Doctor to sardar

Doctor to sardar
Doctor to sardar : You will die within 2 hours.
Do you want to see any one before you die?
Sardar : Yes. A good doctor.
  

May, 26 2010     121 chars (1 sms)     3243 views       Funny

more Funny SMS Messages



Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
I Saw A Dream Last Night That All Angels Had Died. . . .

Plz Give Me A Message . . .

That U''re Still In The World . . . :->
Ek larka ek larki se Tum mujh se shadi krogi
girl: Nhi
boy:Lekin Q
girl:Mere ghar wale nahi mane gy
boy:Ghar me kon kon ha
girl:1 husband,4 bache:-)
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
l----l-
l ''.o
l /l\ Faansi
l JL
l
------------ ----



DAFA 302 ke tehet.

Ye bhi teri tarha SMS Nahi karta thA
LATKA DALA
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
Rozay daro
.
.
.
.
.
.
Halka haath rakhna aftari haay walima nahin
''dil se dil laga kar bhi dekh,
meri yaad mein aansoo bahakar bhi dekh,
SMS kya CALL bhi karenge,
ek baar mere mobile ka bill chuka kar bhi dekh......''


Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....

Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->