Haqiqat samjho ya afsana,

Haqiqat samjho ya afsana,


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
  

May, 26 2010     206 chars (2 sms)     2951 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->
Farooq Sattar''s Wife To Farooq Sattar : Agar Aap Ko Kuch Ho Gaya Tou Mera Kia Ho Ga?

He Replied As Automatically:
"Hum Na Hoon Humare Baad ALTAF ALTAF"
Women recall every outfit they have worn for the past two decades.

Men cannot remember what they were wearing yesterday without looking
on the floor next to the bed.


Aaj Ka ThoughT ;->

If u want to gain knowledge,
add something everyday 2 ur mind.
But if u want to gain wisdom,
remove something everyday from ur mind.
APKO GUL AHMAD K KAPRY PASAND HAI KIA?


ACHA


TO


TO


TO


TO


TO


TO


PHIR


GUL AHMAD

KIA PEHNY GA....?
what will himesh say to magnify a picture..?







Zara Zoom Zoom... ;->
Yaro ki yari pe shak nhi karte, jab hum bol rahe ho to bak-bak nahi karte.pareshan karte ho jab hum so rahe hote hainab hum jag rahe hain to SMS nhi karte.
Jab Question Paper Ho Out of Control.
Answer Sheet Ko Kar K Fold.

Aero-plane Bana K Bol!
All Will Fail!

Student Kya Jaane Result ka Kya Hoga?
Marks Milengi Ya Zero Pe Tie Hoga?

To Girlfriend Ghuma.
Paise Urra...
Paise Urraa K Bol!

Papa All Is Well!
Reh Reh Kar Teri Yaad Aye to kia karu ?

Yaad Teri dilse na Jaye tu Kia Karu?

Socha tha Ho gi mulakatKhwaboun Main

Ager neeand hi Na Aye , tu kia karu ???
Makan Malik-Mai tumko kiraya dene
k liye aur 3 din ki mohlat deta hu

Std-Theek hai ji,

Main
Diwali
Holi
Or
Chrismas

ke 3 din select karta Hun


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
Tabiyat theek nahi thi,
Tantrik ko dikhlaaya,
vo bola tumper BHOOT ka saaya hai,
jaaldi se kisi GHOR PAAPI ko SMS karo bilkul thik ho jaogee.

Saachi ab SMS ke baad achaa feel hone lagaa hai.