Haqiqat samjho ya afsana,

Haqiqat samjho ya afsana,


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
  

May, 26 2010     206 chars (2 sms)     2939 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once Pathan Goes To An Eye Doctor To Check His Eye Sight

Doctor Askd him:
"What Was Your Old Number ?"

Then

He Said:

0300-******* ... ;->
5 Signs U Need To Be A Taliban:
1. U Have More Wives Than Teeth
A2. U Own A $5000 Rocket Launcher But Can''t Afford Shoes.
3. U Refine Heroin But Haue A Moral Objection To Beer.
4. U Think Vests Come In 2 Sttyles : Bullet Proof And Suicide.
And Most Significantly !
5. U Wipe Your Arse With A Stonee....
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''
You Are Too Sexy . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
If U Think U Are
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So Plz Stop Living In Wish Ful Thinkings . . . ;->
DONO EYES PE

DONO CHEEKS PE

DO BAR LIPS PE

EK BAR NECK PE

DO BAR NECK SE NEACHAY

SONE SE PEHLE

-:D

LOTION ZAROR LAGANA :p


HAHAHAHAHAHAHAHA
Swimming pool me 6 bachon ne jump mari or swimming pool ka sara pani gaib! Why??





Kion k new pamper ab pehle se bhi ziada jazb karta hai! :);-)
Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
Relation Between Men

&Women As On Now Days :-








You Can Touch Each Other

But You Cannot

Touch Each Other''s Mobiles . . !
Agar Kabhi Pant Phat Jae To Kya Awaz Aati Hai?




Chhirrr
No!



Charrr...
No




Chirrzzz...
Nahi Bhai


Logo Ki Awaz Aati Hai,

"Shame Shame...;-))
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai.
Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->