New Funny GAME.

New Funny GAME.
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
  

May, 25 2010     293 chars (2 sms)     5190 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ya Allah
Ya Rehman
Ya Raheem

Daro mat Kisi ko 4wd nai kerna Khud hi parrh lo...

Sawab mile ga Paaapi Insaan.. :-)
''Hi,

Doing nothing?

Then Make a Place,

4 Me in ur Heart!!

I May come there any time!

Ur''s Faithfully,

"HeArT aTtAcK"''
Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)


Ye Jo Chappal Main Pehan Kar Aya Hon

Mat Samjho K Isay Chura Kar Laya Hon

Ye Sub Khuda Ki Deen Hai Mere Bhai
.
.
.
ussi k ghar se utha kar laya hon... ;->

ye jo chappal main p


Ye Jo Chappal Main Pehan Kar Aya Hon

Mat Samjho K Isay Chura Kar Laya Hon

Ye Sub Khuda Ki Deen Hai Mere Bhai
.
.
.
ussi k ghar se utha kar laya hon... ;->
1 pagal american se:tum japaneez ho na?
amr: nai me amercn hun
pg:nai tum jpnz ho
amr:nai me amercn hun
pg:nahi tum jpnez ho
amr:han han mejpnz hun
pg:lagte to amrcan ho


Doc 2 Patient :
The check which u gave me has returned back.

Patient 2 Doc:The head-ache for which
you gave me medicine has also returned back.
"veer

jahan bhi msg krunga 5-10 msg ek sath bhej dunga

"wanted"

ek baar jo mene "sms" KRNA shuru kr diya to

uske baad to mai apne "balance" ki bhi nhi sochta.. "dabbang" hum tumhare mobile me itne sms krenge ki confuse ho jaoge ki konsa padhe or konsa delete kre."ready"duniya me tumhe sab se zyada msg sirf 3 log karenge:i,me, and myself.."body guard" mujh par ek ehsaan KRNA mere msg mujhe re send mat KRNA...

Once There Was A
Hungry Kutta
He Stole A Peice Of
Boti By Chacha Diimu
Shop
Then He Durki Lai &
Reach Ob Th Bridge
Of Naala
He Saw Another Kutta
In Water With Boti
His Thoughts Were
Kuttian Aali
He Maari Jo Chaal Wich
Tey He Lost His Own
Boti

Moral:
Kuttian Aali Socho Gy
Tey Kuttian Aali Howay
Gi ... ;->
Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".

Boy To Teacher:

Mam I Love U .

Mam:Stupid I M Ur Mother ,

Boy Dailed A Number 4rm Mob & Said
"DAD I Have Done Ur Work,
Now Increase My Pocket Money"
''Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.''