DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,

DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
  

May, 20 2010     178 chars (2 sms)     3314 views       Funny

more Funny SMS Messages

What wil a pathan say when he wil be asked

.
.

Rose petal na hota tu kia hota
.
.
.
Simple yar
.
.
.
.
.
Kocha "HANKIES" hota ;->
Doghly
Gaddar
Chhichhore
Meesny
Ghunne
Dhokabaz
Matlabi
Moqa parast
Tota Chasham
Ary Ary aap naraz mat ho,aisa meri parosan apne miyan ko khehti hay


,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
Arz kiya hai.......

Office may Kaam hote hain...
Galtiyo ka sama hota hai....
Aise mausam mein hi to PERFORMANCE jawan hota hai....
Dil ki khunnas BOSS jabaan se nahi kehte...
Ye fasana to appraisal mein bayan hota hai....
Tum Na Mile To Tumhari YADOON K Saharey He Jee
Lengey,

Warna Teri Shaadi Me Aa
K


K

K

K

K

K "*COCA COLA*"
He
Pee lengey... ;->
BrRrrrr =P
My wife and I
were happy for 20 years.
Than we met.
Machchar ne apko kata
wo uska Junun tha..


Aapne khujli ki wo apka
Sukun tha..


Chah kar bhi aapne use
nahi mara...


Kyonki uski ragoo me
apka khoon tha..-;>
I
Am
The
Most
Outstanding
Student Of
My
Class ...


Because ,

I
Always
Stand
Outside
The Class ... ;->

[Presudent Of
Out-standing Students]

Shahbaz Sharif:

Zardari Ki Beti Aj Phir Kisi K Sath Gai Hai . . .

Nawaz Sharif:

Koi Baat Nai 5 Baje Wapis A Jai Gi . . . .

Zardari:

Nai Bahi Ge 6 Baje Ay Gi Ghanta Agy Ho Gya Hai ...=P;->
ALLAMA IQBAL ne Qayam-e-Pakistan k baray Mai 23 March Ko Minto park mai Quaid-e-Azam k Sath Kharay Ho Ker Fatima se Farmaya , AJ KALA JORA PAA SADI FARMAYSH TE

What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!

Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;->