DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,

DiL Ne KahA ChALo SMS KarAin,
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
  

May, 20 2010     178 chars (2 sms)     3327 views       Funny

more Funny SMS Messages





3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Student Life is the Best Life

Police wala:Double saware par pabande h or tum 4 beth k ja rhy ho???
Student prechany se peeche dakty hue heen 4 ....Oye begairto
5wan kithy sut aye O... Onnay te rotii khawni c....
Hi ! What r U doing?Agar AAP ke paas zara waqt ho to Mere ek sawal ka jawab do.
Sawal hai Ke wo konsa jaanwar hai.

Jo is waqt Mera SMS parh raha hai.reply?
Depressed Boy Asked an Old Man:

Can There Be Anything Worse Than Losing A Girlfriend?


Old Man Replied: Yes,
Losing Your Confidence of Finding Another One. :-)
Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!


Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.

Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
someone who thinks logically - is a nice contrast to the real world.


signs common in bihar trains -
aana free, jaana free. pakde gaye to khana free.
4 guys
1 4rm HARVARD
2 4rm OXFORD
3 4rm TEXAS
4 Sardar 4rm punjab university
1 Question
what is th fastest thing in world?
OXFORD: light
HARVARD: thought
TEXAS: blink of an eye
Sardar: its loose motions
bcz
last night i was lying in my bed
n
b4 i could blink,think or turn on th lights,
it was over!
Doctor: your husband needs rest and peace. Here are some sleeping pills.

Wife: When must I give them to him?

Doctor: They are for you . . . ;->
It iS A ChALLeNgE f0r u..

Ap KAbhi Bh¡ kAr nAhi sAktE..
HimAt hy t0 kAr kE DikhA0..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


MErE # pE 100 kA LoAd... ;->
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
1 Larkay ko kia chaiye?

1 Larki jo Pyar de

1 Larki jo acha khana banaye

1 larki jo paisa kamaye

Aur aisa naseeb ke tino larkiyaan ek dusre se mill na sakaye