Husband wanted to call the hospital

Husband wanted to call the hospital


Husband wanted to call the hospital
to ask about his pregnant wife,
but accidently called the cricket stadium.

He asks, “How’s the situation?”

He was shocked & nearly died on hearing the reply.

They said, “It’s fine. 3 are out,
hope to get another 7 out by lunch,
last one was a duck!”..:-P
  

May, 26 2010     309 chars (2 sms)     3357 views       Funny

more Funny SMS Messages

Smething 4 A True Friend:
A Good FRIEND Will Cum N Bail U Out If U R In JAIL!!!
A True Friend

Cant.??
B''coz
He Is Sittin NXT To U Sayin:
Dude.. Fasss Gaye Yaar
Hi

Agar Aap
Dunya Main
Kamyaabi Hasil
Krna Chahtey
Ho Tou

























Mehnat Karo

Button Dabane Se Kuch Nahi Hota … ;->
Sk0ol ka T0ilet AJEEB hy Pappu ko m0ti0n Shadeed hy

T0ilet me Kahan Light hy
Papu ki Halat Tight hy

papu ka para m0ti0ns se pala
thats y papu cnt dance sala,
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,
Love:-


Love Is D Most

Beautiful Thing

In D World 4 U

Until It Happens

To Your Daughter :P
Ek bar ik ladke ka rishta nahi ho raha tha. Kisi ne kaha ki baba
Mannt Lal ke darshan kar aao. Maa aur beta dono chal diye. Parvat
par chadte waqt maa ka panv fisal gaya aur maa khai mein gir gayee
to ladka bola.
"" ya khuda teri khudai, apni te milli nahi bapu di vi gvai ".
Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
''Na Pooch teri judai k lamhay mein kaise bitata hun

pani men SURF EXCEL mila k bulbuly banata hun

o O o
o O''
A Solid Reason for having two girlfriend at one time:

Monopoly is alwayz Damaging

&

Competition improves services and
Increses Performance!
Mat Mila Naye Dosto Se A Khuda

Wo Hume Barbad Krte He

Hum To sMs Ki Bauchar Krte He

Or wo Chawanni K Liye Bhi Vichar Krte He ...........;->
MaiNe nAyA MobiLE LiyA hy

JiS mE

USB


InfrAred


BLuE Tooth


DoubLE CAmErA



TouCh SCrEEn



Mp3 PLAyEr



2 GB MemOry






KuCh b nhi hy... :p :d :->
Why Is Love Mariage Is Better Than Arrange Marriage.....???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
B''coz A Known Devil Is Better Than An Unknown Ghost.......... ;->