New Funny GAME.

New Funny GAME.
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
  

May, 25 2010     293 chars (2 sms)     5193 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
Boht udas he har Shakhs tere jane se

Hosake to lot aa kisi bahane se

Tu lakh Khafa sahi magar ik bar to dekh

Mohalay me kitna Kachra jama hai Tere na any se.
merey pyar kee umar ho itni sanam








tu mar b jaye to,meri khushi na ho kam
chapal chhoti ho to panwoon mey nahi aati

biwi moti ho to bahon mey nahi aati

Pride, Attitude And
Confidence Are Like
Underwear, You Should
Always Have It, But
Need Not To Show It,
Unless Offcourse You
Are A "Superman" ;)
gum mein jeene me maza aata hai.
gareebo ke ghar bhi khudaa jata hai..
1 hum hai barish ki tarah sms karte hai
1 aapka sms sarkari nal k pani ki tarah aata hai
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''
''Heer : Main Tumhare Ishq Main Barbaad Ho Gayi, Ruswa Ho Gayi...


Raanjha : To Main Kon Sa
UBL mein Manager Lag Gaya Hoon...


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******
Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
Karachi girl to boy

"khwahish hai tumse milne ki per ho mumkin kis tarah,
Na sheher me hai aman na mehfooz koi jagah,

Boy: Qaid k mazaar pe chali aa be dharrak,

Millat ka paasban hai Muhammad Ali Jinnah..!