aadmi apne bachay se

aadmi apne bachay se


Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
  

May, 06 2010     160 chars (1 sms)     3119 views       Funny

more Funny SMS Messages

A hUnt3r shoOts At tiGer,bUt SRK DIES.Y????


sOchO sOchO...
.
.
.
AreY jAn|X

tiGer wAs wAtchin climAx of DEVDAS
Phone k rishtay b ajeeb hotay hain,

Balance rakh kr b log ghareeb hotay hain,

Msg karnay ki hoti nahi taufeeg jinko

Wo loug b kitnay maskeen hotay hain.
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
ik admi ki nai shadi hoti hai wo apni begum se bharey huey

kareloon ki famaish karta hai jab us ki biwi kareley bana k lati

hai tu ik dhaga us k moo mein ajata hai wo nikalta hai or nikalta

hi rehta hai do min bad wo kehta hai k begum jaldi
aao mei udhara ja raha hoon....
Zalil honay Ka Sub Se Asan Tarika...!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Uff Toba..! ! !
Zalil Honey Ka Kitna Shok Hai K Tarika dhonda Jaraha Hai...!!
New 2010

This authentical poem is written on tatti
by u better knows.

Kyun tatti tatti krti hai,
kyun lende pe tu mrti hai.
Ik bat muje btla de tu,
us Qabaz se kyun nai drti hai,
kea hota hai tatti mein,
tatti ki lga dun dheri,
mein barish kr dun tati ki,
jo tu ho jae meri ... =P ;->
If I had a flower for

each time I thought of My Mother,

I could walk in my garden forever.

Happy Mothers Day
What''s Te Difference Between Poison And Alcohol ... ???



If U Drink Alcohol

U Will Dance Around People

If U Drink Poison

People Will Dance Around You ;->
When u feel depressed, confused or hurt.
Don’t worry stand in front of a mirror,
u will find the best one to solve your problem.
TRUST YOURSELF.
Last night was my fault,
my wife asked,
“what’s on the TV?”
and ….. I said, “dust!”


IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate