Dr Sahab Plastic

Dr Sahab Plastic
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega

Dr:5 lakh

Sardar: Agar ''Plastic'' hum de to?
  

Jun, 09 2010     108 chars (1 sms)     2851 views       Sardar

more Sardar SMS Messages

Doctor: Bachey ko paani
dene se pehle boil ker
lena chahiye ...

Sardar: Lekin Janab
Boil krne se bacha
marr tou nahi jaye
ga... ??? ;->
Wats D Diff. B/W Bus & Cycle?

Santa:Bus Ka Stand Bus Ke Sath Kabhi Nahi Jata

Par Cycle Ka Stand Cycle Ke Sath Jata Hai.
Ek Sardar sharaab pee k aaya,
Baap se bachne k liye bari c book lekar parhne laga.

Baap:Pee k aaya hai ?

Sardar:Nahi to.

Baap:Haraamkhor to phir SUITCASE khol k kya bak bak kar raha hai ?
Ek Sardar kareley lene gaya,
Sabzi wala karelon pe pani chhirak raha tha.
Jab kaafi dair huwi to Sardar ghusse se bola:
.
.
.
.
Jab inko hosh aa jaye to ek kilo tol lena.
Santa : Soch Raha Hu Ki USA Ghum Aaun,

Kitna Paisa Lagega?

Banta : Kuch B Nahi

Santa : Kaise?

Banta : Sochne K Liye Paise Nahi Lagte
Santa- V Need A Bridge In Our Village.

Minister- How,There Is No River In Ur Village?








Santa- Oh Den,We Need A River Too!
Santa - My wife died yesterday..
I''m trying to cry but tears are not come out,
what to do?
Banta - No Problem.
Just Imagine she Came Back. :D
Train Chali, Sardar Ji 1 Dibbe Mai Char Gaye..

TT Bola: Kyun Paa Ji, Nazar Nhe Aate, Ye Ladies Ka
Dibba Hai.

Sardar Ji: Sorry Ji, Mere Ko Laga Aap Mard Ho ;->
Sardarni: Have you eaten muli da paratha?
Sardaar: No, Mai to sandwich khaya hun..

sardaarni: dont try to lie,
know lips can lie but hips dont lie... =P ;->
SANTA: "I Love U"
Means Kya Hota H?

GIRL: Mai Tumse Pyar Krti Hun

SANTA: Le 1 Questn Kya Pucha, Tu To Mujse Pyar Kr Baithi "Pagli"
:-D
1 sardar USA gya.
wahn wo church me gya to achank wahn awaz ai
''Tannn''
Aitefaq se light b chali gai pthan dar k bola,''''khana khraba Bhago! Undertaker a gya hai"
Srdar:kal koi meri biwi k purse se 2000 rupe legya

PATHAN: jhot bolti hy,1900 the maine khud gine the

Srdar:yar paise ka msla nai he bas tu admi ka pata kr.