New Funny GAME.

New Funny GAME.
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
  

May, 25 2010     293 chars (2 sms)     5173 views       Funny

more Funny SMS Messages



081209

Guess What is This?

?
?
?
?
?
?
?
?

Abay Aaj Ki Date Hai.
AKHROT! :-)
Chahty hain wo hum sy waisi chahat ka wada!!!!
..

Jaisy!!!!!!
.
.
.
Lemon max, ghuly km or chaly ziada :-)
Rs. 500 k recharge pe Rs. 5000 ka Talk Time
Aur 11yrs ki validity
Call 1 paisa/min
60000 sms free!


4 details
Plz log on 2


www.inni-vi-lutt-nai-pai.com
Kitni hasin ho tum, khud ko duniya ki nazar se bachaya karo
Aankhon mein kaajal lagana hi kaafi nahi…
plz gale mein nimbu-mirchi bhi latkaya karo
''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''

What Kind Of Car
Drives Over water ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Any Kind Of Car,
If It Goes Over
A Bridge ... ;->
Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
teenage girl was on fone for 30 min b4 she hung up.

Father: that wus short, u should atleast talk 4 2 hrs, wut happened??
Girl replied: it wus wrong number.
Aaj mene 1jaan bachai.
Vo aise bachai
Fakir ko pucha.. 1000 ka note dun to kya karega?
wo Bola..
khushi se mar jaunga.
Mene kaha..
ja
nahi deta...!
Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>
Open with Love...
If I disturb U
I am Sorry!
But I need
To Say



I...




Love...



Disturbing you....;->