I''ve written a poem

I''ve written a poem
I''ve written a poem for you: Twinkle twinkle little star, you should know what you are, and once you know what you are, Mental hospital is not so far.
  

May, 25 2010     151 chars (1 sms)     3223 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is meant by ABCD
A Boy Can Do Every Thing For a Girl
and
DFEDCBA means..
Girl forgets Everything Done n Catches New Boy again:)
1960 girl : Pehla phela pyaar hai chahee bahaar hai,

aja sajna tera intzar hai. --
--
--
--
--
--
--
--
--



2003 girl.....

--
--
--
--
--
--
--
--
2003 girl : dusara/tisra pyar hai,

dil bekrar hai,....







........





..................

...













....



aja morey payaray sajna verna chautha tayyar hai. :D
1000 Pages ki book ko kittay din mai parha ja sakta hai?

Writer: 6 Months

Doctor: 2 Months

Lawyer: 1 Months

Professor: 1 week

Student: Pehle ye batao Xam kab hai
Ek Aadmi Apni B.v Ka Janaza Le Ker Jaa Rha Tha

Janaze K Aage Ek Kutta Aur Peeche Aadmio''n Ki Lambi Line Thi

Ek Aadmi Aaker Poochta Hai : "hai Ye Sab Kaise Hua"

Shohar Bolta Hy :Kuttay K Kaatne Ki Wja Se Mar Gayi . . .!

Tou Doosra Aadmin Bolta Hai : Ek Din K Liye Ye Kutta Aap Mjhe De Sakta Hain ? ?

Aadmi Bolta Hai : Line Main Lag Jao . . . Sab Usi Kuttay K Liye Aaye Hain . . . ;->

Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY


If A PARATHA & A PIZZA Is Thrown From A 50 Feet
Building,Which Will Reach The Ground First?









Ans:PIZZA,Coz Itz A FAST FOOD!!
Tum bhej rahy ho SMS! * * * * * SMS bheja ja raha hai! * * * * * tum ne bheja SMS! ~ ~ ~ ~ ~ ullu ke pathey, sharam nahin ati bakwas kerty hoay, SMS parh rahy they ya bhej rahy they
Ek kanjoos Pathan ne mithayi ki dukaan kholi aur mulazim k liye akhbaar mein ishtihaar diya.

"EK MULAZIM KI ZARURAT HAI
Par
.
.
.
.
Sirf SUGAR k marez raabta karen"
Kya aap panchvi pas se tez hain?
To batao?

Agr ram seeta hai,
To ram kya hai?

Socho socho

Simple hai yar


"Darzi"


Samjhay panchvi fail :-D
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....

You Are My Best Friend.
Wanna Proof?

Shair Arz Kia Hai

EK Main Aur EK Tu.

.
.
.

Baqi Sab Da Fittay MOOONH. :-)
''1 sardar resturent m soop pi rha tha.

boy:
sardar ji soop vich makhi ae..

sardar:
dil wada ker yar..
makhi nay ki pena ay..''