Doctor to sardar

Doctor to sardar
Doctor to sardar : You will die within 2 hours.
Do you want to see any one before you die?
Sardar : Yes. A good doctor.
  

May, 26 2010     121 chars (1 sms)     3269 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->
Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->
Ek aurat ne 10 sal k bachay ko cigaratte pety dakha to seh na saken aur bachay se kaha
"kia tmary parents ko malum hy k tm cigaratte pety ho?"

BACHA: Mon se dhuwan chorte hue
"Mohtarma ...."

"KIA AAP K SHOHAR KO MALUM HY
K AP KISI GHAIR MARD SE BAAT KAR RAHE HAN... =P ;->
Hoshayar
rehna
aaj
raat
ko..
..
..
..
..
..
..
..
..
12
bajy
..
..
..
..
..
..
k
baad
..
..
..
..
..
..
..
..
..
1
..
..
..
..
..
..
..
..
bajy ga!!!!!
Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Tere Pass Kia Hai...?


.


.


.


.


.


.



Mere Pass Nokia CeLL Phone Hai Jisme BL-5C 3.7V Ki BatteRy Hai....
Yesterday in my room all my books were singing a song.

Guess which song?

guess!

O Zara zara Touch Me Touch Me Touch Me...
Dil k arman naliyoon mein beh ghaye,
tum jahan par they waheen par rah ghaye,

pyar k qisssey adhoorey reh ghaye,
us k ghar waley tujh ko changhard keh ghaye

Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Dil say. Shukria,
Hai
Akilmand
Or
Sweet
Wala
Bhejnay
msg
ye
or
hu
bwakuf
wala
pernay
msg
ulta
me
k
hu
kehta
halfia
"mai"
Ab plz nechay se uper perho.
''How do you save a man from drowning? Take yer foot of his head.''
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
Agar Larkian BHi Masjid me namaz ParHne ati
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

To sub LaRke 5 waqt namazi Hote . .=P;-)

(Bolo Hote na)