DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,

DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
  

May, 20 2010     178 chars (2 sms)     3334 views       Funny

more Funny SMS Messages


Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
You Are Too Sexy . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
If U Think U Are
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So Plz Stop Living In Wish Ful Thinkings . . . ;->
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''


Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->
PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki


Misuse of English!

A Diagram in A Book Was Not Clear
So da Teacher Drew The Diagram On Da Blackboard
&
said:
“Dont Look At The Book Figure,Look At My Figure”:D
someone says whisky hotihai risky,
while someone says whisky bina zindgi miss ki,
but i say rum beer ya whisky nahi vo ladki se jyada risky.
cheers
1 box wasn''t opening
Physician came n aply
all laws
Chemist came n aply al
reaction but nt open
mathematician came n
say
''LET''S SIPOSE It IS
OPEN" !! ;->
Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"
Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"