aadmi apne bachay se

aadmi apne bachay se


Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
  

May, 06 2010     160 chars (1 sms)     3130 views       Funny

more Funny SMS Messages



Santa:
Major Rohail told me T.V cabel is not good for kids,
they don’t study,so i got rid of it

Banta: Good?
Santa: Now we have a Dish Installed


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
Most Relationship Fail
Not Becoz Of The Absence Of Love. . .
Love Is Alwayz Present

Its Just That

One Love Too Much

And

The Other Loves Too many . . . ;->
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
Can You Tell Me How 1+1=11





















Because It Was

Said By Govinda

In Film Ek Aur Ek Gyara


DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
1 Raja Tha Wo
Itna Khoobsurat Tha
Itna

Itna


Itna


Itna
Itna

Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna

K
Us Ko Nazar Lag Gayi Aur
Wo Mar Gaya...;->
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->
Apna hath apne sar pe
phairen!


Aik bar phir phairen



Dobra phairen


Chalen 1 bar phir


Ab to aap ko yaqin ho
gya ho ga k...



"GADHEY K SAR PE SEENG
NAHI HOTEY..->
Sardarni writes massege 2 sardar
''''ghar kab aa rahe ho ? Massege karke batao.''''
Sardar writes 2 her -
''''Nahi bata sakta,balance kam hai'''' ;->