Americans invented a machine that catches thieves.

Americans invented a machine that catches thieves.
Americans invented a machine that catches thieves.
they took it out to different countries for test.
In US in 30mins it caught 20 thieves
In UK in 30mins it caught 50 thieves
Spain in 30mins it caught 100
thieves
Ghana, in 30mins it caught 600 thieves.

Pakistan,
in 15 mins






the machine was stolen.
  

May, 25 2010     320 chars (2 sms)     2983 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
A Memon On Death Bed..

My Wife Where r U ?

Wife : Yes I''m Here

Memon :My Children r U All Here ?

Yes Papa ...

Tou KuTTon Phir Ye Barabar Wale Room Ka Pankha Q Chal Rha Hy ... ??
?<"""?>
?<__?>
Fresh Orange Juice Ka dibba
Bheja Hai
JUST 4 U
Khali Hai..
Paon Maar Kar
“Patakha” Baja Lena
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya

pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
Ek choti makkhi badi ghass kee makkhi ko kaise propose maregi ?



>>>>


socho...







Aye Grass-Hopper Mujhe Pyaar To Kar
Nahi PLZ



Neechy Mat Jao na



Kuch Ho Jaye Ga



PLZ



Dekho Mat Karo


Maan Jao Na PLZ



Warna



...Ho Jaye Ga



PLZ Mat Jao



Aaah



Dekha



Ho Gaya Na









SMS Khatam...;>
WEN thing go fills ur Heart Wen tears flow in ur eyes, Always say These Words... . . . . A Ganpat Chal Daru La ....;-}
Jaane Kese
Jeete Hain
Log Yaadon
K Sahare "pAppu",,,


MaiN Tu Aik SawAL YAad kAr k sotA huN Wo Bhi SubAh bhooL jAtA hoN... ;->
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->
aami je tumhar
chin chhin chhin.

shudu je aamar
chhin chhin chhin.

4ward this line to 7 BHOOT & get luck b4 this amavasya.
Jai Monjulika mai!
Kabhi Kabhi Choti Choti Cheezein Bhi Bohat Takleef Deti Hain... faraz



Agar Meri Baat Par Yaqeen Nahi To...




Sui Par Beth Kar Dekho.
Aap chlormint kyu khate hai?


Mujhe pta he,
kyuki
5star
munch
cadbury
nestle
ye sab
0.50 paise ki nhi aati.