faraz

faraz
Bomb dhamako se tum log Q dartay ho FARAZ...

Ye to hotay hain tujhay ooncha uranay k liye
  

Mar, 01 2012     90 chars (1 sms)     3324 views       Funny

more Funny SMS Messages

Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Wife: Darling Where''ll U Take Me On Our 10th Anniversary?

Husband: We''ll Go 2 African Jungle Safari

Wife: Nice, N On 25th Anniversary?

Husband: I''ll Bring U Back
Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,


Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
New Degrees Of
"DOG"






DOG, DOGER, DOGEST ...






Congratulations To
Justice Justice
Abdul Hameed "Doger"
For Achieving 2nd Degree
Of DOG ...
Ek Pathan:
Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakt Par Char Jata Tha

Dosra Pathan:
Wo Kaisy?

Pathan:
Us Waqat Ye Darakt B Chota Hota Tha. . . ;->
Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
Latter From A
Customer To The
Bank ...

Dear Sir ,

In View Of The
Current Developments
IN The Banking
Industry,
If One Of My Cheque
Returned Marked
"Insufficient Funds"
Does That Refer To
Me Or To You ?

Your''e Faithfully
Customer ..!
;->
Larka Larki Ko Dekh Ker Kehta Hai :
Lafz Tere Geet Mere Ghazal Koi Sunao''n Kia

Larki:
Haath Mere Gaal Tere Kaan K Neechey Bajao''n Kia ;->
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye
''Girl Ao chupan chupai khelty hy
Agr tmne mjhe dhund lia to men pora ander longi
Boy:agr main na dhund saka to?
Girl: aisa na kaho mein chhat py chupi hon gi''

Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->