roh ka jism se rishta toot
jaye ga…
Abhi waqt hai 2,4 sms kar
do
kal kya pata
Nawaz Shareef 1 sms pr kitna
text lgaye ga…
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
aaj purani rahoon sey koi mujhe awaz na dey, dard mein doobey gheet na dey ghum ka sisakta saaz na dey,
(Zardari)
hum chord chaley hein mehfil ko yaad aaye kabhi to mat rona. (Nawaz Sharif)

socha tha pyar na karein ghey, hum na rice pe marein ghey.(Pervaiz)
Mubarak ho Pakistanio :p
.
.
.
.
.
.
.
Purana Pakistan repair ho
gaya naya boht mehnga tha
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"