Husband wanted to call the hospital

Husband wanted to call the hospital


Husband wanted to call the hospital
to ask about his pregnant wife,
but accidently called the cricket stadium.

He asks, “How’s the situation?”

He was shocked & nearly died on hearing the reply.

They said, “It’s fine. 3 are out,
hope to get another 7 out by lunch,
last one was a duck!”..:-P
  

May, 26 2010     309 chars (2 sms)     3355 views       Funny

more Funny SMS Messages

American:Oh God give me room full of Gold.
Russian:oh God!give me room full of Diamonds.
Pakistani:Oh God!give me keys of both d rooms.
Ek larka ek larki se Tum mujh se shadi krogi
girl: Nhi
boy:Lekin Q
girl:Mere ghar wale nahi mane gy
boy:Ghar me kon kon ha
girl:1 husband,4 bache:-)
Two Birds Sitting On A Tree,

A Shikari Came & Shot 1 Of Them.

The Other Fly Away.


Why?



Saala POLICE Ke

Lafde Me Kaun Pade Ga.:)

Ques: Do You Know
Which Animal Has Good
Manner?


Ans: Cat

Why?
Because It Always Asks
Permission Before
Coming Inside
''Maiauon''
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
Aap Ki 5 Khoobian

1--------

2--------

3--------

4--------

5--------


J Zindgi Vich Koi Changa Kamm Kitta Honda Te Ajj Ae Jaga Khali Na Hondi!:-)

Jab Dushman Tumhain DhutkaR De Aur DhakkEy De kR Ghar se Nikal De t0u Tum Haar Na man0 Balkey

Balkey

UsKi

BACHI Phansa kR Badla Lo...!


- Waliam MaliK ;-
''Jab jab aati hai aap ki miscall....skooon, chain aur khushian laati hai aap ki miscall.
.
.
.
.
.
carry on 4 life time skoooon.''
To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
(''.'')>
<\\
_/ \_
NA EID MUBARAK
NA BIRTH DAY
NA NEW YEAR MUBARAK
Sirf or sirf
BUSH ko jota MUBARAK...
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.