New Funny GAME.

New Funny GAME.
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
  

May, 25 2010     293 chars (2 sms)     5180 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: Larkiyan Pepsi Ki Tara Hain Jitna Pio DIl Nahi Bharta

Girl: Larke Wisky Ki Tara Hain Jab Chahrnay Lagte hain tu khatam ho jate hain
Sardar proposed his BoSs daughter.
BoSs: Jitni teri pay hai us me to meri beti k lye toilet paper b nahi ayega.
Sardar: Jay inni potti krdi ay te fir reyn do.
Aap sochte honge ki hamari

aur se aanewale sms ka

silsila kab khatam hoga?

Janab ye to EKTA KAPUR

ke serial jaisa hai.

NEVER ENDing
Shrabi eye donate karne gaya,
Counter clerk bola: kuch kehna chahte ho?
Shrabi : eyes jise lagao use bata dena “ye do peg ke baad khulti hain...
This is the telephone terrorist team. While receiving this message a virus will be activated. This virus should have infected your mobile by now. Your mobile will be disabled, unless you are ugly.
A Memon saves life of an Arab by his rare blood group.
Arab reward him Mercedez
Few days Later Arab again needed the blood, MEmon donates
again.
Arab sent him "Till ke laddoo"
Memon asked why not new Mercedez?
Arab replied : Ab mere andar Memon ka khoon gardish ker raha hai "......... ;->


Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''

Wish you a many many happy returns of the day.
May God bless you with health,wealth and prosperity in your life
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
Ek Sardar Ko Apna Gadhha Bechna Tha

Unho Ne Apne Ek Dost Ko Letter Likha

"Agar Tmhen Kabhi Kisi Gadhhay Ki Zroorut Ho Tohmujhay Yaad Ker Lena !"
Ek Line Mein Bahut Saari Kaali Chitiyan(Ants) Ja Rahi Hain...
Magar Un Mein Se Ek Chiti White Hai....
Aisa Kyun???
.
.
.
.
Kyunki Vo Chiti Vidhwa (Widow) Hai..

- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->