DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,

DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
  

May, 20 2010     178 chars (2 sms)     3315 views       Funny

more Funny SMS Messages

On this special day,
best wishes go to you,
that this wonderful love u share,
lasts your lifetime through.
Happy anniversary to you my Love
Define a true music lover?
Ans: A girl singing in a bathroom
while taking bath & a boy near the keyhole
of the door is using his ears & not his eyes.
To Live a Life....
V Need
Brains, Reflexes, Luck, Iq, Lnowledge
Expressions, Perceptions,
&
Mental Qualification....



Hats off to U, For Managing Without
them..!!!! ;->
1friend:
Yaar Mera Mobile Kharaab Hogaya Hai
Koi Acha Sa Dentist Batao
2friend: "Dentist Wo Kiu?
1friend:
Yar Mere Mobile Ka Bluetooth Kharab Ho Gya Ha
Kabhi Kabhi Choti Choti Cheezein Bhi Bohat Takleef Deti Hain... faraz



Agar Meri Baat Par Yaqeen Nahi To...




Sui Par Beth Kar Dekho.
Teacher. Bachon wada kro cigrett shrab nahi pioge.
bachey:nahi pienge.
Teacher:larkio ka pecha nahi karoge
bachey:nahi karnge
Teacher:un pr awazen nahi kaso ge.
bachey: nahi kasenge.
Teacher: apni zindagi watan pr qurban karoge.
bachey: karenge,asi zindgi ka karna bhi kia he.
What do u call a woman in heaven?

An Angel.A crowd of woman in heaven?

A host of Angels.And all woman in heaven?



PEACE ON EARTH . . . ;->
Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
Chandi ka ghora soney ki lagam
Msg parhne walon ko mera salam
7up,Sprit peene walon kabhi paani bhi piya karo
Free k Msg parhne waly kabhi msg bhi kiya karo.
BoY: NeeNd mE h0 to sApNe BhEjo,
JAag rAh¡ h0 to YAdEiN bhEj0,
Ro rAhE h0 t0 AnSu BhEjo,

sMs pArh rAhi h0 to REpLy BhEjo..

GirL: ToiLET mE ho, kyA BhEjoN? ;-
Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!