faraz

faraz
Bomb dhamako se tum log Q dartay ho FARAZ...

Ye to hotay hain tujhay ooncha uranay k liye
  

Mar, 01 2012     90 chars (1 sms)     3346 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Men always wonder wat a woman want

!but as a veru welcoming move deepika padukone revealed to the whole male community wat a woman want .

And that is "ek chutki sindhur"
Can v do romance in the evening today?
I''m in a good mood
Just a little bit of kissing and biting
reply me soon!
urs lovingly
"MOSQUITO"


Girl: Ao Chupan Chupai Khelty
Hen

Agr Tm Ne Mjhy Dhund Lia Tou
Me Tmhen Kiss Doungi


Boy: Age Me Na Dhund Saka To




Grl: Fkr Na Kro Me Chhat Pe Hi
Chupongi ;)



Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->
Hamare Office Main Jo Jo Bhi Bolta Hai, Sirf Wahi Sunta Hai Kyon?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyonki Jo Jo Hamare Office Mein Ek Bande Ka Naam Hai Aur Woh Bahut Dheeme Bolta Hai....Isliye Sirf Wahi Sunta Hai.
A Sardar & his wife were waiting for train
itne main KHYBER MAIL aa gaye
Sardar bhag k train mein charha
or
apni wife se bola
jab khyber female aye to tum bhi ajana
Arz kiya hai.......

Office may Kaam hote hain...
Galtiyo ka sama hota hai....
Aise mausam mein hi to PERFORMANCE jawan hota hai....
Dil ki khunnas BOSS jabaan se nahi kehte...
Ye fasana to appraisal mein bayan hota hai....
Memon K Ghar Guest Aye


Bivi Ne Kaha.


Jao Mehmano K Liye Kuch Le Kar Aao


Memon Bahar Gaya Aur TAXI Le Aya! ;->
"Cheechoo Cheechoo Cha Cha...

Mobile Pe ChoohA NaachA...

Mobile Nay Toon Toon Bajaya...

ChoohA MSG Parhnay AayA..!!"
Yeh Alif Bay Pay Parh kar A to Z kehte hain,

Hum Inko Pagal,
Yeh hamay MAD kehte hain,

Chalo Ammi ko to Mummy,

Lekin Zinda Baap ko bhi DAD kehte hain.
Getting married is very much like going to a restaurant with friends.

You order what you want, and when you see what the other fellow has,

you wish you had ordered that.