"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai''

"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai''
Boy:
Tere lye mere dil mai thora thora gham hai...

Girl: Aagay?

Boy: Lekin jb teri behan ko dekha to dil ne kaha

"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai"... =P ;->
  

May, 12 2010     167 chars (2 sms)     2818 views       Funny

more Funny SMS Messages

(Naqqalo) se Hoshi''yar

Asli SMS Ki
Pehchan

Apun ka sms

Har sms anokha, naya & Internatinol mayar k mutabiq.
Purany, ghisy pitay, Byhoda, Bazari SMS se parhez kijye,
Tabyat zyada bor ho to hamare Num
Pr 100 Rps Send karen or 999 asli SMS
or1000 Rs. Mai 1 saal tk sms
Receve Karen
Shukria:-)
Kabhi dost kahte the,
jaan bhi mango to hazir hai,
aaj wo apni girlfriend ko
jaan kahte hai
?
?
?
?
?
Salo ab hazir karo apni jaan.
Farooq Sattar''s Wife To Farooq Sattar : Agar Aap Ko Kuch Ho Gaya Tou Mera Kia Ho Ga?

He Replied As Automatically:
"Hum Na Hoon Humare Baad ALTAF ALTAF"
Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
It Is Well Known Saying Dat
"Jo Hanse-Unke Ghar Base"



But The Question Is
"Basne K Bad Kitne Hanse ?"
Sultan Rahi:
Oye, mere boovay aggay potti kinnay kiti ae.....?


Mustafa Qureshi:
Tez aai c shoniya, nikal gai thaa kar k.... =P ;)


Quitters Never Win
And
Winners Never Quite
But Those
Who Never
Quit And Never Win
Are
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"IDIOTS" ;->


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
Peter : What a pair of strange socks you are wearing, one is green andone is blue with red spots!Kirk : Yes it''s really strange. I''ve got another pair of the same at home.
Democratic Difference B/w USA & PAKISTAN ...

IN USA .. U can Kiss at public Places but can''t shit .

In PAKISTAN .. U can shit in public places but can''t kiss . :)